en dan kan mijn huidige opdrachtgever als prima referentie dienen... bellen ze op om te vragen wat ze van mij vonden "prima vent en we konden zelfs de kanker krijgen"quote:Op zondag 25 november 2007 22:59 schreef punkjunk het volgende:
Gewoon zeggen dat ze de kanker kunnen krijgen.
Je geeft zelf toch al het antwoord, je ken met ene maand je ontslag indienen, 't is echt niet voor 't leven ofzo, zo'n contract, als het jou niet bevalt kun je even snel weg gaan als dat je gekomen bent.quote:Op zondag 25 november 2007 23:04 schreef konijn2605 het volgende:
[..]
en dan kan mijn huidige opdrachtgever als prima referentie dienen... bellen ze op om te vragen wat ze van mij vonden "prima vent en we konden zelfs de kanker krijgen"die reactie reken ik tot de zwakbegaafden hier op het forum
Gastschopjequote:Op zondag 25 november 2007 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
misschien richting WGR kicken?
Concurrentiebeding gaat negen van de tien keer niet op wanneer het tot een rechtzaak komt.quote:Op maandag 26 november 2007 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zou ook even nakijken hoe het zit met een eventuele studieschuld en of je een non-concurrentie beding in je contract hebt. Verder is een contract voor een bepaalde tijd soms wat lastiger te beeindigen zoals de persoon boven mij al meldt.
dat schrappen is alleen makkelijker wanneer TS ontslagen wordt, niet als hij uit zichzelf vertrekt....quote:Op maandag 26 november 2007 11:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Concurrentiebeding gaat negen van de tien keer niet op wanneer het tot een rechtzaak komt.
Zeker niet wanneer TS er echt op vooruit gaat kwa werkervaringen en financien.
Dat zal een rechter nooit dwars zitten.
Aangezien er een opzeg termijn in het contract genoemd is kun je er vanuit gaan dat tussentijds opzeggen tot de mogenlijkheden behoord.quote:Op maandag 26 november 2007 07:08 schreef Essebes het volgende:
een contract voor bepaalde tijd kan alleen tussentijds opgezegd worden, indien deze mogelijkheid specifiek in het contract staat beschreven. Staat er niets in over tussentijds opzeggen, dan kan het formeel dus niet en zul je in overleg moeten met je werkgever om te zien of je er in goed overleg uit kunt komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |