quote:Er zitten wat nadelen aan ja. Maar ook zat voordelen: chickies met korte rokjes e.d. bijvoorbeeld.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:40 schreef Blaze85 het volgende:
zomer zuigt gewoon![]()
quote:Hmm nee,
Op vrijdag 13 juni 2003 23:39 schreef SurfDude het volgende:[..]
Bij drogisterijen hebben ze opzich ook spul tegen zweetvoeten. Maar het is eigenlijk alleen voor zweetvoeten bedoeld?
Rare is alleen dat als je met google zoekt op pedicool, zie je overal tegen zweetvoeten, terwijl dat helemaal niet waar is. Strange.
Ik verkoop dit trouwens op mijn zaterdag baantje bij een schoenmakerij, wil eventueel wel een kleine IA houden voor wat enkele mensen die eht willen proberen, Uiteraard tegen Inkoopsprijs + verzendkosten.
quote:Maar ze verkopen dus spul voor de oksels bij een schoenmaker?
Op vrijdag 13 juni 2003 23:52 schreef DrukVout het volgende:[..]
Hmm nee,
Er zijn 2 producten.
Pedicare en pedicool
Pedicare is voor voeten
Pedicool is voor oksels.Rare is alleen dat als je met google zoekt op pedicool, zie je overal tegen zweetvoeten, terwijl dat helemaal niet waar is. Strange.
Ik verkoop dit trouwens op mijn zaterdag baantje bij een schoenmakerij, wil eventueel wel een kleine IA houden voor wat enkele mensen die eht willen proberen, Uiteraard tegen Inkoopsprijs + verzendkosten.
quote:Jep
Op vrijdag 13 juni 2003 23:58 schreef SurfDude het volgende:[..]
Maar ze verkopen dus spul voor de oksels bij een schoenmaker?
quote:Mag je over een paar jaar dan weer laten doen.
Op zaterdag 14 juni 2003 12:00 schreef Sneeuwwitje79 het volgende:
Heb zelf ook nog wel aardig last van natte plekken onder de oksels, al van alles geprobeerd, laatste aanschaf is prijzige anti-perspirant van biotherm, maar die helpt ook niet echt tegen het vocht...(alleen tegen geur) Denk dat ik maar 'es paar van die prikjes ga halen bij de dokter ofzo...
Maar ja, dat geldt alleen als je rookt.
*edit*
ow, en het zou ook zo kunnen zijn dat je een allergie aan je luchtwegen hebt, waardoor je zo gaat zweten... mocht je daarover twijfelen, dan is het aan te raden je huisarts hierover te raadplegen.
quote:Prijzig??? Da's wat minder... En dan ook nog eens 1x in de paar jaar?
Op zaterdag 14 juni 2003 12:47 schreef DrukVout het volgende:[..]
Mag je over een paar jaar dan weer laten doen.
Erg prijzig is het.
De Botox® behandeling verhelpt overmatige transpiratie van de handpalmen en oksels. De methode is zeer veilig en geeft een spectaculair resultaat. Injecties met Botox® blokkeren de prikkeloverdracht van zenuwcel naar spier of klier. De zweetklieren worden lamgelegd waardoor de zweetproductie stopt en het behandelde gebied droog blijft. Het effect is tijdelijk en houdt ongeveer 5-8 maanden aan.
De Botox® behandeling geeft een tijdelijk effect omdat het de zweetklieren niet beschadigt maar blokkeert. Het schaadt het gevoel in de handen niet. Na verloop van tijd herstellen de klieren zich en keert het probleem terug. Juist doordat Botox® geen schade aanricht, is de behandeling zeer veilig en geschikt voor herhaling.
quote:Heb je odorex extra dry al geprobeerd? Als je dat nog niet hebt gedaan, zou'k het zeker es proberen.BOTOX lijkt me beetje drastisch. Bij mij hielp ook geen enkele deo, maar dat odorexspul werkt echt perfect
Op zaterdag 14 juni 2003 15:48 schreef Biglebowski het volgende:
Het schijnt dat je je zweetkliertjes in je oksels kunt inspuiten met BOTOX...daar schijnt dit revolutionaire anti-aging middel zelfs in eerste instantie voor te zijn ontworpen. Zal wel schijtduur zijn, maar ga toch eens ergens informeren...
Koste volgens mij iets vsn 800 euro. Nogal prijzig dus.
Ten eerste wil ik zeggen dat zweten gezond is. In R&P is een topic gaande over hetzelfde probleem.
Zweten is gezond en lastig ook. Ik weet het. Zelf heb ik er ook last van gehad. En vaker nog steeds. Vooral als het erg warm is.
FF een theorie van mij. Ik weet niet of je er wat aan hebt.
Stel je voor je hebt de griep en je hebt koorts. Vanzelf gaat je lichaam zweten en warm worden. En waarom??? Omdat je lichaam dat virus kwijt wil. Daarom is het bed nat van het zweet. Je lichaam verzet zich tegen ongewenste stoffen.
Ongewenste stoffen krijgt het lichaam de hele dag binnen. Door voeding, drank en zelfs door ademhaling. Je lichaam die wilt dat niet. Die zooi moet eruit en dat kan niet alleen via plassen.
Sinds ik minder ben gaan roken en drinken is bij mij het zweten in ieder geval erg verminderd. Ook als ik weinig stress heb dan zweet ik amper. Misschien is stress ook wel een soort van ongewenste stof.
Lastig is het inderdaad als je t shirt nat wordt enzo. Maar ik denk dat je dan teveel focussed op wat anderen ervan vinden. Zelf zie je het niet. Anderen zien het. En anderen die schenken daar maar weinig aandacht aan volgens mij. Ze zien het wel. Maar daar blijft het bij.
In dat andere topic hebben ze het over een injectie dus. Die injectie zorgt ervoor dat je 6 maanden zweetloos door het leven kan gaan. De vraag is dan, hoe schadelijk is die injectie.
Ik ben hier een heel lul verhaal aan het ophangen. Maar dat komt omdat ik het zelf ook heb gehad. Ik wilde zelfs naar een neuroloog toe. Omdat ik dacht dat mijn lichaam niet in orde was.
Mijn lichaam was wel degelijk in orde. Mijn lichaam werkt als ik zweet. Net zoals je tijdens sporten met je lichaam werkt. Ook dan zweet je je te pleuris.
Danny
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:43 schreef SurfDude het volgende:[..]
Er zitten wat nadelen aan ja. Maar ook zat voordelen: chickies met korte rokjes e.d. bijvoorbeeld.
quote:'t Lijkt inderdaad te helpen! En waarom ik het destijds lastig vond...
Op vrijdag 13 juni 2003 21:57 schreef Grijs het volgende:
(..)
Ik heb nog een flesje Odorex Extra Dry liggen -ooit een keer uitgeprobeerd, maar dat vond ik toen nogal lastig- en ik denk dat ik dat nog maar weer eens probeer, gezien de positieve reacties hierop.
(..)
Even deppen onder de oksels (vlak voor het slapen gaan, anders werkt het totaal niet kwam ik later achter). Ik was benieuwd of het werkte. De volgende dag te werk en tot mijn grote verbazing KON ik gewoon niet meer zweten daar.
Na een week begon ik pas weer een klein beetje te zweten onder mijn oksels. Zo ben ik 4 maanden met dat middel door gegaan, ik had steeds minder nodig, 1 keer per 3 weken, 1 keer per maand, en op laatst helemaal nooit meer! Dus ik ben nu al 3 jaar zweet vrij. Helemaal geweldig is dit spul! Ik raad het ook altijd iedereen aan, en hoor dan alleen maar positieve dingen, dat anderen ook niet meer zweten onder de oksels. En dat voor 2,40 euro per flesje waar je bijna een jaar mee doet?
Helemaal geweldig dit spul. Daarom zeg ik tegen iedereen, koop geen andere dure rommel wat ook wel zal werken, maar waar je dus arm van word.
syneo5 is ook errug goed, ik werk in een drogist en de laatste tijd is er echt een run op dat spul die is echt goeddd wel duur maar je hoeft het maar 2 keer per week te gebruiken. odorex dry is ook erg goed.
groetjes Sanka
quote:Hier hetzelfde. Wel uitkijken als je je oksels net geschoren hebt.
Op vrijdag 22 februari 2002 21:35 schreef caatje het volgende:
hoi
ik had vroeger hetzelfde probleem, gebruik al een jaar fozo oderex extra dry, een flesje vloeistof wat je op een watje moet doen en dan ongeveer 3 keer in de week onder je oksel moet deppen, en bij mij werkt het echt geweldig, zweetplekken zijn helemaal over, waardoor ik (nubijvoorbeeld)grijze truitjes kan dragen
je moet het wel blijven gebruiken want als je t een poosje niet doet dan komt t ook weer net zo hard terug maar ik kan je bijna ervan verkeren dat t helpt....is zeker het proberen waard !
suc6 verder
quote:Van die vlekken heb ik geen last, ik had dat eerder met andere deo's.
Op maandag 21 juli 2003 20:27 schreef k_man het volgende:
Vreemd dat men zo dweept met deoleen. Ik vond het niet niet uitzonderlijk werken en het gaf vooral hele lelijke vlekken in m'n kleren. Rexona heeft ook die aluminiumverbinding als ingredient en werkt veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |