Gewoon lamzuipenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:48 schreef Dupje het volgende:
HELP!
In les op school kregen we allemaal band/zanger/zangeres toegewezen. En de bedoeling is dat we die binnen nu en 3 weken optreden. Nou heb ik een hele leuke toegewezen gekregen: Amy Winehouse namelijk.(jaja mijn favo artiest
![]()
)
Bedoeling is dat je dat minimaal zingt, en liefst ook akkoorden erbij speelt (op gitaar of piano). Iemand een idee welke speelbaar is? Ben t namelijk aan t luisteren, klinkt vet moeilijk!
Ik kom gewoon niet opdagen, dan ben ik een en al Amy![]()
Denk aan het tussenschotje van je neus als je je helemaal gaat inleven in Amy...quote:Op woensdag 28 november 2007 18:54 schreef Dupje het volgende:
Mja miss wordt t dan toch maar Rehab. Qua toonhoogte is het voor het zingen ook wel te doen
Daar ben ik ook geen held in nl
Alleen bas in grondtonen met zang is oersaai en dat zeg ik als bassist zijnde. Akkoorden op gitaar is dan beter. Zelf al zou je het hele nummer in powerchords spelen is dat nog boeiender.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:05 schreef Dupje het volgende:
Iemand ervaring met bassen en zingen tegelijk? Is dat moeilijker? Want ik wil miss bassen, das toch voor mij iets makkelijker.
...de akkoorden van Rehab zijn op zich wel te doen, maar is niet het meest straight forward (open akkoorden etc.) ofzo...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen bas in grondtonen met zang is oersaai en dat zeg ik als bassist zijnde. Akkoorden op gitaar is dan beter. Zelf al zou je het hele nummer in powerchords spelen is dat nog boeiender..
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Witchfynder het volgende:
Zelf al zou je het hele nummer in powerchords spelen is dat nog boeiender..
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd die eeuwige discussies over "een leven hebben" of nietals je je daarom al druk maakt is het al sneu genoeg
Vind een leuk en makkelijk liedje zodat ze al gauw iets samenhangends kunnen spelen. Veel motiverender dan losse akkoorden oefenen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond begonnen met iemand de basics van het gitaarspelen te leren, maar aangezien ik zelf nooit les heb gehad, weet ik nooit waar ze normaal gesproken eigenlijk mee beginnen. Iemand nog tips?
Tja, ze is nogal van het "wat heb ik hieraan?" en "dat lukt me niet" principe... Iemand nog tips voor makkelijke nummers? (dus geen barré akkoorden en zo, want dan heeft ze al meteen zoiets van: ik stop ermee)quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vind een leuk en makkelijk liedje zodat ze al gauw iets samenhangends kunnen spelen. Veel motiverender dan losse akkoorden oefenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |