Je moet niet zo zielig doen. Ik weet ook wel dat de NS gebruik maakt van het spoor, en Prorail het spoor onderhoudt. Maar toch, het is frustrerend dat dit soort dingen in een weekend moeten gebeuren, dat was alles, dus niet zeikenquote:Op zondag 25 november 2007 16:22 schreef Robin2130 het volgende:
Tsja dit topic kan beter de Sigmund666 "intelligentie" hetenDe NS werkt niet aan het spoor, de NS gebruikt het spoor met meerdere vervoersbedrijven. Als je erover wil klagen, klaag dan over ProRail. Maar ik vind het alleen maar goed dat ProRail onderhoud pleegt aan het spoor. Of wil je soms in een trein zitten dat door achterstallig onderhoud ontspoord?
Tuurlijk is het frustrerend, maar het is wel voor een goed doelquote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je moet niet zo zielig doen. Ik weet ook wel dat de NS gebruik maakt van het spoor, en Prorail het spoor onderhoudt. Maar toch, het is frustrerend dat dit soort dingen in een weekend moeten gebeuren, dat was alles, dus niet zeiken
er doet er maar 1 zielig hier en dat ben jijquote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je moet niet zo zielig doen. Ik weet ook wel dat de NS gebruik maakt van het spoor, en Prorail het spoor onderhoudt. Maar toch, het is frustrerend dat dit soort dingen in een weekend moeten gebeuren, dat was alles, dus niet zeiken
quote:Op zondag 25 november 2007 18:55 schreef Merkie het volgende:
Kansloos topic.
Even kudos tellen:Literair verantwoord topic pogen te openen maar daarbij kansloos falen. -1 666 in nickname. -1 Intelligentie verkeerd schrijven. -1 Niet snappen dat er in het weeekend aan het spoor wordt gewerkt en niet doordeweeks. -1 Gameplay . -10
Totaal: -14
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |