Allochtoonquote:Op maandag 26 november 2007 18:21 schreef Paramnesia het volgende:
Dat gaat lang rijden worden hem. [ afbeelding ]
Dingieequote:
Dikrimienaziquote:
omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Ging verder dan dat zelfsquote:Op maandag 26 november 2007 15:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Serieus!
zo van:
Doc: Ba dit gaat te ver.
BA:![]()
Doc: Gebruik je drugs.
BA: Ja![]()
Doc: Harddrugs?
BA: soms![]()
Doc: Drinken?
BA:![]()
Doc: *zucht*, *kijkt naar levensverwachting*,*zucht nog eens*
Doc: Je weet dat je wat anders moet gaan leven.
BA: Ja*denkt: whahahha yeah right*
De Dood: *Schuift weer een steentje opzij op de telraam des levens en lacht oncontroleerbaar.*
quote:Op maandag 26 november 2007 21:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
omdat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whehehe vertel.quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 21:38 schreef Paramnesia het volgende:
omdat
Tim en ik worden papa en mamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* Paramnesia proest het uit door de laatste zinquote:Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef Berenanus het volgende:
Meer zoiets dat ik niet kan ruiken, niets proef, vaak last heb van mijn keel...
Gebruik je drugs?
- Ja
Wat dan?
- Eigenlijk alles wel, staat ook in je computer trouwens (ben altijd heel open)
Dus je snuift ook?
- Ja
Dan kom je niet in aanmerking voor de KNO.
- Maar![]()
Want dan blijft je neus geïrriteerd enzulks.
- En de mijn keel dan.
Idem
- en?
Idem
- Maar?
Nee![]()
- Ow![]()
Toen gingen we neuken en kregen we allemaal een nieuwe auto.
waar gebeurt, tot aan het laatste, we kregen niet allemaal een nieuwe auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Dat wordt dan een echt arisch kindje.quote:Op maandag 26 november 2007 21:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tim en ik worden papa en mama![]()
Ze worden blondquote:Op maandag 26 november 2007 21:53 schreef Paramnesia het volgende:
Dat wordt dan een echt arisch kindje.
Blond+rood, blauwe ogen enzo
Hitler kan trots op jullie zijn.
Joden moeten ook dood.quote:Op maandag 26 november 2007 21:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ze worden blondik ben daar dominant voor!
Wat denk jij dan!
Over Hitler gesproken!! Was vandaag bij een hoorcollege over de klassieke oudheid op leidenuniv enzo, zat echt een vreemde gozâh man. Fan van Hitlerhoorde van vriendin waarmee ik daar was, hij had samenvatting gestuurd naar haar en daar stond allemaal zooi in als: Joden moeten dood!
enzo
ow daar had ik julliequote:
Me oom is joodquote:Op maandag 26 november 2007 22:01 schreef Paramnesia het volgende:
Joden moeten ook dood.
Mag ik aan je koordje trekken?quote:Op maandag 26 november 2007 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ow daar had ik jullie![]()
wheheh zo van: ow noes we zitten met een Hamas-lid in een huisje![]()
Maar idd dat is wel heel psycho.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Me oom is jood
Me tante is jood
Me nichtje & neefje zijn jood![]()
En cool.
Moet Nous wel naast me staan aangezien ze joodse familie heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |