Nee, hoor. Twee vriendinnen van me waren wel overvallen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Of je had een iets verkeerd beeld van afrika
Ik heb (helaas) weinig foto's kunnen maken deze keer. Maar ik zal wel weer eens op mijn harde schijf snuffelen voor wat nieuwe foto's voor in mijn fotoboek.quote:Op maandag 26 november 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je ook weer mooie foto's gemaakt?
Ik vind de middelste foto in je fotoboek prachtig. De wolken die je zo kunnen overvallen.
Ik zou ook met mijn handen van een tubgirl afblijvenquote:Op maandag 26 november 2007 13:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Twee vriendinnen van me waren wel overvallen.
Of misschien keek ik gewoon heel smerig waardoor ze me met rust lieten. Zo:
Ik was thuis.quote:Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom gaat trouwens iedereen op zondag met de trein
Bijna iedereen dan, maar het was tering druk 2e klas zat bomvol( nog net niet ala tokio) maar gelukkig zat ik eerste klas maar die zat ook zo goed als vol, en dan komt ook nog eens zo'n muts lang die een of andere anquette doetquote:
Mmmm, Wilde Beest......quote:
Wilde Beest is bijna net zo lekker als Bil tong.quote:Op maandag 26 november 2007 13:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze smaken. Ik heb wel Hartebeest gehad. En dat was lekker sappig.
Dat is zo grappig. Ik dacht vroeger altijd dat een Kariboe een buffelachtig dier in Afrika was. Maar het is dus een soort rendier en komt in Noord-Amerika, Noord-Europa en Azië en Siberië voor.quote:Op maandag 26 november 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit een kariboe-burger op. Dat was niet zo heel lekker. Maar dat kan ook aan de kruiden hebben gelegen.
Wat is dat voor dier?quote:Op maandag 26 november 2007 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wilde Beest is bijna net zo lekker als Bil tong.
Bil tong is de Zuid Afrikaanse versie van Beef jerkey.quote:
Dacht ik vroeger ook hoorquote:Op maandag 26 november 2007 13:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is zo grappig. Ik dacht vroeger altijd dat een Kariboe een buffelachtig dier in Afrika was. Maar het is dus een soort rendier en komt in Noord-Amerika, Noord-Europa en Azië en Siberië voor.
Maar die slaat dus nergens op. Ik kom namelijk niet Boskoop.quote:Op maandag 26 november 2007 14:52 schreef Etcetera het volgende:
we zijn een beetje verder nugezocht via www.ip-adress.com
Je provider misschien wel ? Bij mij zegt ie ook amsterdam en daar zit xs4all dusquote:Op maandag 26 november 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die slaat dus nergens op. Ik kom namelijk niet Boskoop.
Onbetrouwbaar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |