Ik heb vorig jaar ook veel Odorex E.D. gebruikt maar merk dat het nu niet meer zo goed werkt als aan het begin. Sinds ik dat gebruik ga ik ook veel zweten op andere plekken, vooral m'n rug(en dat las ik ook veel terug hier). Ga binnenkort maar even syneo5 proberen..quote:Op zondag 23 april 2006 18:30 schreef Logitik het volgende:
Odorex Extra Dry (voor de oksel) verkrijkgbaar bij oa Albert Heijn. Werkt perfect!
En voor de voetjes: Pedispray. Vrij verkrijgbaar bij de Apotheek. Werkt ook perfect
Syneo 5quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:54 schreef Stansfield het volgende:
Dat deoleen werkt idd niet echt. Ja bij minder warme dagen misschien wel maar zoals vandaag een dag in de trein en bus enz vergeet het maar.
oooow vandaar.... shit, ik moet echt wat aan mijn conditie doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2002 20:55 schreef athlonkmf het volgende:
Enne... hoe beter je conditie is, hoe minder je zweet, dusse...
En dan is het niet zo dat je op de rest van je lichaam het uitzweet??quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Syneo 5Vier dagen achter elkaar 9 uurjtes lang verhuizen en minimale zweet onder de okseltjes
Die opmerking 'hoe beter je conditie, hoe minder je zweet' vind ik ook nergens op slaan, ik train 8 uur per week op topniveau waterpolo maar zweet me ook vaak erg terwijl dat nergens voor nodig is..quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:23 schreef Skaai het volgende:
Mjah vreemde opmerking, 'hoe beter je conditie, hoe minder je zweet'. Ik had een klasgenootje die op hoog niveau aan athletiek doet, een rete goeie conditie heeft, maar toch bij het minste gerinste al klotsende oksels heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |