Promesed not a Miraclequote:
Uitwegstrijden ben ik al hele tijd niet meer geweest, vriendin, huisje gekocht enz, dus hou het op de thuis wedstrijden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Stpan het volgende:
Natuurlijk ben ik 'DE'!
Ga je nog vaak naar uitwedstrijden? Ik ben sinds vorig seizoen op de R'damse derbies na een enorme Sjaak afhaak geworden.
En waarom is 'iedereen' naar de gracht verhuisd, ik houd het nog altijd bij 'de' trap. Of zit/sta je nog altijd in de SYC-hoek?
Als ze Maguire maar met rust laten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:05 schreef methodmich het volgende:
Jami Jaliens doorschuiven vanuit het tweede lijkt me ook geen optie... Zal me niet verbazen als ze nog een rechtsback uit de Jupiler League plukken. Didi Longuet, Alexandre Bryssinck, zoiets. Of dat ze via Blind nog op Michael Timisela van VVV komen, die mag daar weg.
Stijn Vreven!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:55 schreef Bayswater het volgende:
En Foeke Booy heeft een leuke geschiedenis in Belgie, dus wellicht nog wat contacten.
Nee, die willen wequote:Op woensdag 23 januari 2008 01:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ze Maguire maar met rust laten.
bron www.itwm.nl die het weer van voetbalprimeur.nl hebben.quote:Yildirim of Tiendalli voor De Roover
10:58 23/01/2008
Sparta is op zoek naar een vervanger voor de naar Groningen getransfereerde Sepp de Roover. Volgens Voetbalprimeur (dat zich baseert op het AD) zijn Murat Yildirim van Jong Ajax en de met Kuipangst kampende Feyenoorder Dwight Tiendalli de voornaamste gegadigden. Yildirim is de meest voor de hand liggende kandidaat, omdat Tiendalli duur is.
bron: www.sparta-rotterdam.nlquote:Sparta Rotterdam huurt Dwight Tiendalli
Sparta Rotterdam heeft deze ochtend verdediger Dwight Tiendalli voor de rest van het seizoen gehuurd van Feyenoord. De 22-jarige Tiendalli staat sinds vorig seizoen onder contract bij Feyenoord en speelde 13 wedstrijden voor de stadsgenoot. Als gevolg van een scheenbeenbreuk kwam hij dit seizoen nog niet in actie voor de selectie, maar is sinds een paar maanden weer speelklaar. Voor zijn vertrek naar Feyenoord speelde hij 3 seizoenen bij FC Utrecht en werkte daar o.a. samen met trainer Foeke Booy. Tiendalli kwam reeds meerdere seizoenen uit voor Jong Oranje.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:26 schreef methodmich het volgende:
Falkenburg komt toch uit omgeving Leiden?
Bedenk nu plots dat ik die dag kaartjes voor de Dijk in Ahoy heb gekochtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:13 schreef Maravilla het volgende:
[TK] 2 kaarten voor Sparta Rotterdam - NAC Breda
Een klein linkje mag toch wel.
Zal wel gelul zijn dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:43 schreef Stpan het volgende:
@TR, niet dat ik weet, misschien loopt z'n contract af? Na 2 matige seizoenen draait Rose eindelijk goed, dus hoop dat hij gewoon blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |