abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13403043
quote:
Op woensdag 24 september 2003 07:59 schreef StefanCJ het volgende:
Inderdaad ... Ik zweet tegenwoordig niet meer onder m`n oksels na gebruik van Syneo 5, maar wel op m`n rug!! Heeft iemand hier ervaring mee en hoe dit tegen te gaan?

BVD Stefan

waarschijnlijk valt het je nu pas op da je op je rug zweet, omdat je eerder alleen op je oksels lette?
Can I? could I? would I?
pi_13620212
dat syneo 5, als ik het goed begrijp helpt dat alleen tegen de stank?

ik ruik namelijk niet, maar transpireer laatste tijd wel veel. zelfs als ik niets doe.
deoleen en odorex extra dry helpen niet.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:04:27 #103
58273 Eisselstijn
Buenos días!
pi_13621771
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:08 schreef cs-Blade het volgende:
dat syneo 5, als ik het goed begrijp helpt dat alleen tegen de stank?

ik ruik namelijk niet, maar transpireer laatste tijd wel veel. zelfs als ik niets doe.
deoleen en odorex extra dry helpen niet.

Bij mij heeft het scheren van mijn oksels ook geholpen. Icm deoleen transpireer ik een stuk minder en blijf ik vaak droog.
¨The better you look, the more you see.¨
pi_13621968
mja, scheren is ook weer zoiets he? :S ben zowieso niet zo zwaar behaard, denk niet dat het dat is...

maarre seneo 5???

vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:25:10 #105
58273 Eisselstijn
Buenos días!
pi_13622322
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:11 schreef cs-Blade het volgende:
mja, scheren is ook weer zoiets he? :S ben zowieso niet zo zwaar behaard, denk niet dat het dat is...

maarre seneo 5???

Daar heb ik geen ervaring mee.

Scheren kan je altijd proberen. Bevalt het of helpt het niet dan groeit het vanzelf weer terug. Dat is juist het mooie. Je hebt niets te verliezen, maar het blijft natuurlijk jouw beslissing. Mijn ervaring is positief (en ik ben nog steeds hetero ).

Het schijnt dat je ook botox in je oksel kan spuiten, zodat je daar (gedurende 6 maanden) niet meer transpireert. Gisteren op tv gezien, maar als je het mij vraagt een belachelijke oplossing.

¨The better you look, the more you see.¨
pi_13622576
moet er ook niet aan denken
pi_13622632
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:25 schreef Eisselstijn het volgende:
Het schijnt dat je ook botox in je oksel kan spuiten, zodat je daar (gedurende 6 maanden) niet meer transpireert. Gisteren op tv gezien, maar als je het mij vraagt een belachelijke oplossing.
Ja dat klopt, dat kon al lang voordat Botox bekend werd als antirimpelmiddel.
pi_13690982
ja, maar dat gaat me wel HEEL erg ver....
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:00:25 #109
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_13691048
iVETje.90
pi_13693115
ik kan maar 1ding aanraden: ga naar de drogist(bijvoorbeeld DA) en vraag daar om odorex dry flacon. Gebruik het zelf al maanden en werkt perfect. Om de drie dagen iets op je oksels doen en je zult geen last meer hebben van zweetoksels. Alleen prikt het een beetje als je na de ochtend van het opbrengen, je deo spuit of rolt. Echt waar: het werkt. Vrienden van mij gebruiken het ook en ze hebben er allemaal geen last meer van!
pi_13996916
He luitjes,

sommige berichten bevatten ECHT onzin, dat zweten erbij hoort, tuurlijk wel een beetje, maar niet 10x zoveel als 'de rest'. 'k heb zelf dus ook al verschillende dingen geprobeerd, deoleen hielp geen fuck, maar heb nu syneo 5 (Etos). Dit spul kost wat (E 18,--), maar reduceert het zweten goed.
Voordat er weer berichten komen over de conditie:
'k rook niet, 'k voetbal (2 keer per week) en drink dus, en woon in het gezonde twente.
('k hoorde verder iets over een product wat je bij de apotheek kan halen (antizweet afl oid), weet iemand daar wat van? )

mazzel, (greathans@yahoo.com)

maandag 20 oktober 2003 @ 00:47:30 #112
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_13997561
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 18:09 schreef static het volgende:
Volgens mij is het fysiek gezien niet eens gezond, het stoppen van zweten, het is een natuurlijke reactie om de huid te verkoelen (meen ik ooit eens in een grijs verleden te hebben gehoord).
Van de week nog op televisie gezien (ging over die injecties):
Je hebt over je héle lichaam zweetkliertjes. Dus als je die onder je oksels eens even flink afremt werkt de rest van je lichaam gewoon door om je huid te verkoelen hoor
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_13997614
wat is eigenlijk het beste middel tegen zweethanden? Ik heb hier best wel last van en het is niet fijn als ik mensen een hand moet geven.

Vaak wassen helpt ook niet want na een paar minuten heb ik alweer klamme handjes, en ik heb geen zin om elke 10 minuten te wassen...

maandag 20 oktober 2003 @ 10:06:44 #114
63891 Strong_Bad
real real hot
pi_14000394
Sowieso geen spray gebruiken.
Ik gebruik nu zelf:

Lijkt goed te werken. Tis wat prijzig, ¤15 geloof ik, maar je doet er echt verschrikkelijk lang mee.

Ladies, form a line to my left for makeouts. Dudes, form a line to my right for high-fives.
I envision a future where the brains of briliant men can be kept alive in the bodies of dumb people.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 12:54:05 #115
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_14124422
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 00:11 schreef hansie_D het volgende:
'k heb zelf dus ook al verschillende dingen geprobeerd, deoleen hielp geen fuck, maar heb nu syneo 5 (Etos). Dit spul kost wat (E 18,--), maar reduceert het zweten goed.
Ik heb ruim een half jaar lang Odaban geprobeerd (www.odaban.com) tegen Axilaire Hyperhydrosis (overmatig zweten onder oksels) en het helpt geweldig! Hoef gewoon geen zwarte kleding meer te dragen de hele dag lang
Spul is nu op en ik moet 3 weken wachten op het volgende flesje dus in de tussentijd ga ik met syNeo5 de tijd proberen door te komen, zal jullie laten weten hoe dát uitpakt, staat vooral dat het tegen zweetlucht werkt maar dáár heb ik dus geen last van gaat mij vooral om dat kleine beetje AlCl. syNeo5 is trouwens nog duurder ook dan dat Odaban, maar we zien wel. Ik hou jullie op de hoogte.
En nee, bij primaire hyperhydrosis (de officiële naam voor overmatig zweten wat ik heb) is er geen lichamelijke reden voor het zweten te vinden, dus ook geen conditie of kleding, dat is allemaal B.S. Het enige wat helpt zijn zware operaties of, als je mazzel hebt, een zware AlCl-houdende anti-transpirant.
Zweet tegenhouden is trouwens niet zo heel erg, vooral onder de oksels heeft het sowieso al weinig nut om te zweten.
pi_14124595
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 18:05 schreef Ripley het volgende:
Verder is het aan te raden om je twee keer per dag te douchen (niet dat ik zeg dat je dat niet doet, dat is gewoon een algemeen advies) ....
2 keer op een dag is niet erg goed voor je huid, al helemaal niet als je een vrij gevoelige / droge huid hebt.
pi_14180345
ik heb het al gezegd, maar niemand reageert erop. gebruik ODOREX DRY FLACON. Het helpt echt. ik probeer geen reclame te maken ofzo, maar je zal zien; het zal helpen. En het is niet eens duur ook(in vergelijking met andere middelen)
pi_14180398
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:09 schreef allukmaar het volgende:
ik heb het al gezegd, maar niemand reageert erop. gebruik ODOREX DRY FLACON. Het helpt echt. ik probeer geen reclame te maken ofzo, maar je zal zien; het zal helpen. En het is niet eens duur ook(in vergelijking met andere middelen)
Die hielp eerst ook wel bij mij,maar na een tijdje werkte het ook niet meer. Odaban werkt goed, en Maxim ook. Zoek maar eens op internet
pi_14185626
Het enigste middel wat bij mij echt helpt is Odorex Extra Dry.
Gewoon ff met een wattenschijfje onder je oksels deppen en je bent voor een dag of twee kurkdroog onder je oksels.
Het prikt alleen een beetje als je het aanbrengt, wel doen voordat je gaat slapen en niet 's morgens want dan heeft het weinig effect.
  maandag 27 oktober 2003 @ 23:25:11 #120
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_14185961
Of je hebt gewoon Hyperhydrosis en daar kun je niet tegenin deo-en. Ik heb het al jaren en je kunt het in hetbeste geval alleen maar acceppikken.
Ik heb alle deo's gebruikt en heb er zelfs onderzoek naarlaten doen (vele jarne terug), de enige oplossing was de zweet klieren "dichtzetten", maar dan loop je een verhoogt risico het elders terug te krijgen, bijvoorbeeld zweetvoeten o.i.d.
Ik ruik nooit naar zweet en het is gewoon een kwestie van regelmatig kleren wisselen, ik kom trouwens steeds meer mensen die het hebben, bij anderen is het soms een fase, bij mij duurt die fase al een jaar of 10-12.
Ondertussen is het allang geen probleem meer, eigenlijk toen ik hoorde dat het slecht/niet te verhelpen was, heb ik het pas geaccepteerd. Toch blijft het af en toe een beschamend gevoel.
Vreemd genoeg wordt het bij mij een heel stuk minder als ik wat meer drank heb gedronken. Maar goed, ik ga niet steeds maar zuipen om van mijn zweet-lp's af te komen.
Gewoon genieten van wie je bent met je voors en tegens is het beste, trouwens het is verschrikkelijk gezond, je spoelt je lichaam goed door op deze manier en ziekten of virussen hebben minder kans om te zetelen. Nou ja, toch nog een voordeel dus ....
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_14186278
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 21:35 schreef caatje het volgende:
hoi
ik had vroeger hetzelfde probleem, gebruik al een jaar fozo oderex extra dry, een flesje vloeistof wat je op een watje moet doen en dan ongeveer 3 keer in de week onder je oksel moet deppen, en bij mij werkt het echt geweldig, zweetplekken zijn helemaal over, waardoor ik (nubijvoorbeeld)grijze truitjes kan dragen
je moet het wel blijven gebruiken want als je t een poosje niet doet dan komt t ook weer net zo hard terug maar ik kan je bijna ervan verkeren dat t helpt....is zeker het proberen waard !
suc6 verder
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 22:19 schreef -Artemis- het volgende:
Odorex extra dry, een flesje die je bij de drogist kunt kopen, deppen op je oksels en een nacht laten intrekken en 's ochtends eraf wassen en deo gebruiken, enige malen herhalen maar:

het werkt!!!!!!!!!!!! Je zweet stukken minder!

Idd, mijn moeder en zusje gebruiken dat ook en schijnt erg goed te werken.

Ik zweer bij Mitchum deodorant, staat ook in deze topics beschreven:

ECHT goede deodorant...
Deodorant bij dames

Vind ik
pi_14186619
Ik gebruik ook Odorex extra dry en dat werkt prima. Zo één keer in de 2/3 dagen gebruiken is bij mij voldoende.
pi_14225748
Heeft iemand naast het overmatige zweten ook nog deze verschijnselen:
*af en toe last van een "depressie", dat alles verkeerd voelt, je verdrietig bent etc.
*moe zijn, dat je er bij zit alsof je de hele tijd slaap hebt, etc.
*niet goed eten
*witte vlekjes op nagels

Zo ja, dan kan het zijn dat je te weinig zink in je lichaam hebt zitten. Zink zit in onder andere vlees (lamsvlees, varkensvlees, rundvlees), tomaten en andere groenten. De minimum dagelijkse hoeveelheid die je nodig hebt is 15mg.
Koop zink tabletten, en het zou het zweten af moeten nemen. In hoeverre weet ik niet.

pi_14290883
Of zoals ik een tijdje geleden al gezegd heb.
Koop je Pedicool. ff tijdje gebruiken.
Nu spuit ik het 1x in de 2 weken op en geen zweetplekken meer.
En ik kan gewoon elke deo gebruiken die ik wil!
pi_14293270
Andere oplossing (als je echt alles hebt geprobeerd) is een botuline injectie. Meer info op onderstaande link.

http://www.neurologie-denhaag.nl/sweat.htm

Ben zelf laatst voor de twee keer geweest.. en het werkt PERFECT !!!

"Yes, I'am a pirate.... a musicpirate".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')