zet ze te koop in het de dijk topicquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:37 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bedenk nu plots dat ik die dag kaartjes voor de Dijk in Ahoy heb gekocht
Zit ik ook met 2 kaarten nu.![]()
Het was inderdaad geen pretje. Die man ziet ook echt alles verkeerd. Bij de overtreding van Huysegems op Tiendalli (de niet gegeven rode kaart) begon meneer uitgebreid te vertellen over de schwalbe van Tiendalli. Dit is er tijdens de samenvatting wijselijk uitgeknipt.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Hij deed ook het liveverslag. Wat een vreselijk commentaar geeft die man.
Hij blijft dus in Almelo, gelukkig maar. Een eventuele blessuregolf zouden hem nog wel belangrijk kunnen maken bij Heracles.quote:Update, 21.15
RTV Oost weet te melden dat de transfer niet doorgaat. Heracles en Sparta konden geen overeenstemming bereiken over de transfersom. Nico Jan Hoogma vindt Igor Gluscevic te belangrijk voor het team om hem te laten gaan.
Hehe, had niet verwacht dat Igor zou graag naar Sparta zou willen, alleen omdat hij dan zekerheid had dat hij volgend seizoen ook een contract zou hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:20 schreef Stpan het volgende:
Foeke heeft nog even al z'n selectiespelers bij Utrecht gebeld afgelopen week. Op Tiendalli na zonder resultaat.
Rally naar de middenmoot, is dat niet een beetje heel erg overdreven?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:58 schreef knnth het volgende:
Natuurlijk is het een broodvoetballer! Dat zijn ze allemaal op een handvol na
En, versterkingen zijn leuk, maar onze belangrijkste versterking is nu al wel Booy gebleken denk ik zo. Zondag begint de rally naar de middenmoot! En ik heb alle vertrouwen erin!
Nathan, de voormalig fitness-instructeur.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:22 schreef jorienvdherik het volgende:
In het AD vandaag, foto van rutjes met 1 van de nooijers, van het oude kasteel nog, tof om te zien. en er nu zelf spelen
Helemaal mee eens. Alleen de koffie was goed.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:25 schreef Bayswater het volgende:
Het was dramatisch slecht, werkelijk niemand die een voldoende haalde.
En dat gvd precies tegen een directe concurrent in de strijd tegen degradatie en dat dan gvd ook nog eens precies van al die concurrenten tegen Excelsior, om het allemaal ff nog wat erger te maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:25 schreef Bayswater het volgende:
Het was dramatisch slecht, werkelijk niemand die een voldoende haalde.
Sowieso bij AZ. Wel zwaar, maar je weet het niet, je hebt soms clubs die minder om voor te spelen hebben tegen het einde en dan laten die het wel eens lopen. Al zie ik ze hier nu nog niet tussen. Zijn er nog play-offs om intertoto trouwens of zijn clubs die 12e worden weer aan een doods seizoen bezig?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit is ons resterende programma, ik vraag me serieus af waar we nog punten pakken.
2 keer op vrijdag (we winnen nooit als we op TV zijn)
Vrijdag 15 februari 20:30 uur Ajax Amsterdam - Sparta Rotterdam
Vrijdag 22 februari 20:30 uur Sparta Rotterdam - FC Utrecht
Zaterdag 1 maart 19:30 uur NAC Breda - Sparta Rotterdam
Zondag 9 maart 14:30 uur Sparta Rotterdam - Roda JC
Zondag 16 maart 14:30 uur NEC Nijmegen - Sparta Rotterdam
Zondag 23 maart 14:30 uur Sparta Rotterdam - Feyenoord Rotterdam
Zondag 30 maart 14:30 uur Sparta Rotterdam - Willem II
Zaterdag 5 april 20:00 uur Vitesse - Sparta Rotterdam
Zondag 13 april 14:30 uur Sparta Rotterdam - SC Heerenveen
Zondag 20 april 14:30 uur AZ Alkmaar - Sparta Rotterdam
Hij pakt nooit wat voor sparta,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef venomsnake het volgende:
Mijn hemel wat was Westerveld slecht zeg, een aanfluiting.
Had wat meer tegenstand van Sparta verwacht.
Had je dat echt verwacht? We hebben daar al 15 jaar niet gewonnen. Ik had 6-1 voorspelt om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef venomsnake het volgende:
Mijn hemel wat was Westerveld slecht zeg, een aanfluiting.
Had wat meer tegenstand van Sparta verwacht.
ja.. dat Sparta zou verliezen zat er natuurlijk dik in. Maar zo slecht als de eerste helft kan echt niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef Os__ het volgende:
[..]
Had je dat echt verwacht? We hebben daar al 15 jaar niet gewonnen. Ik had 6-1 voorspelt om eerlijk te zijn.
Doe eens een lang verhaal typen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:35 schreef detulp050 het volgende:
Al was het maar vanwege de clubcard die ik hier heb liggen op naam van Erik Nevland*
*lang verhaal![]()
Ja hallo, die Wapenaar is lekker?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij pakt nooit wat voor sparta,
en maar zeggen toen die kwam, sparta is een opstap voor 6 maanden, daarna wil ik naar een grote buitenlandse club
Nou, het begon toen ik voor mijn vriendin een clubcard aan wilde vragen voor FC Groningen. Ik een formuliertje invullen op de site en even later kregen we een papiertje om in te vullen. Daarop moesten alleen wat persoonsgegevens en een sofinummer of ID-nummer worden ingevuld. Ik vond dat nogal karig bij een zogenaamde 'persoonsgebonden' clubcard, maar goed, gewoon ingevuld en iets later de clubcard in huis, geen probleem.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe eens een lang verhaal typen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:40 schreef knnth het volgende:
Dat mensen zich nog druk maken om Ajax-uit. Een competitie bestaat voor mij uit 33 wedstrijden, die hele schijnvertoning met kutcombi in die snelkookpan in Duivendrecht kan me echt gestolen worden ...
logisch, de goal van utrecht was ook zijn foutquote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:35 schreef Eilanden het volgende:
Sparta speelde aardig, maar zeker niet goed. Utrecht was gewoon dramatisch, met dramatische aanvallers en dramatische verdedigers. Ik merkte trouwens wel dat er niet veel fans van Westerveld op de tribune zaten bij Sparta
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:47 schreef Forburgah het volgende:
Eindelijk weer een overwinning op vrijdag met lekker vechtvoetbal een Boukhari in vormals linkermiddenvelder, zijn natuurlijke positie, en daardoor gelijk al een stuk beter.
Kan je goed frans danquote:Op maandag 25 februari 2008 16:59 schreef methodmich het volgende:
Hopelijk winnen ze zaterdagavond. Zondag pokeren tegen Duplan, dus als ze dan feest hebben gehad is ie vast minder scherp.
Boukhari hoort indd gewoon op zijn oude vertrouwde linkshalf positie waarin ie alle vrijheid heeft om een actie te maken. Het aantal steekpassjes die hij overigens op (een voorlopig in vorm lijkende ) Emnes gaf waaruit wat leuke acties ontstonden stemde mij zeer positief.quote:
quote:Uitduel Sparta: verplichte buscombi
18 maart 2008
De wedstrijd tussen Sparta Rotterdam en sc Heerenveen op zondag 13 april, is op last van de Rotterdamse politie een verplichte buscombi geworden. Reden hiervan is dat dezelfde dag de marathon van Rotterdam op het programma staat. Gezien de massaliteit van dit loopevenement, er worden ongeveer 1 miljoen bezoekers verwacht, wil de politie voorkomen dat het publiek van beide evenementen zich vermengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |