Nee dat blijkt, maar dat had ze me ook wel op een andere manier duidelijk mogen maken..quote:Op zondag 25 november 2007 23:38 schreef Xeanor het volgende:
She's just not that into you....
met goedmaaksex zeker.quote:Op zondag 25 november 2007 23:40 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nee dat blijkt, maar dat had ze me ook wel op een andere manier duidelijk mogen maken..
quote:
Het eerste zal je pas van een vrouw horen als je vraagt of ze een relatie met je wilt en het 2e zal ze echt nooit vertellen (en als dat zo was, dan zou ik al zeggen; zoek het maar uit!)quote:Op zondag 25 november 2007 23:51 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
![]()
Door gewoon eerlijk te zeggen dat ik het niet voor haar ben of door te laten weten dat er ook anderen zijn en ze dus niet exclusief met mij wil daten...
Dat is ook wel het beste, maar ik ben dan weer zo'n zwakkeling die nog hoopt op uitleg. Er moet toch een reden achter zitten? En als er wel een goede verklaring is, misschien dat we dan beiden de verwijten naar elkaar kunnen laten vallen en als vrienden verder gaan? Dat zit er natuurlijk niet in, maar toch hoop je het stiekem wel.quote:Op zondag 25 november 2007 23:47 schreef Frumzel het volgende:
Kortom: Stop met het contact en laat niets meer van je horen. En ga verder doen wat je zelf wil
Gast echt. Doe het jezelf niet aan!quote:Op zondag 25 november 2007 23:56 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dat is ook wel het beste, maar ik ben dan weer zo'n zwakkeling die nog hoopt op uitleg. Er moet toch een reden achter zitten? En als er wel een goede verklaring is, misschien dat we dan beiden de verwijten naar elkaar kunnen laten vallen en als vrienden verder gaan? Dat zit er natuurlijk niet in, maar toch hoop je het stiekem wel.
Ik merk nu ook al dat ik een stuk voorzichtiger ben geworden. Zal nooit meer zo snel verliefd worden en iemand vanaf het begin compleet kunnen vertrouwen. Erg jammer!quote:Op zondag 25 november 2007 23:47 schreef Frumzel het volgende:
Soort gelijk iets ook meegemaakt. Ze moeten bij mij nu van heel goede huize komen willen ze wat van/met mij. Ik heb dan veel liever geen relatie, dan dat ik aan een lijntje wordt gehouden.
Been there, done that.quote:Op zondag 25 november 2007 23:56 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dat is ook wel het beste, maar ik ben dan weer zo'n zwakkeling die nog hoopt op uitleg. Er moet toch een reden achter zitten? En als er wel een goede verklaring is, misschien dat we dan beiden de verwijten naar elkaar kunnen laten vallen en als vrienden verder gaan? Dat zit er natuurlijk niet in, maar toch hoop je het stiekem wel.
Het verstand zegt ook dat ik mijn schepen moet verbranden en deur op slot moet doen. Maar verstand en gevoel zijn twee verschillende dingenquote:Op maandag 26 november 2007 00:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gast echt. Doe het jezelf niet aan!
Ik vind het ook helemaal niet zo gezond om iemand vanaf het begin compleet te vertrouwen.quote:Op maandag 26 november 2007 00:06 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik merk nu ook al dat ik een stuk voorzichtiger ben geworden. Zal nooit meer zo snel verliefd worden en iemand vanaf het begin compleet kunnen vertrouwen. Erg jammer!
waarom verwacht of hoop je op zulk een keurige afhandeling van iemand die er 3 tegelijk op na hieldquote:Op zondag 25 november 2007 23:51 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
![]()
Door gewoon eerlijk te zeggen dat ik het niet voor haar ben of door te laten weten dat er ook anderen zijn en ze dus niet exclusief met mij wil daten...
Ja lekker beklemmend ook.quote:Op maandag 26 november 2007 00:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet zo gezond om iemand vanaf het begin compleet te vertrouwen.
Nee niet op die manier natuurlijk, maar als ze na een week, waarin je elkaar bijna iedere dag gezien hebt, zegt dat ze je leuk vindt, het rustig aan wil doen omdat het net pas uit is met haar ex, maar het niet leuk zou vinden als jij je nog met andere meisjes bezig hield, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat zij zich ook exclusief op jou richt? Zeker als je het er later nog expliciet over hebt...quote:Op maandag 26 november 2007 00:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja lekker beklemmend ook.![]()
Zit iemand in de kroeg binnen 10 minuten al haar drama's uit te kloppen. Daahaaag!![]()
Ik vind het trouwens beangstigend hoe vaak/snel het gebeurd
Ik vind van wel. Maar dat maakt het voor mij des te duidelijker.quote:Op maandag 26 november 2007 00:26 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nee niet op die manier natuurlijk, maar als ze na een week, waarin je elkaar bijna iedere dag gezien hebt, zegt dat ze je leuk vindt, het rustig aan wil doen omdat het net pas uit is met haar ex, maar het niet leuk zou vinden als jij je nog met andere meisjes bezig hield, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat zij zich ook exclusief op jou richt?
Klopt. Ik weet ook bijna zeker dat het haar niets boeide dat er nog 2 jongens gekwetst werden. En het zure is dat zij wel vrolijk verder kan gaan met haar nieuwe vriend.quote:Op maandag 26 november 2007 00:14 schreef milagro het volgende:
het is rot voor je, die onmacht die je voelt, en het is ook oneerlijk, maar beter laat je het los, iemand die er 3 op na hield gaat het niet netjes afsluiten allemaal, waarom zou ze, het boeit haar totaal niet blijkbaar of er anderen gekwetst worden, anders zou ze niet van 3 walletjes eten.
niet meer over piekeren, uit je msn flikkeren, uit je gsm, gaat ze vanzelf uit je hoofd en je hart.
over een maand of wat kun je je niet eens meer voorstellen je er ooit druk om gemaakt te hebben.
slaap lekker, en als je al slaapt, slaap lekker mij
Ik vind het enorm kansloos, vandaar ook dit topic, ik wil er vanaf!quote:Op maandag 26 november 2007 00:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Het staat een beetje kansloos vind je niet? Laat je over je heen fietsen, ga je eerst nog je excuses aanbieden.En vervolgens twijfel je of je wel goed gehandeld hebt.
![]()
Tssssk, zelfs online gaan ze er over liegenquote:Op maandag 26 november 2007 00:56 schreef milagro het volgende:
wat ga jij toch met rare vrouwen om, Kasta
excuses aanbieden lucht me eerder op dan halsstarrig volhouden dat het aan 'hem' lag.
dat het soms even moet bezinken, geef ik toe, ben ook maar een mens, maar excuses aanbieden als het bezonken is en nee dat duurt geen weken
, heb ik echt geen moeite mee, en kan dat ook zonder mitsen en maren, hoor
of ben ik dan een vreemde uitzondering? ik denk toch van niet
Of je het zo kan generaliseren denk ik niet, maar ik denk dat je in dit geval wel gelijk hebt. Misschien dat ze het rechtvaardigt met iets dat ik een keer gezegd of gedaan heb (zou dan wel graag willen weten wat), daardoor ook geen schuldgevoel heeft en het haar verder allemaal totaal niet boeit.quote:Op maandag 26 november 2007 00:49 schreef kastanova het volgende:
Je kunt mensen niet blind vertrouwen, zo simpel is het.
En bij vrouwen krijgt het notabene nog een extra dimensie ook aangezien zij er niet eens een schuldgevoel aan over houden.
Ik bedoel, mannen zullen nadat ze iets vaags hebben geflikt nog een keer hun excuses aanbieden, je drinkt een paar biertjes en gaat verder met je leven.
Vrouwen hebben wat dat betreft echter collectief een bord voor hun kop.
Hebben ze iets "onbetrouwbaars" gedaan dan ligt dat altijd, zonder uitzondering bij een ander of was het puur te wijten aan "omstandigheden".
Ik kan me serieus geen énkel geval herinneren waarbij een vrouw zei: "Ja, je hebt gelijk, ik zat fout, sorry."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |