abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37248258
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:30 schreef Logitik het volgende:
Odorex Extra Dry (voor de oksel) verkrijkgbaar bij oa Albert Heijn. Werkt perfect!

En voor de voetjes: Pedispray. Vrij verkrijgbaar bij de Apotheek. Werkt ook perfect
Ik heb vorig jaar ook veel Odorex E.D. gebruikt maar merk dat het nu niet meer zo goed werkt als aan het begin. Sinds ik dat gebruik ga ik ook veel zweten op andere plekken, vooral m'n rug(en dat las ik ook veel terug hier). Ga binnenkort maar even syneo5 proberen..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_37254605
Odorex Extra Dry is het enige wat bij mij helpt, en goed!

's avonds onder je oksels smeren, 's avonds er weer af halen, dat 3 x in de week en je hebt nergens last meer van...
pi_37510065
ik heb dit probleem ook. Heb Odorex gebruikt: daarvan ging ik véél meer op de rest van mijn lichaam zweette. Als ik in een discotheek stond waren mijn oksels soms wel droog maar droop het zweet van mijn gezicht af :S

Ook heb ik Syneo gebruikt, en tja, dat werkt ook eigenlijk niet bij mij....

iemand andere alternatieven/tips...want ik ga eigenlijk aallen nog maar stappen in witte + zwarte shirts... daar zie je de zweetvlekken (onder de oksels) ten minste niet in.....
pi_37510557
waar kan je Syneo allemaal kopen, want niet bij alle drogisterijen???
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_37511076
DA-drogist zeker
Haleloeja
  woensdag 3 mei 2006 @ 16:42:24 #231
132644 Scruples
een lege plek om te blijven
pi_37515110
Je zou de deodorant uit de body series van AMWAY kunnen gebruiken. Dat is een anti-transpiratie deodorant, waardoor je in ieder geval minder gaat transpireren. Je kunt de deodorant kopen bij de zogenaamde AMWAY-distributeurs.

Mocht je echt vresleijk last hebben van overmatig transpireren (all over the place, zeg maar) dan kun je aan je dokter vragen of hij je BOTOX-injecties wil voorschrijven.
Botox is in 1e instantie bedoeld om mensen met een tic in het gezicht te helpen. Botox legt de spieren die dit veroorzaken lam, MAAR ... helpt ook tegen overmatig transpireren, want het kan ook de zweetklieren lam leggen.
What the bleep do we know?
pi_37515363
Vraagje over Syneo, er staat bij dat je het om de 3/4 dagen op moet spuiten. Maar hoef je dan geen deo meer te gebruiken? En kan je daarnaast nog wel gewoon deo gebruiken(in het kader van frisser ruiken)?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_37524031
Ik gebruik sinds kort deoleen. Nog niet echt gezweet. Zal het morgen eens goed testen. Het droogt wel hard op zeg maar. Dat is wel apart maar ja als het werkt.
pi_37528685
Therme in de aanbieding bij Kruidvat vanaf vandaag
pi_37537685
Ik gebruik syneo 5 en t werkt bij mij echt super! ben er zo blij mee. gebruik t wel in combinatie met een deo, maar dan niet zo'n deo die alleen gericht is op t verdringen van zweet maar gewoon een lekkere voor een lekker geurtje onder de oksels.
...bring peace to my black and empty heart...
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2006 @ 11:22:26 #236
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_37538791
Ik heb laatst van mijn huisarts een spray gekregen, die moest ik eerst 5 dagen lang 2 keer per dag gebruiken. Geweldig, echt, geen geurtje of druppeltje zweet meer. Vervolgens moest ik het minder gebruiken, 1 keer per dag, of om de dag. Vanaf dat moment werkte het dus niet meer, en zelfs toen ik het weer 2 keer per dag ging gebruiken was de werking afgenomen.
Deoleen werkt ook niet. Ja de zweetgeur is weg, maar het transpireren is niet opgehouden.
Nu heb ik niet het complete topic doorgelezen maar ben ik wel enthousiast geworden over dat Syneo 5. De prijs boeit me eerlijk gezegd niet, zolang ik maar droge okseltjes heb en dus ook andere kleuren kleding dan zwart kan dragen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:51:42 #237
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_37539756
Ik heb lange tijd Vaseline intensive care gebruikt, spuitbus anti- transipirant, werkt op zich goed, maar geeft wel vlekken op zwarte kleding.
Nu had ik vroeger echt last van overmatig natte oksels, daar heb ik toen een middel voor gehad wat ik moest deppen, hierdoor gingen de zweetklieren meer samentrekken met als resultaat minder nat. Heb ik nu nog steeds profijt van, is toch al zeker 15 jaar geleden.
Wat mij wel opvalt met Vaseline, is dat ik meer in mijn gezicht ga zweten, ja het moet er toch ergens uit.
Ik heb nu dus ook een ander merk, weet even de naam niet meer, tot nu toe gaat dat ook beter.

Wat ik wil zeggen is eigenlijk, je kunt wel minder willen zweten onder je oksels, maar het gaat toch ergens anders terugkomen, een mens moet nu eenmaal zweten om af te koelen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_37540446
Zijn er nog geen speciale 'oksel-sponjes ofsow' ... Dan doe je dat voor het uitgaan onder je oksels en dat het overmatige zweet heel eenvoudig daarin obsorbeert.... Lijkt mij wel een goed idee, zoiets...
Haleloeja
pi_37549347
Dat deoleen werkt idd niet echt. Ja bij minder warme dagen misschien wel maar zoals vandaag een dag in de trein en bus enz vergeet het maar.
pi_37550868
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:54 schreef Stansfield het volgende:
Dat deoleen werkt idd niet echt. Ja bij minder warme dagen misschien wel maar zoals vandaag een dag in de trein en bus enz vergeet het maar.
Syneo 5 Vier dagen achter elkaar 9 uurjtes lang verhuizen en minimale zweet onder de okseltjes
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:16:35 #241
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_37551354
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 20:55 schreef athlonkmf het volgende:
Enne... hoe beter je conditie is, hoe minder je zweet, dusse...
oooow vandaar.... shit, ik moet echt wat aan mijn conditie doen.
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2006 @ 18:23:03 #242
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_37551496
Mjah vreemde opmerking, 'hoe beter je conditie, hoe minder je zweet'. Ik had een klasgenootje die op hoog niveau aan athletiek doet, een rete goeie conditie heeft, maar toch bij het minste gerinste al klotsende oksels heeft.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_37553523
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Syneo 5 Vier dagen achter elkaar 9 uurjtes lang verhuizen en minimale zweet onder de okseltjes
En dan is het niet zo dat je op de rest van je lichaam het uitzweet??
pi_37570366
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:23 schreef Skaai het volgende:
Mjah vreemde opmerking, 'hoe beter je conditie, hoe minder je zweet'. Ik had een klasgenootje die op hoog niveau aan athletiek doet, een rete goeie conditie heeft, maar toch bij het minste gerinste al klotsende oksels heeft.
Die opmerking 'hoe beter je conditie, hoe minder je zweet' vind ik ook nergens op slaan, ik train 8 uur per week op topniveau waterpolo maar zweet me ook vaak erg terwijl dat nergens voor nodig is..

Ga ook maar eens die syneo5 halen..
pi_37576921
ik heb er helaas ook last van... draag zomers eigenlijk alleen wit óf zwartte shirts óf shirt met een dun truitje erover ofsow... (iets dikker stof, komt het zweet niet doorheen)

Maar ookal doe ik niets... dan nog zweet ik Heb al vanalles geprobeerd van de drogist (die dingen die hier langskomen) maar niets helpt Wat nu
  † In Memoriam † vrijdag 5 mei 2006 @ 15:10:33 #246
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_37577775
Ik ben gewoon naar de huisarts gegaan, die schreef een spray voor. Maar nu dat niet meer werkt ga ik gewoon weer terug. Er moet iets tegen te doen zijn want met die heerlijke weer voelt het gewoon hinderlijk en vies.
pi_37578047
Wanneer je iets uitvind dat echt werkt word je volgens mij millionair als ik zie hoeveel mensen er naar zoeken hier.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:31:17 #248
125688 sweet-lady
as sweet as i can be
pi_37580148
ik gebruik sinds een jaartje rexona hiervoor. moet zeggen dat k dit echt perfect werkt gewoon in 1x de week eronder smeren en je ziet niet meer dat je zweet. je kan gewoon deo gebruiken daarbij
>>>>>>>SEE YOU AT FOK<<<<<<<<
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:35:08 #249
86305 Markman
Grappig hier.
pi_37580262
probeer Odorex eens. Na het douchen met zeep of douchgel, voordat je gaat slapen de oksels mee insmeren.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:46:17 #250
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_37580555
Op dit moment zweet ik me kapot, de druppels rollen langs mijn oksels omlaag...bleh..

Maargoed dat zal wel grotendeels door de drugs komen...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')