abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54962350
Verdomme, uit het niets 0-40 voor Blake.

Blake *5-5
pi_54962352
Wat een slechte game van Youzhny zeg, rebreak en 5-5.
sig verwijderd door FA
pi_54962375
Blake
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54962391
6-5

Oh, wat lief zag je Andy klappen
pi_54962410
Nog maar een tie-break.
sig verwijderd door FA
pi_54962461
Haha, hij gaat er nog voor.

Set voor de Rus .
pi_54962466
Nu redelijk simpel naar Youzhny. 2-1.

Ik hou het toch maar voor gezien denk ik.
sig verwijderd door FA
pi_54962474
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 03:11 schreef Ambrosius het volgende:
Nu redelijk simpel naar Youzhny. 2-1.

Ik hou het toch maar voor gezien denk ik.
Morgenochtend alweer om 9:00 uur de Noordse combinatie live .

Bij een 5-setter schakel ik na afloop maar gelijk door naar Eurosport .
pi_54962482
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 03:13 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Morgenochtend alweer om 9:00 uur de Noordse combinatie live .
Precies en Champions Trophy hockey om 9.05 .
sig verwijderd door FA
pi_54962488
ik moet morgen ook om 8u op

Youz heeft vast in zijn achterhoofd dat blake een career record van 1-10 heeft op het gebied van vijfsetters...Fabrice Santoro 6-4 3-6 6-2 4-6 6-4 is zijn enige winst (2007)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_54962511
Eigenlijk wil ik het best afkijken, het is best een aardige wedstrijd en kan nog veel leuker worden met een vijfde set. Maar goed, 5 uur wordt me toch wat laat, misschien dat ik straks nog een keer wakker schrik en inschakel .
sig verwijderd door FA
pi_54962538
LOL, zie die Rus echt nog op 2-2 komen.

Vind het wel prima, gn all .

* Blake gaat serveren voor de wedstrijd *5-4.

OMG, 3 breakpunten voor Youzhny .

rebreak 5-5

[ Bericht 12% gewijzigd door Wopper1 op 01-12-2007 03:53:57 ]
pi_54962947
en winst in de tiebreak uiteindelijk..jammer..had graag op zondag nog een leuke single gezien..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_54963103
Dat kan bijna niet meer fout gaan voor de Amerikanen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:53:45 #140
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54963712
Knappe overwinning Roddick hoor! Die gaat weer veel winnen tot het begin van het gravelseizoen.
Wel strak van die Russische coach om Donkey niet op te stellen, volledig terecht. Ik had alleen toch Safin graag gezien, omdat het dan geen wedstrijd maar een show is. Dat haalt zo'n Amerikaan ook uit zijn spel, Blake (maar Roddick ook een beetje) zijn daar toch echt wel gevoelig voor. Bovendien speelt Safin in de 5 games dat het per wedstrijd lukt net zo'n goed tennis als Fed.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_54964455
quote:
Davis Cup: Roddick zet VS op 1-0
sport1.nl

Andy Roddick heeft de Verenigde Staten in de Davis Cup-finale tegen Rusland op een 1-0 voorsprong gezet. A-Rod sloeg in zijn partij tegen Dmitry Tursunov maar liefst 24 aces en won met 6-4 6-4 6-2. Roddick wist zijn tegenstander vier keer een servicegame af te snoepen, terwijl hij zelf al zijn opslaggames behield.

Davis Cup: Blake klopt Youzhny
James Blake heeft ervoor gezorgd dat de Verenigde Staten de tweede dag van de Davis Cup-finale tegen Rusland met een 2-0 voorsprong ingaan. In een drie en een half uur durende partij versloeg Blake Mikhail Youzhny in vier sets met 6-3 7-6 6-7 7-6.

De Amerikanen kunnen zaterdag voor het eerst sinds 1995 de Davis Cup binnenslepen indien Bob en Mike Bryan het dubbelspel tegen Igor Andreev en Nikolay Davydenko winnen.
pi_54964466
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:53 schreef XL het volgende:
Knappe overwinning Roddick hoor! Die gaat weer veel winnen tot het begin van het gravelseizoen.
Wel strak van die Russische coach om Donkey niet op te stellen, volledig terecht. Ik had alleen toch Safin graag gezien, omdat het dan geen wedstrijd maar een show is. Dat haalt zo'n Amerikaan ook uit zijn spel, Blake (maar Roddick ook een beetje) zijn daar toch echt wel gevoelig voor. Bovendien speelt Safin in de 5 games dat het per wedstrijd lukt net zo'n goed tennis als Fed.
Mee eens
pi_54966248
Hmm, helemaal vergeten dat het dit weekend was Maar ik was dan ook met nogal andere dingen bezig

Verrassend dat Blake een live rubber wint trouwens. Doet ie niet elke dag
Wat ik wel vreemd vind is dat de Russen Safin niet hebben meegenomen...Ok hij is niet in vorm, maar in de DC speelt hij altijd wel goed en hij heeft tenminste wel een goede head to head met die amerikanen....De huidige selectie niet echt (en dat is voorzichtig uitgedrukt)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_54966364
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:53 schreef XL het volgende:
Mja, Safin wilde zelf niet he (en ja dat is idd zonde). Jammer dat de spanning er al zo snel af is.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54968310
Ik las ergens dat Safin vermoeid is van het abseilen .

Had denk ik vrij weinig uitgemaakt. Als je ziet wat hij dit jaar heeft laten zien zou het eigenlijk ook schandalig zijn wanneer je Youzhny of Andreev voor een Marat thuis zal laten.
pi_54968509
Vanavond om 21.30 trouwens, niet pas na middernacht.
sig verwijderd door FA
pi_54968748
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:36 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 21.30 trouwens, niet pas na middernacht.
Gelukkig maar .
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:19:57 #148
32015 suus21
Andre rocks!
pi_54969384
waarom wordt davydenko gepasseerd in de single? Ik denk toch wel dat hij meer kans had dan Tursunov of Youzhny....
fijn!
pi_54969403
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef suus21 het volgende:
waarom wordt davydenko gepasseerd in de single? Ik denk toch wel dat hij meer kans had dan Tursunov of Youzhny....
Check de H2H's.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:13:30 #150
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54971661
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef suus21 het volgende:
Omdat die domme draver uit Rusland maar 1 spelletje beheerst Suus. Dat spelletje blijkt uit alle voorgaande ontmoetingen van hem met Blake en Roddick niet te werken. Hij zit dus op de bank.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')