Yep, daar weet ik het van. Kwam gister met het nieuwe boekje mee in de post.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is daar een folder van? En waarom heb ik die dan niet??
Het heeft geen attack en wanneer Jacob omhoog gaat, klinkt het een beetje alsof hij door 6 defecte wah's heen speelt.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Zoals je zelf al aangeeft is het nog geen definitieve mix, maar toch nog even een persoonlijke bevinding: de bas mag van mij wat meer 'kick' hebben zegmaar.
Het staat nog niet op de site... staat er nog een Toneport in de aanbieding?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, daar weet ik het van. Kwam gister met het nieuwe boekje mee in de post..
Als ik een paar dagen niet heb gespeeld voel ik het ook altijd weer op m'n frethandquote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Dupje het volgende:
Blaren van t bassen, AUW! Ja, en nog op 2 vingers ook nog...
Nou, ik heb dus andere hand.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:31 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als ik een paar dagen niet heb gespeeld voel ik het ook altijd weer op m'n frethand
Staat er wel, alleen een beetje knullig.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het staat nog niet op de site... staat er nog een Toneport in de aanbieding?
Grrr, ik sta ook op die mailinglijst... Maar goed, beter dat ik 'm niet krijg anders ga ik weer dingen willen en zoquote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, daar weet ik het van. Kwam gister met het nieuwe boekje mee in de post..
Met de aanbiedingen zoals ze zijn heb ik daar niet echt last van.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Grrr, ik sta ook op die mailinglijst... Maar goed, beter dat ik 'm niet krijg anders ga ik weer dingen willen en zo
In het Fries ook?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:29 schreef Deansensitized het volgende:
Wij staan, als het goed is, in de voorrondes van Liet 2008! [ afbeelding ]
Dat is een Friese liedjeswedstrijd waar elke act een liedje op mag voeren.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja dit is alleen snel ff gepanned idd en aan de bas idd nog helemaal niks gedaan dus dat moet nog jaquote:Op donderdag 29 november 2007 19:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Zoals je zelf al aangeeft is het nog geen definitieve mix, maar toch nog even een persoonlijke bevinding: de bas mag van mij wat meer 'kick' hebben zegmaar.
Ik houd het nauwlettend in de gaten!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dit is alleen snel ff gepanned idd en aan de bas idd nog helemaal niks gedaan dus dat moet nog ja
maar daar word aan gewerkt
lekker he?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus andere hand.
Links heb ik met cello al eelt gekweekt, maar rechts zit er echt niks op mn vingers, en nu dus AUW!
de nederlandse handelsgeestquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij doen het voor niks minder dan gratis
Uiteraard!!quote:
* Snel meldt misdaad anoniem beltquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:20 schreef Deansensitized het volgende:
Wij hebben Delilah verkracht
Friese tekst en powerchords
O Re Ley?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:31 schreef Deansensitized het volgende:
Heerlijk!
* Dean bedoeld natuurlijk een verbouwing van Hey There Delilah van de Plain White T's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |