Ga toch een end fietsen...quote:Op maandag 26 november 2007 18:49 schreef Cynic het volgende:
Liever een vrouw in de band dan een gitarist die zijn gitaar in de nek doet!
Vrouwen zijn nog vaker ziek dan mannen.quote:Op maandag 26 november 2007 18:21 schreef Aresdreams het volgende:
pffff, vrouwen zijn leuk in een band
Hij is gewoon jaloers omdat hij het zelf niet kanquote:Op maandag 26 november 2007 20:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga toch een end fietsen... [afbeelding]
Ben je nu blij!? Hè,... hè...?! Is je moeder trots op je!quote:Op maandag 26 november 2007 20:59 schreef Dupje het volgende:
Vorige topics gingen over bedden (ohja, moest nog steeds een foto plaatsen)
En deze over fietsen. Jeej.
Volgens mij heb ik zelfs alles aangezet. Whahahaha
Dat dusquote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Aresdreams het volgende:
en je moet ook basistES zoeken, zijn veel leuker
Altijdquote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben je nu blij!? Hè,... hè...?! Is je moeder trots op je!
Ja, dat zijn inderdaad onmisbare skills...quote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers omdat hij het zelf niet kan
Nu nog een eenwieler erbijquote:Op maandag 26 november 2007 21:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, dat zijn inderdaad onmisbare skills...
DI-out misschienquote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg me dat ik niet een direct ingeplugde head zie..
Als ik het goed zie is het een mg100dfx, dan moet dat de 'emulated line out / headphones' zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg me dat ik niet een direct ingeplugde head zie..
Gaat lekkerquote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is het een mg100dfx, dan moet dat de 'emulated line out / headphones' zijn.
We hebben vanavond besloten onze zanger eruit te trappen. Hij vond het weer eens niet nodig om te komen oefenen.We hebben onze naam tijdelijk gewijzigd in 'Hard en vals'
nada surfquote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef Svyatagor het volgende:
*Nada Surf luistert en nieuwe snaren op gitaar zet
Dat heb ik lang niet gehoord.quote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef Svyatagor het volgende:
nieuwe snaren op gitaarquote:Op maandag 26 november 2007 23:31 schreef Svyatagor het volgende:
Nog weinig last van gehadquote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nog vaker ziek dan mannen..
zangers... klootviolen dat het zijnquote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is het een mg100dfx, dan moet dat de 'emulated line out / headphones' zijn.
We hebben vanavond besloten onze zanger eruit te trappen. Hij vond het weer eens niet nodig om te komen oefenen.We hebben onze naam tijdelijk gewijzigd in 'Hard en vals'
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:38 schreef brother52 het volgende:
Vanavond maar eens wat nummers van Strawelte uitzoeken. Als ik moet gaan zingen dan wil ik dat in het fries doen.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Morguh
Als het over vrouwen in bands gaat...deze al gezien?
link naar topic
[ afbeelding ]
Ze hebben één grote hit gehad (Popular) maar daarna nog een paar veul fijnere platen gemaakt. Sterker nog, er komt binnenkort een nieuwe vol met indiegitaarpop.quote:
drummers zijn eigenwijs en luisteren slecht, die van dribbel was kut (of de basist... weet het niet meer)quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:41 schreef Deansensitized het volgende:
Niks is goed in een band zeker Ares? Drummers zijn kut, bassisten zijn kut, zangers zijn klootviolen....
Lijkt me gezellig werken met jou
Tsja shit happens hequote:Op dinsdag 27 november 2007 11:33 schreef Aresdreams het volgende:
gister was je drummer miettig ziek aan het zijn, en je basist ging toch het leger in? @ dribbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |