part of the job descriptionquote:Op maandag 26 november 2007 09:47 schreef Etcetera het volgende:
vrolijke mensen 's ochtends![]()
helaas heb ik altijd dezelfde chagrijnige buschauffeur
Heb je al eens bij die zingende buschauffeur gezeten?quote:Op maandag 26 november 2007 09:59 schreef Etcetera het volgende:
er reed een tijdje een ontzettend vrolijke, vriendelijke man 's ochtends. tegen iedereen een hele gezellige 'goedemorgen!' maar deze lamzak is echt![]()
neequote:Op maandag 26 november 2007 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je al eens bij die zingende buschauffeur gezeten?
quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik je die al eens aangeraden hadquote:Op maandag 26 november 2007 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had je me wel eerder kunnen vertellen.Of had je dat ook gedaan?
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef Etcetera het volgende:
zeg soemp, heb je die ene film nou al eens bekeken
Dát..is écht...en hele gave filmquote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
ik wil eerst nog The Boondock Saints zien.
quote:
moet ik ook nog 's zien geloof ik.quote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
Goed plan!!!quote:Op maandag 26 november 2007 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Wij hebben het plan omgevat om het volgende jaar met Oud en Nieuw een villa af te huren in de Ardennen ofzo. Op het lijstje stond meenemen: crimineel veel drank en crimineel goede muziek
duhquote:Op maandag 26 november 2007 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Jazeker
En dan moet het wel een villa zijn met open haard
Ik zit al te kijken bij Happy Homes. Kost geen knoopquote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
duh
ik hoop voor jullie dat het lukt
ik denk dat je het niet zo snel meer zielig vind als je een krolse kater daantje is een kater toch? voor de deur hebt staan mekkerenquote:Op maandag 26 november 2007 11:30 schreef B.ertha het volgende:
Daantje moet gesteriliseerd worden, dat vind ik zielig![]()
En ik heb liever kleine kittens rondhuppelen![]()
Daantje is een poes en mauwen doet ze toch alquote:Op maandag 26 november 2007 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat je het niet zo snel meer zielig vind als je een krolse kater daantje is een kater toch? voor de deur hebt staan mekkeren
alleen katers sproeien hoorquote:Op maandag 26 november 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
een poes? dan helemaal doen hooranders krijg je later een hoop gedonder met sproeien enzo en da's niet tof
och verrek ik ga nu dingen door elkaar halenquote:Op maandag 26 november 2007 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
alleen katers sproeien hoor
En hier komt geen kater, alleen Timmie, en die is toch al 'geholpen', want anders hebben ze ruzie
quote:Op maandag 26 november 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de liefhebbers: je kunt nog naar Kate Nash, de 30e
Ik ga de 14de naar Stevie Ann!quote:Op maandag 26 november 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de liefhebbers: je kunt nog naar Kate Nash, de 30e
FOK! is toch nuttig?quote:
geen idee of de website spam/virus/spyware bevat trouwensquote:Hallo. Mijn naam is Polina. Ik ben naar Nederland komen studeren.
Ik zoek een vriend / seks-partner.
Hij moet een goede man zijn, serieus, betrouwbaar, slim.
Als je mij wilt leren kennen, laat me weten.
Je kunt ook gewoon mijn vriend blijven.
Mijn foto’s vind je op mijn homepage: http://geocities.com/ShawnKirk93
Ik heb geklikt maar bij mij doet de link niets. Bij jou wel??quote:Op maandag 26 november 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
we hebben soms rare mail hiero
[..]
geen idee of de website spam/virus/spyware bevat trouwensklikken op eigen risico
Weer heerlijk. Overdag de bergen in en op en in de avond (soms) een kroeg in voor een goed glas.quote:Op maandag 26 november 2007 12:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe was de excursie in schotland?
Heb je ook weer mooie foto's gemaakt?quote:Op maandag 26 november 2007 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer heerlijk. Overdag de bergen in en op en in de avond (soms) een kroeg in voor een goed glas.![]()
Wel twee nachten in de bergen doorgebracht, heerlijk met de slaapzak in de kou.
Dan heb je zojuist aan een spammer kenbaar gemaakt dat Etcetera's email adres actief is én gelezen wordtquote:Op maandag 26 november 2007 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geklikt maar bij mij doet de link niets. Bij jou wel??
Reistip: let op je portomoneequote:Op maandag 26 november 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de middelste foto in je fotoboek prachtig. De wolken die je zo kunnen overvallen.
Ik ben enkele maanden in Afrika geweest, niks aan het handje. Ik zie er blijkbaar uit als een arme sloeber.quote:Op maandag 26 november 2007 13:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Reistip: let op je portomonee
Of je had een iets verkeerd beeld van afrikaquote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben enkele maanden in Afrika geweest, niks aan het handje. Ik zie er blijkbaar uit als een arme sloeber.
Nee, hoor. Twee vriendinnen van me waren wel overvallen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Of je had een iets verkeerd beeld van afrika
Ik heb (helaas) weinig foto's kunnen maken deze keer. Maar ik zal wel weer eens op mijn harde schijf snuffelen voor wat nieuwe foto's voor in mijn fotoboek.quote:Op maandag 26 november 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je ook weer mooie foto's gemaakt?
Ik vind de middelste foto in je fotoboek prachtig. De wolken die je zo kunnen overvallen.
Ik zou ook met mijn handen van een tubgirl afblijvenquote:Op maandag 26 november 2007 13:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Twee vriendinnen van me waren wel overvallen.
Of misschien keek ik gewoon heel smerig waardoor ze me met rust lieten. Zo:
Ik was thuis.quote:Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom gaat trouwens iedereen op zondag met de trein
Bijna iedereen dan, maar het was tering druk 2e klas zat bomvol( nog net niet ala tokio) maar gelukkig zat ik eerste klas maar die zat ook zo goed als vol, en dan komt ook nog eens zo'n muts lang die een of andere anquette doetquote:
Mmmm, Wilde Beest......quote:
Wilde Beest is bijna net zo lekker als Bil tong.quote:Op maandag 26 november 2007 13:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze smaken. Ik heb wel Hartebeest gehad. En dat was lekker sappig.
Dat is zo grappig. Ik dacht vroeger altijd dat een Kariboe een buffelachtig dier in Afrika was. Maar het is dus een soort rendier en komt in Noord-Amerika, Noord-Europa en Azië en Siberië voor.quote:Op maandag 26 november 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit een kariboe-burger op. Dat was niet zo heel lekker. Maar dat kan ook aan de kruiden hebben gelegen.
Wat is dat voor dier?quote:Op maandag 26 november 2007 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wilde Beest is bijna net zo lekker als Bil tong.
Bil tong is de Zuid Afrikaanse versie van Beef jerkey.quote:
Dacht ik vroeger ook hoorquote:Op maandag 26 november 2007 13:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is zo grappig. Ik dacht vroeger altijd dat een Kariboe een buffelachtig dier in Afrika was. Maar het is dus een soort rendier en komt in Noord-Amerika, Noord-Europa en Azië en Siberië voor.
Maar die slaat dus nergens op. Ik kom namelijk niet Boskoop.quote:Op maandag 26 november 2007 14:52 schreef Etcetera het volgende:
we zijn een beetje verder nugezocht via www.ip-adress.com
Je provider misschien wel ? Bij mij zegt ie ook amsterdam en daar zit xs4all dusquote:Op maandag 26 november 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die slaat dus nergens op. Ik kom namelijk niet Boskoop.
Onbetrouwbaar dus.
Nee. Ik zit ook bij XS4All en de routering loopt direct door naar Amsterdam voor zover ik weet.quote:Op maandag 26 november 2007 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je provider misschien wel ? Bij mij zegt ie ook amsterdam en daar zit xs4all dus
Je hebt een stalker?quote:Op maandag 26 november 2007 14:57 schreef Etcetera het volgende:
wij kwamen op veendam
ah well, ik merk vanzelf wel of dit nut heeft gehad
quote:
to the batmobilequote:Op maandag 26 november 2007 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee er was een aparte reactie op het forum, waaruit leek dat diegene meer zou weten over de branden in 't brandt zandten we wilden weten waar hij woont
Tja, daar heb je dan niet zoveel aan.quote:Op maandag 26 november 2007 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn andere forum linkt door naar deze pagina: http://network-tools.com/, maar daar staat ook niet altijd bij welke plaats, alleen de router geloof ik.
Net een stel hooligans-Amsterdam roepende kneusjes op het nieuwsquote:Op maandag 26 november 2007 17:46 schreef Nesle het volgende:
Oh oh oh oh oh oh oh ......
Ik schaam me dood voor al die kleine stakende rellende pubertjes van < 14ze WETEN niet eens waar ze voor staken
![]()
dat filmpje op geenstijl is trouwens geniaal aan het eind
![]()
![]()
![]()
zie hier
Dat liedje dr ook bijquote:Op maandag 26 november 2007 17:46 schreef Nesle het volgende:
Oh oh oh oh oh oh oh ......
Ik schaam me dood voor al die kleine stakende rellende pubertjes van < 14ze WETEN niet eens waar ze voor staken
![]()
dat filmpje op geenstijl is trouwens geniaal aan het eind
![]()
![]()
![]()
zie hier
inderdaadquote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het is echt enorm triest
Wallah, Dominicaanse Republiek swa, jeweetz
quote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het is echt enorm triest
Wallah, Dominicaanse Republiek swa, jeweetz
Echt heerlijkquote:
Nou, 100 er "voor straf" bovenop gooien is natuurlijk enorm kinderachtig en heeft ook totaal geen doel behalve dan op kinderachtige wijze kindjes pesten.quote:Op maandag 26 november 2007 18:23 schreef erkel het volgende:
Echt om te huilen zo triest dat rellende tuig.
Eigenlijk zou de regering gewoon nu niet moeten luisteren en er nog 100 uur bovenop gooien. Nu wordt geweld beloond en een volgende keer gebeurt precies hetzelfde.
quote:Op maandag 26 november 2007 10:02 schreef Soempie het volgende:
http://www.muzieknu.nl/20(...)eeen-bereik-je-meer/
Zo mooi.
Maar moet er nou een verband zijn met dat Guide Me Home nummer uit de reclamequote:Op maandag 26 november 2007 10:04 schreef Soempie het volgende:
die zocht ik:
http://www.youtube.com/watch?v=ekQZPozjCX8![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lag altijd slap bij de katscenequote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
Mooie foto's Cobra!quote:Op maandag 26 november 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je ook weer mooie foto's gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |