quote:Op maandag 26 november 2007 10:02 schreef Soempie het volgende:
http://www.muzieknu.nl/20(...)eeen-bereik-je-meer/
Zo mooi.
Maar moet er nou een verband zijn met dat Guide Me Home nummer uit de reclamequote:Op maandag 26 november 2007 10:04 schreef Soempie het volgende:
die zocht ik:
http://www.youtube.com/watch?v=ekQZPozjCX8![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lag altijd slap bij de katscenequote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
ik wil eerst nog The Boondock Saints zien.
Mooie foto's Cobra!quote:Op maandag 26 november 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je ook weer mooie foto's gemaakt?
Ik vind de middelste foto in je fotoboek prachtig. De wolken die je zo kunnen overvallen.
Ik heb net wat Dille-bieslookchips opquote:Op maandag 26 november 2007 18:32 schreef B.ertha het volgende:
Staken is idd echt alleen om vrij te hebben en te rellen![]()
Trouwens, ik heb een netje met chocolademunten op de verwarming gelegd
Er hadden gewoon een aantal serieuze leerlingen per klas naar Den Haag gestuurd moeten worden en daar had dan gedemonstreerd kunnen worden. Dat had ook wel effect gehad en werd de klacht misschien nog wel serieuzer opgepikt. Dit is gewoon één en al chaos.quote:Op maandag 26 november 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, 100 er 'voor straf' bovenop gooien is natuurlijk enorm kinderachtig en heeft ook totaal geen doel behalve dan op kinderachtige wijze kindjes pesten.
Vasthouden aan die 1040 vind ik genoeg. Overigens kan ik me nog herinneren dat we in mijn tijd eens een staakplannetje hadden maar dat is destijds niet uitgevoerd. Kon wettelijk gezien toen ook niet helemaal.
Maar de belangrijkste gedachten die er rondging weet ik nog goed: "Vet, een dag vrij"
Ik denk dat de helft van deze groep hetzelfde denkt.
De meesten zullen wel denken: ik wil geen 1040 uur.
Maar in het achterhoofd wordt dat door anderen opgelost.
Hun overheersende gedachten is echt een dagje vrij.
quote:Op maandag 26 november 2007 18:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb net wat Dille-bieslookchips op(bewaar wel wat voor je [ afbeelding ])
En ik heb nog Vietnamese loempia's klaarstaan
Nietes, want je vindt carnaval vast leukquote:Op maandag 26 november 2007 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat hoort wel, ik ben gewoon de enige normale op de hele wereld![]()
Neequote:Op maandag 26 november 2007 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nietes, want je vindt carnaval vast leuk
quote:
Noem eens watquote:Op maandag 26 november 2007 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]en wel van katten houden! Kom op, er moet nog wel een minpunt zijn
Eh, eh, lust je bier?quote:
Verdorie, je hebt mequote:Op maandag 26 november 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar dat is juist heel handig. Dan kan ik altijd de BOB zijn
Ik was vrij vandaagquote:Op maandag 26 november 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom zijn maandagen altijd zo moeilijk door te komen?
Ik trok het vanochtend om 10 uur al bijna niet meer ;')
Stakend gespuis!quote:
Neequote:
Doe je goed, bij mij zijn maandag en vrijdag meestal de drukste dagen, terwijl je dan juist niet heel veel drukte wilt hebbenquote:
Nee johquote:
Okeequote:
Was zij je date?quote:Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry voor layoutverknallers
In jurk:
[ afbeelding ]
Met vriendin:
[ afbeelding ]
Nee mafketelquote:
Pfoe, gelukkigquote:
Dapper hoorquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in koffie, maar geen zin in opstaan. Lastig, lastig, lastig.
Ik sta toch maar op
Je kijkt die vriendin wel aan alsof je er elk moment bovenop kan springenquote:Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry voor layoutverknallers
In jurk:
[ afbeelding ]
Met vriendin:
[ afbeelding ]
Nou neequote:Op maandag 26 november 2007 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kijkt die vriendin wel aan alsof je er elk moment bovenop kan springen~O>
En naderhand gezellig met z'n allen weer afgetut?quote:Op maandag 26 november 2007 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee mafketelDas gewoon een vriendin
We gingen met een grote groep meisjes uit de klas optutten
Wishful thinking van een puber met de naam Whiteguy?quote:Op maandag 26 november 2007 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kijkt die vriendin wel aan alsof je er elk moment bovenop kan springen~O>
Jaquote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En naderhand gezellig met z'n allen weer afgetut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |