Klopt toch? Elke chorusline weer iemand anders die dat doetquote:Op zondag 25 november 2007 20:50 schreef Together het volgende:
"Chantal bijt als eerste het spits af."
De volgende chorusline bijt iemand als tweede het spits afquote:Op zondag 25 november 2007 20:50 schreef Together het volgende:
"Chantal bijt als eerste het spits af."
Het zou ook niet best zijn als het meeviel, dat ze maar nooit meer mee mag doen.quote:Op zondag 25 november 2007 20:51 schreef Together het volgende:
Lotus valt tegen...
quote:Op zondag 25 november 2007 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt toch? Elke chorusline weer iemand anders die dat doet.
Jaja, jullie hebben gelijk.quote:Op zondag 25 november 2007 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
De volgende chorusline bijt iemand als tweede het spits af.
Als ze goed zou zingen, dan was het gewoon een mooi meisje geweest dat goed kon zingenquote:Op zondag 25 november 2007 20:52 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Het zou ook niet best zijn als het meeviel, dat ze maar nooit meer mee mag doen.
jammer dat ze met het uitzenden er dan een melodietje eronder pleuren.. klink toch weer anders.quote:Op zondag 25 november 2007 20:53 schreef sbientje het volgende:
nee, maar volgens mij alleen het geluid uit de mic uitgezonden c_a
Ik vond het ook vreemd klinken hoorquote:
wat een trut idd...quote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef sbientje het volgende:
die trut met die krullers
Ik vond hem ook wel goed....quote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef Svensational het volgende:
Die kerel die 10 9.7 kilo is afgevallen klonk op zich ook niet onaardig, toch?
daarom.... trutquote:Op zondag 25 november 2007 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Je gaat toch niet je krullers indoen als je weet dat je elk moment moet gaan optreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |