hongercentrumquote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef wyccie het volgende:
Mijn hongercentrum is kapot.
Ik heb net mihoen met babi pangang gehad. Ik hoef maar een reclame met voedsel te zien en ik heb weer zin om te eten.
Hongercentrum: zie......quote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef Etcetera het volgende:
hongercentrum![]()
nou dan eet je toch lekker nog wat meer? of is het op
is het dan niet je verzadigingscentrum dat stuk isquote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hongercentrum: zie......
Ik heb specifiek zin in patat met zure mayonaise.
altijd lekkerquote:
Kan ook. Hangt er vanaf hoe je het zegt.quote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef Etcetera het volgende:
is het dan niet je verzadigingscentrum dat stuk is
quote:Op zondag 25 november 2007 18:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan ook. Hangt er vanaf hoe je het zegt.
Mijn hongercentrum wordt voortdurend geprikkeld....
oeh open haardquote:Op zondag 25 november 2007 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..gisteren lekker een avondje voor de open haard gezeten in de kroeg met een heerlijk glas Tripel Karmelier
Ik loop nog steeds wat onzeker
Ja ik vind het echt een geweldige formulequote:Op zondag 25 november 2007 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]dan moet je het voeden
[..]
oeh open haardvervang de Karmelier voor Chocomelk en dan ben ik tevreden
Voor een 17jarige pri-maaaaaaaaaquote:Op zondag 25 november 2007 18:32 schreef Etcetera het volgende:
ik ga ranzige/schuine/foute opmerkingen maar voor me houden
verdient dat nog een beetje fatsoenlijk?
kijk da's altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2007 18:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Voor een 17jarige pri-maaaaaaaaa
En doe dat maar ja, die heb ik al genoeg gehoord
quote:Op zondag 25 november 2007 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..gisteren lekker een avondje voor de open haard gezeten in de kroeg met een heerlijk glas Tripel Karmelier
Ik loop nog steeds wat onzeker
Wij hebben hier ook een open haard. Ik ben er echt enorm blij meequote:Op zondag 25 november 2007 18:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
leuk! Ik wil ook heel graag een open haard in onze flat
maar het staat op de wenslijst voor een toekomstige woning
![]()
Chinees was lekkernu nog wat bellen en emailen, en dan BSG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |