Het is toch niet vanwege het feit dat mijn twee testvingers maar 71 mm lang zijn.......quote:Op zondag 25 november 2007 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga daar maar eens een tijdje over nadenken jongeman! ~O>
Was jij het wél?quote:Op zondag 25 november 2007 21:50 schreef Gert het volgende:![]()
Gut, ik heb geloof ik een groepsorgasme verstoord door de brilánte en originele grap om de SC een FB te noemen, bruut te dwarsbomen.![]()
Sorry, had niet door dat het zo belangrijk was.
....en speciaal voor jou deze :quote:Op zondag 25 november 2007 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou... http://nl.youtube.com/watch?v=vqz0mMtQX_c&feature=related![]()
Moest ff schijten.quote:Op zondag 25 november 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was jij het wél?
Ik vond het zo niet-Gert om de TT aan te passen en ons er niet meteen mee te gaan zitten zieken.
http://nl.youtube.com/watch?v=4VjCU3G9tlc&feature=relatedquote:Op zondag 25 november 2007 21:50 schreef Gert het volgende:![]()
Gut, ik heb geloof ik een groepsorgasme verstoord door de brilánte en originele grap om de SC een FB te noemen, bruut te dwarsbomen.![]()
Sorry, had niet door dat het zo belangrijk was.
Is dat kort dan? Die van mij zaten rond de 65 mm geloof ik?quote:Op zondag 25 november 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is toch niet vanwege het feit dat mijn twee testvingers maar 71 mm lang zijn.......
Ehmm... nee, de bril was schoon.quote:
Volgens mij gaat je telefoon.quote:Op zondag 25 november 2007 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry solomente frontoffice work here..
Slaap lekker...quote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij gaat je telefoon.![]()
![]()
Ik ga te bedde. Trusten Fokkertjes.![]()
Trust Lithaquote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Bye male brain.quote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekker Talitha, en bedankt voor je testjes, was super! Die van jou wélquote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Tja, wat zal ik daar nu eens op antwoorden, wat denk je zélf NMNS?quote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, van dat vocht
Ik ben gekwetst, al die moeitequote:Op zondag 25 november 2007 22:08 schreef beroepslurker het volgende:
Slaap lekker Talitha, en bedankt voor je testjes, was super! Die van jou wél
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |