329 volgens de site, 315 incl gigbag bij Musicstore in Duitslandquote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef EvilWasp het volgende:
300 euro bij Feedback toch? Zag hem in het Feedback krantje staan idd.
? een kaasplankjequote:Op woensdag 28 november 2007 22:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Mengpaneel binnen, en morgen miniKoasspad binnen!
Stoer! (wat zie ik daar allemaal voor gear?)quote:
Ook stoer!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
In een krantje! Met foto eindelijk!.
http://i2.tinypic.com/71mzi1l.jpg
Tja, had je bij kunnen staan, Dribbel..
Tofquote:Op woensdag 28 november 2007 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
In een krantje! Met foto eindelijk!.
http://i2.tinypic.com/71mzi1l.jpg
Tja, had je bij kunnen staan, Dribbel..
Allemaal goedkope zooi!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stoer! (wat zie ik daar allemaal voor gear?)
Nice!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé gozers! Ik ben echt al vet lang niet op fok geweest, maar dit moet ik jullie gewoon effe laten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze Aria Pro II TA-61 is sinds eergisteren van mij. Prachtig apparaat, speelt en klinkt goddelijk! Dit is m'n tweede gitaar sinds m'n cheapo Ibanez strat imitatie en dit speelt echt honderd keer fijner. Gisteren heb ik er urenlang op zitten bluesen. En dat alles voor slechts 250 euro. De kleuren op mijn foto's hierboven kloppen overigens niet, het lijkt alsof de sunburst zwart wordt aan buitenkant. Deze foto heb ik van internet en deze ziet er veel natuurgetrouwer uit:
[ afbeelding ]
Ik zal binnenkort eens wat opnemen en hier laten horen.
Heel tof. Die Aria's van dit type hebben ook best een goede naam, en een puik prijsje. Ben heel benieuwd naar je opnames. Jij hebt toch een Vox? Daarmee zal het helemaalquote:Op donderdag 29 november 2007 10:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik had er nooit aan gedacht om een semi-hollow te kopen, ik was eigenlijk aan het denken aan een Highway 1 fat strat te kopen. Maar vorige week donderdag kwam ik bij gitaarles en m'n leraar zei zo van 'Ton, dit is iets voor jou!'. En nu is ie van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |