Wit draag ik dus ook nooit, krijg je gelige vlekken van op de plekken war je zweet. Ik ben dus aangewezen op zwart. Truien draag ik overigens wel in alle kleuren, ben dus blij met dit koudere want dan kan ik eens iets anders aan dan zwartquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ja. Allemaal gekleurde shirtjes zijn simpelweg taboe, omdat je daar alles in ziet. Voornamelijk wit en zwart, dan valt het tenminste niet zo op... maar wel kut als je zoals ik op je werk een groene blouse aan moet
[..]
Haha, ik d8 dus ook dat ik de enige was die r last van had...schaam me er ook altijd voorquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die last heeft van die gele vlekken na verloop van tijd?Ik dacht al dat ik bijzonder was
Maar truien hou ik vaak nog donker... zo'n just in case geval. Heb het al eens gehad dat ik zelfs zweetplekken kreeg in een felgekleurde trui... dan kijken mensen raar als ze dat zien
Euh als je het topic ff doorleest worden er zeer veel tips gegeven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:34 schreef Koos_flatron het volgende:
Hallow,
Ik heb sinds een aantal maanden last van zweetplekken onder mijn oksels.
Eerst had ik het niet eens in de gaten maar nu ik het weet let ik er op.
Ik heb nu sinds een week of 6 Biotherm Homme geprobeerd, als ik dit gebruik is het
wel minder, maar nog niet helemaal over.
Als ik naar school ga met de bus, en als ik aankom heb ik er al last van, heeft iemand tips?
Ik ben sinds vandaag begonnen met Rexona, miss helpt dit, maar de vraag is voor hoelang.
Hee marleen,quote:Op donderdag 22 september 2005 12:57 schreef marleno het volgende:
trouwens, Badgirl18, wat zijn jouw ervaringen met Odorex, hoe lang heb je het geprobeerd etc etc? Groetjes, Marleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |