Tof iddquote:
Jaja,quote:
vond hem ook wel goedquote:Op zondag 25 november 2007 21:08 schreef sbientje het volgende:
ger, opbokken!
naambordjesquote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat jullie al die namen al kennen.
En dus mag ik niet op hem kotsen?quote:Op zondag 25 november 2007 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaja,maar een eind raak, zingen kan hij wel.
Ik ken er ook bijna geen één. Beetje jammer dat die naambordjes zo slecht leesbaar zijn, RTL4 had best even de namen in de uitzending kunnen plakken, was een stuk makkelijker geweest.quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat jullie al die namen al kennen.
Dat zie je me nergens zeggen hoor. Le-zen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:11 schreef Together het volgende:
[..]
En dus mag ik niet op hem kotsen?
O-K. Maar let toch eens niet zo op alles wat ik zeg.quote:Op zondag 25 november 2007 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zie je me nergens zeggen hoor. Le-zen.
ik vind m echt een vervelend uitstraling hebbenquote:
Ik reageer op reacties, niet op users.quote:Op zondag 25 november 2007 21:14 schreef Together het volgende:
[..]
O-K. Maar let toch eens niet zo op alles wat ik zeg.
geweldige stem inderdaadquote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
Wat kan Do toch geweldig mooi zingen!
Tja, in een studio klink ik zelfs nog mooi.quote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
Wat kan Do toch geweldig mooi zingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |