Misschien stalked die jou ook wel gewoon, wordt je ook gebeld door hijgers enzo?quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik probeer het.
Ik heb net ontdekt dat een collega van mij ook op fok! zit. Tenminste zag net een scherm met het forum erop
Ben wel 2x anoniem gebeld..maar die had ik gemist.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien stalked die jou ook wel gewoon, wordt je ook gebeld door hijgers enzo?
Daar heb ik altijd zo'n hekel aan, dan ben je lekker bezig en neemt degene die je stalked niet op.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben wel 2x anoniem gebeld..maar die had ik gemist.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:48 schreef Loontjah het volgende:
Succes Jackson...
Ik weet niet of hij mij sappig vind.
Hij vond het leuk, dus misschien wel
Al maanden bij mijquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd zo'n hekel aan, dan ben je lekker bezig en neemt degene die je stalked niet op.Dat is absoluut geen turn-on.
[..]
Love is in the air!
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:56 schreef Loontjah het volgende:
Ik hoef geen getrouwde man, met 2 koters...
Het is je vergeven, zal ik voortaan eerst even sms-en....quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb niet 24 uur perdag mijn telefoon bij me.
Dat is duidelijk Ilona.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:56 schreef Loontjah het volgende:
Love is in the sink !
Ik hoef geen getrouwde man, met 2 koters...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is je vergeven, zal ik voortaan eerst even sms-en....![]()
[..]
Dat is duidelijk Ilona.
Heequote:Op dinsdag 27 november 2007 09:02 schreef Deansensitized het volgende:
Jackson
Hup, aan het werk jij! ~O>
Wendy
Sterkte!quote:
Hostquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
mogguh lui
Deadlines... het komt met snel dichterbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |