Nee. Ik zit ook bij XS4All en de routering loopt direct door naar Amsterdam voor zover ik weet.quote:Op maandag 26 november 2007 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je provider misschien wel ? Bij mij zegt ie ook amsterdam en daar zit xs4all dus
Je hebt een stalker?quote:Op maandag 26 november 2007 14:57 schreef Etcetera het volgende:
wij kwamen op veendam
ah well, ik merk vanzelf wel of dit nut heeft gehad
quote:
to the batmobilequote:Op maandag 26 november 2007 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee er was een aparte reactie op het forum, waaruit leek dat diegene meer zou weten over de branden in 't brandt zandten we wilden weten waar hij woont
Tja, daar heb je dan niet zoveel aan.quote:Op maandag 26 november 2007 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn andere forum linkt door naar deze pagina: http://network-tools.com/, maar daar staat ook niet altijd bij welke plaats, alleen de router geloof ik.
Net een stel hooligans-Amsterdam roepende kneusjes op het nieuwsquote:Op maandag 26 november 2007 17:46 schreef Nesle het volgende:
Oh oh oh oh oh oh oh ......
Ik schaam me dood voor al die kleine stakende rellende pubertjes van < 14ze WETEN niet eens waar ze voor staken
![]()
dat filmpje op geenstijl is trouwens geniaal aan het eind
![]()
![]()
![]()
zie hier
Dat liedje dr ook bijquote:Op maandag 26 november 2007 17:46 schreef Nesle het volgende:
Oh oh oh oh oh oh oh ......
Ik schaam me dood voor al die kleine stakende rellende pubertjes van < 14ze WETEN niet eens waar ze voor staken
![]()
dat filmpje op geenstijl is trouwens geniaal aan het eind
![]()
![]()
![]()
zie hier
inderdaadquote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het is echt enorm triest
Wallah, Dominicaanse Republiek swa, jeweetz
quote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het is echt enorm triest
Wallah, Dominicaanse Republiek swa, jeweetz
Echt heerlijkquote:
Nou, 100 er "voor straf" bovenop gooien is natuurlijk enorm kinderachtig en heeft ook totaal geen doel behalve dan op kinderachtige wijze kindjes pesten.quote:Op maandag 26 november 2007 18:23 schreef erkel het volgende:
Echt om te huilen zo triest dat rellende tuig.
Eigenlijk zou de regering gewoon nu niet moeten luisteren en er nog 100 uur bovenop gooien. Nu wordt geweld beloond en een volgende keer gebeurt precies hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |