gitaar bas en drum zijn het zelfde, alleen bij Tiara zoeken we nog een gitarist en een toetsenist (andere toetsenist dan bij Sacraea Saturna).quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:36 schreef Dribbel_ het volgende:
ik wil je bas wel hebben![]()
MAar hoe zit het nou met dat acreae saturna en Tiara, zijn het nou dezelfde bandleden met alleen een andere zanger of zie ik het nou verkeerd ?
Uit Meppel?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond gesprek met platenlabeltje!
Gewoon verkopen en een precision voor kopenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gitaar bas en drum zijn het zelfde, alleen bij Tiara zoeken we nog een gitarist en een toetsenist (andere toetsenist dan bij Sacraea Saturna).
en inderdaad een andere zanger.
sinds wanneer wil jij trouwens een B.C. Rich Warlock bas?
Owja laat die bas amar zittenquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gitaar bas en drum zijn het zelfde, alleen bij Tiara zoeken we nog een gitarist en een toetsenist (andere toetsenist dan bij Sacraea Saturna).
sinds wanneer wil jij trouwens een B.C. Rich Warlock bas?
Ik moet zeggen dat het verschil nog lastig hoorbaar is op dit moment.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:24 schreef Aresdreams het volgende:
euhm, nee?
2 verschillende stijlen, en sowieso andere mensen die muziek aandragen
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:56 schreef Witchfynder het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot van Feedback weer aan,
hij brengt ons gitaren,
ik zie hen al staan.
Hoe klinken hun snaren,
vol sustain en toon,
Wie zoet is mag heerschen,
wie stout is gepwned.
Ff "in the season". [afbeelding].
Je bent tekstdichter of je bent het niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan je niet in die stijl een gedicht voor me doen? Moet een voor me zusje schrijven, maar kan me niks bedenken...
Niks ten nadele van je bandje hoor, maar waarom vernoem je een black metalband naar een accessoire van een prinsesje, dat vind ik toch niet heel erg tr00quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Slechter dan mij kan het toch niet wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 01:00 schreef Under_Score het volgende:
oh oh oh, zulks een vandalisme.
the girls moesten trouwens laatst optreden in mijn stam cafe. maar ik ben niet geweest.
morgen is mijn gebrek van zangtalent testen. heb een microfoon gekocht en kan die bij guitarport inpluggennu nog tekstjes schrijven en zo.
Ach milli vanilli heeft toch ook nog aardig wat verkocht hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 07:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Slechter dan mij kan het toch niet worden
Crash Landing?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Nope, Zwolle.
waarschijnlijk omdat de ene band nog niet compleet is en de andere band de nummers speelde, zodoende krijg je een vrijwel gelijke soundquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het verschil nog lastig hoorbaar is op dit moment..
Euhm, het verwijst ook naa de pauselijke drie kroon?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef SNArky het volgende:
[..]
Niks ten nadele van je bandje hoor, maar waarom vernoem je een black metalband naar een accessoire van een prinsesje, dat vind ik toch niet heel erg tr00...
[ afbeelding ]
Ah joh... wij maken ook verschillende soorten muziek... houdt het alleen maar leukquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:24 schreef Aresdreams het volgende:
euhm, nee?
2 verschillende stijlen, en sowieso andere mensen die muziek aandragen
Dus voor ons is er ook nog hoop?quote:Op woensdag 28 november 2007 07:38 schreef Deansensitized het volgende:
Slechter dan mij kan het toch niet worden
ja, dat is ook wel zo, maar ja, die beslissing is dan nog niet aan mij, ben alleen de gitarist, in beide bands...quote:Op woensdag 28 november 2007 08:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah joh... wij maken ook verschillende soorten muziek... houdt het alleen maar leuk
Ben gelukkig niet onze zangerquote:Op woensdag 28 november 2007 08:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus voor ons is er ook nog hoop?
Nee, een klein labeltje wat nog maar 2 bandjes doet. http://www.goomahmusic.nl/quote:
En als alles zo door gaat zoals het nu gaat gaan wij hun 3e bandje worden!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee, een klein labeltje wat nog maar 2 bandjes doet. http://www.goomahmusic.nl/
Dankje dankje!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
Beterrrr Brian! Duim voor jullie!
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:48 schreef Litpho het volgende:
Zeg Dribbel, waarom kom ik Too loud for granny stickers tegen op de deur van de bar van de Melkweg?.
Cool! Nou hopen dat het geen wurgcontract isquote:Op woensdag 28 november 2007 09:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje dankje!
D'r valt alleen niet zoveel te duimen, ze sturen ons een proefcontract, en die moeten we met z'n 4en even goed doornemen!
Wel leuk, ze willen met ons een 'traject' van 1,5 / 2 jaar gaan afleggen. Met als einddoel een plaat!
En de EP die we gaan opnemen begin januari gaan hun ook promotie voor doen, en in mee investeren. Waarschijnlijk zelf met een 'producertje' d'r bij!
Met The Horse Company hebben ze een soortgelijk traject gedaan, en die hebben nu een half jaar een plaat uit. En spelen op Noorderslag!
Mooi manquote:Op woensdag 28 november 2007 09:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Dankje dankje!
D'r valt alleen niet zoveel te duimen, ze sturen ons een proefcontract, en die moeten we met z'n 4en even goed doornemen!
Wel leuk, ze willen met ons een 'traject' van 1,5 / 2 jaar gaan afleggen. Met als einddoel een plaat!
En de EP die we gaan opnemen begin januari gaan hun ook promotie voor doen, en in mee investeren. Waarschijnlijk zelf met een 'producertje' d'r bij!
Ik heb ze afgelopen vrijdag in het voorprogramma van Black Rebel Motorcycle Club gezein, best wel een leuk bandje.quote:Met The Horse Company hebben ze een soortgelijk traject gedaan, en die hebben nu een half jaar een plaat uit. En spelen op Noorderslag!
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:52 schreef Zyggie het volgende:
Zijn allemaal gitaar aan het spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |