abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3267357
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 20:08 schreef esjuh het volgende:

[..]

Ik kreeg van Deoleen allemaal rare vlekken op mn kleding Verder werkte het ook niet zo geweldig, ik heb ook dat ik best snel zweet, elke keer als ik naar school fiets dan kom ik niet 'droog' aan... Soms helpt talkpoeder wel een beetje, maar verder heb ik ook nog geen oplossing gevonden

'k gebruik de sanex deo met talk, maar die helpt iid een beetje.

'k heb zelf vooral vaak last van zweethanden... (nou ja... andere mensen hebben er last van)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 22 februari 2002 @ 21:35:10 #27
22621 caatje
verschil moet er zijn
pi_3267678
hoi
ik had vroeger hetzelfde probleem, gebruik al een jaar fozo oderex extra dry, een flesje vloeistof wat je op een watje moet doen en dan ongeveer 3 keer in de week onder je oksel moet deppen, en bij mij werkt het echt geweldig, zweetplekken zijn helemaal over, waardoor ik (nubijvoorbeeld)grijze truitjes kan dragen
je moet het wel blijven gebruiken want als je t een poosje niet doet dan komt t ook weer net zo hard terug maar ik kan je bijna ervan verkeren dat t helpt....is zeker het proberen waard !
suc6 verder
pi_3274500
het legt ook heel erg veel aan wat voor kleding je draagt.
Ik had eerst bijv een dik bomberjack, zon een met allemaal van die veren erin. Als ik thuis kwam van school was ik ook niet helemaal droog. Nu heb ik een heel ander soort jas. enne ik zorg nu ook dat ik optijd weg ga, en dus lekker rustig ga fietsen

Dan heb je er echt stukke minder last van. enne ik denk dat als je allemaal zooi onde rje oksels gaat smeren het alleen maar erger wordt. zweet moet er gewoon uit als je zweet als je dat tegen gaat houden. komt het er toch wel later uit. enne deste droger je je huid onder je armen maakt deste meer zweten je gaat.

ik gebruik overgen gewoone nivea deo. ik merk eig niet veel van welk soort je nou gebruikt. Maar ik heb er ook geen last echt van, vorig jaar dus wel, maar miss komt het wel omdat je in de pubertijd bent, ofwat dan ook. miss ben je wel ongemerkt te gespannen dat je daardoor meer gaat zweten, dat je je er TE druk om maakt waardoor je steeds meer gaat zweten.

pi_3274611
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 18:29 schreef superrat het volgende:
Ik gebruik al een aantal jaar Deoleen.
Het is een soort deodorant die het zweten tegengaat.
Volgens mij sluit dat spul je zweetklieren af ofzo, mijn oksels blijven altijd droog als ik het gebruik.
Bij normale deodorant dus niet.
Je oksels wassen en goed droogmaken, deoleen eroverheen en klaar ben je.
[afbeelding]
Dit is hele goeie ja!!!
Een echte aanrader!
pi_11088246
Tjah.....wat heb ik eraan gedaan al zoveel en niks helpt, dat is het jammere ervan. En je kan ook geen behandeling vragen want ik heb dat eens opgezocht op internet en heb ik het aan mijn dokter laten zien, en toen zei ze dat dat was als alles uit je hand glibberde en dat het zweet constant met straaltjes van je hoofd afgleed........jammer......

gewoon katoenen kleding en in de winter een gebreid vest aan, ziet niemand

Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  vrijdag 13 juni 2003 @ 15:43:25 #31
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_11088443
hee, zoals jullie in mijn vorige posts konden lezen had!! ik dit probleem ook. Heb het volgende middel in gebruik Odorex Extra Dry. Is een flacon dat je 2 a 3 maal in de week moet gebruiken. Door middel van een watje moet je het onder je oksels deppen.
Daarbij gebruik ik een roller van nivea (anti-transparant). Natte Vlekken zijn foetsie!! (dit middel is volgens mij alleen voor je oksels)
Ik Roeleer Heftig
pi_11089438
Ik heb een keer op tv gezien dat je dit kunt laten behandelen.

Dan krijg je een aantal spuitjes in je oksel waar weer een of ander goedje inzit om het zweten te stoppen.

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_11090056
Zo min mogelijk cafeïne houdende dranken drinken, daar ga je namelijk ook van zweten.

Helaas zou ik zo geen deo weten die je van je zweet probleem af gaat helpen.

vrijdag 13 juni 2003 @ 17:03:51 #34
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_11090686
en voor kleding kan je naar:

www.falke.de

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_11090715
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 17:50 schreef ivetje het volgende:
Ik heb al erg lang een probleem. Ik zweet namelijk redelijk veel, en kan hierdoor jammer genoeg niet alle kleding aan die ik zou willen dragen. Als ik van huis naar school fiets zweet ik redelijk veel onder mijn oksels. Ik gebruik gewoon deodorant s'morgens en heb ook alle deo's al gebruikt. Maar geen enkele gaat dit probleem tegen...
De geur van de deodorant werkt wel goed, ik heb geen gore lucht om me heen hangen ofzo Maar bijvoorbeeld bij grijze shirtjes ofzo zie je gewoon dat ik zweet. Ook bij rode, blauwe, roze enz. kleding zie je het gewoon. Als ik een rood bloesje aan wil moet ik er perce wat onderaan....of overheen. Ik heb dan ook nooit 1 laagje kleding aan, maar altijd wel dingen over elkaar.

Witte kleding koop ik zowiezo al niet, want hoe krijg je dat soort vlekken er ooit weer uit...niet! Nee,inderdaad...ik baal dus echt onwijs van dit probleem en vraag me echt af wat eraan te doen is...Ik lijd er echt wel onder. Kan gewoon niet de kleding dragen die ik wil en moet er steeds rekening mee houden als ik wat koop...

Wat is hier tegen te doen? Kun je hiermee bijvoorbeeld naar de dokter, ik heb ooit gehoord dat ze de het kunnen verhelpen met een operatie...maar vraag me dus af of dit wel echt kan?? En zou de verzekering dit dan wel vergoeden...

Wil graag serieuze reacties, want ik vind dit echt een groot probleem...

Alvast bedankt,
Ivetje

deo gaat zweten echt niet tegen hoor, dat zou wat zijn...ben je binnen de kortste keren oververhit
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_11092580
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 17:54 schreef ivetje het volgende:

[..]

heb hele tijd gewone deodorant gebruikt, van die spuitbussen...alle merken eigenlijk wel gehad. Maar deze geven witte strepen op zwarte kleding, en aangezien dat de enige kleur is die ik gewoon kan dragen was datniet handig. Daarna heb ik een tijd dove creme gebruikt en die houdt de geur goed weg,maar remt dus ook niet...en heb nu sanex creme,maar da's hetzelfde probleem eigenlijk als met de dove...

handleiding deo:

1. spuit de deo op de huid
2. is er niet

je moet et niet op je kleren spuiten
en laat et anders eerst opdrogen

[b]#include [br][br]void main() {[br]cout << "grtz WtR!" << endl;[br]}[/b]
  vrijdag 13 juni 2003 @ 21:15:30 #37
35485 rique
with Canon, I can
pi_11095423
Zou het nog uitmaken of je veel okselhaar hebt? Dat het zweet bijvoorbeeld in je okselhaar gaat zitten en daarom plekken afgeeft?
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_11095888
Ik kan ook aardig zweten maar ben helaas allergies voor al die deo's. Sanex werkt aardig maar deoleen ietsie beter dus (en staat dat goed bekend als anti-allergisch)?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 21:57:49 #39
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11096251
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 21:38 schreef Pandorah het volgende:
Ik kan ook aardig zweten maar ben helaas allergies voor al die deo's. Sanex werkt aardig maar deoleen ietsie beter dus (en staat dat goed bekend als anti-allergisch)?
Je hebt Deoleen in geparfumeerde en ongeparfumeerde versie. Of de laatste ook anti-allergisch is, weet ik niet.

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik gebruik altijd Deoleen (ongeparfumeerd), maar dat helpt niet voldoende (het scheelt wel veel). Daarbij gebruik ik dus voor de geur Odorex.
Ik heb nog een flesje Odorex Extra Dry liggen -ooit een keer uitgeprobeerd, maar dat vond ik toen nogal lastig- en ik denk dat ik dat nog maar weer eens probeer, gezien de positieve reacties hierop.

Voor de mensen die denken dat het ongezond is om de zweetproductie onder je oksels te remmen: er zijn nog genoeg plekken waar het zweet er wel uit kan .

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 13 juni 2003 @ 21:59:41 #40
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11096270
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:45 schreef WtR- het volgende:

[..]

handleiding deo:

1. spuit de deo op de huid
2. is er niet

je moet et niet op je kleren spuiten
en laat et anders eerst opdrogen

Het probleem is dat het niet droog blijft door het zweten
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_11096551
Ja dit komt aardig vaak voor dit probleem.
Heb het zelf ook en mijn vriendin ook.
Alleen wij zijn er allebei vanaf nu

Niet met Deo ofzo maar met een ander middel.

Genaamd Pedicool.
Eerst was er Pedicare voor zweetvoeten, dit was alleen creme en duurde ff voordat het intrekte. Dit spul werkt echt heel goed.
Toen kregen ze vraag naar spul dat sneller opdroogt en intrekt.
Toen hebben ze Pedicool ontwikkeld. Speciaal voor oksels.

Je moet het 4x achterelkaar savonds opspuiten voordat je naar bed gaat. Stinkt wel even, maarja heeft niemand last van. Volgende ochtend gewoon deo opspuiten en gewoon naar je werk. Na 2x begin je al wat te merken. Na die 4x moet je het 1x in de week opspuiten.
Mijn vriendin doet het 2x per week.

Ik heb nu echt geen zweetoksels meer.

Spulletje is alleen niet echt overal te koop, meestal verkopen schoenmakers het. Het is alleen wel een erg prijzig spulletje zo een 18 euro. Maar je doet er ook wel erg lang mee.

Het voordeel van mij is dat ik bij een schoenmakerij werk en mocht een flesje gratis mee naar huis nemen om uit te proberen. Nou het werkt dus echt.
Zit ook garantie op van als het niet werkt krijg je je geld terug.

pi_11096562
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 17:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

deo gaat zweten echt niet tegen hoor, dat zou wat zijn...ben je binnen de kortste keren oververhit

Ik zweet ook vaak zelfs als ik het koud heb, het komt volgens mij omdat je arm zo dicht bij je lichaam zit.
Ik gaat in ieder geval dat goedje eens proberen, gebruik ik wel hugo boss voor de geur
As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster.
pi_11096599
Odorex extra dry, een flesje die je bij de drogist kunt kopen, deppen op je oksels en een nacht laten intrekken en 's ochtends eraf wassen en deo gebruiken, enige malen herhalen maar:

het werkt!!!!!!!!!!!! Je zweet stukken minder!

pi_11096630
Met dat Pedicool zweet je dus helemaal niet meer onder je oksels. Erg fijn spul, ben blij dat ik het ontdek heb.

Vriendin heeft zo een beetje elke deo wel geprobeerd, deo's van 1 euro tot zo een 25,-
Niks hielp gewoon.

pi_11096901
ik ben ook wel een zweter, maar 't is eigenlijk alleen mijn hoofd en nek die zweten! Mijn haar is soms drijfnat! Daar kan ik wel niets aan smeren zeker?
pi_11097106
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 22:33 schreef computerfreak het volgende:
ik ben ook wel een zweter, maar 't is eigenlijk alleen mijn hoofd en nek die zweten! Mijn haar is soms drijfnat! Daar kan ik wel niets aan smeren zeker?
Nee, denk het niet.
Ik heb daar ook veel last van. Petjes werken helemaal niet, dan begin ik helemaal me rot te zweten.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:18:45 #47
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_11097705
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 22:20 schreef DrukVout het volgende:
Met dat Pedicool zweet je dus helemaal niet meer onder je oksels. Erg fijn spul, ben blij dat ik het ontdek heb.

Vriendin heeft zo een beetje elke deo wel geprobeerd, deo's van 1 euro tot zo een 25,-
Niks hielp gewoon.

Dat pedicool kan ik niet op drogisterij.net vinden, ik zie er wel "syneo 5 deospray antitranspirant met 5 dagen werking" staan. Iemand daar ervaringen mee? (even zoeken op syneo)

Edit: ff googlen levert deze pagina op. Maar volgens mij gaat het dus vooral de geur tegen, en in veel mindere mate het transpireren zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door SurfDude op 13-06-2003 23:26]

pi_11097973
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:18 schreef SurfDude het volgende:

[..]

Dat pedicool kan ik niet op drogisterij.net vinden, ik zie er wel "syneo 5 deospray antitranspirant met 5 dagen werking" staan. Iemand daar ervaringen mee? (even zoeken op syneo)

Edit: ff googlen levert deze pagina op. Maar volgens mij gaat het dus vooral de geur tegen, en in veel mindere mate het transpireren zelf.

Je zal het niet bij een drogistery kunnen vinden, alleen in de schoenmaker branche denk ik. Hoofdproduct is namelijk creme voor zweetvoeten.

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:39:51 #49
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_11098155
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:31 schreef DrukVout het volgende:

[..]

Je zal het niet bij een drogistery kunnen vinden, alleen in de schoenmaker branche denk ik. Hoofdproduct is namelijk creme voor zweetvoeten.

[afbeelding]

Bij drogisterijen hebben ze opzich ook spul tegen zweetvoeten. Maar het is eigenlijk alleen voor zweetvoeten bedoeld?
pi_11098163
zomer zuigt gewoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')