Morgenochtend alweer om 9:00 uur de Noordse combinatie livequote:Op zaterdag 1 december 2007 03:11 schreef Ambrosius het volgende:
Nu redelijk simpel naar Youzhny. 2-1.
Ik hou het toch maar voor gezien denk ik.
Precies en Champions Trophy hockey om 9.05quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Morgenochtend alweer om 9:00 uur de Noordse combinatie live.
quote:Davis Cup: Roddick zet VS op 1-0
sport1.nl
Andy Roddick heeft de Verenigde Staten in de Davis Cup-finale tegen Rusland op een 1-0 voorsprong gezet. A-Rod sloeg in zijn partij tegen Dmitry Tursunov maar liefst 24 aces en won met 6-4 6-4 6-2. Roddick wist zijn tegenstander vier keer een servicegame af te snoepen, terwijl hij zelf al zijn opslaggames behield.
Davis Cup: Blake klopt Youzhny
James Blake heeft ervoor gezorgd dat de Verenigde Staten de tweede dag van de Davis Cup-finale tegen Rusland met een 2-0 voorsprong ingaan. In een drie en een half uur durende partij versloeg Blake Mikhail Youzhny in vier sets met 6-3 7-6 6-7 7-6.
De Amerikanen kunnen zaterdag voor het eerst sinds 1995 de Davis Cup binnenslepen indien Bob en Mike Bryan het dubbelspel tegen Igor Andreev en Nikolay Davydenko winnen.
Mee eensquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:53 schreef XL het volgende:
Knappe overwinning Roddick hoor! Die gaat weer veel winnen tot het begin van het gravelseizoen.
Wel strak van die Russische coach om Donkey niet op te stellen, volledig terecht. Ik had alleen toch Safin graag gezien, omdat het dan geen wedstrijd maar een show is. Dat haalt zo'n Amerikaan ook uit zijn spel, Blake (maar Roddick ook een beetje) zijn daar toch echt wel gevoelig voor. Bovendien speelt Safin in de 5 games dat het per wedstrijd lukt net zo'n goed tennis als Fed.
Mja, Safin wilde zelf niet he (en ja dat is idd zonde). Jammer dat de spanning er al zo snel af is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:53 schreef XL het volgende:
Knappe overwinning Roddick hoor! Die gaat weer veel winnen tot het begin van het gravelseizoen.
Wel strak van die Russische coach om Donkey niet op te stellen, volledig terecht. Ik had alleen toch Safin graag gezien, omdat het dan geen wedstrijd maar een show is. Dat haalt zo'n Amerikaan ook uit zijn spel, Blake (maar Roddick ook een beetje) zijn daar toch echt wel gevoelig voor. Bovendien speelt Safin in de 5 games dat het per wedstrijd lukt net zo'n goed tennis als Fed.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:36 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 21.30 trouwens, niet pas na middernacht.
Check de H2H's.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef suus21 het volgende:
waarom wordt davydenko gepasseerd in de single? Ik denk toch wel dat hij meer kans had dan Tursunov of Youzhny....
Omdat die domme draver uit Rusland maar 1 spelletje beheerst Suus. Dat spelletje blijkt uit alle voorgaande ontmoetingen van hem met Blake en Roddick niet te werken. Hij zit dus op de bank.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef suus21 het volgende:
waarom wordt davydenko gepasseerd in de single? Ik denk toch wel dat hij meer kans had dan Tursunov of Youzhny....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |