Wendy zei 60quote:Op zondag 25 november 2007 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn er toch maar 54 foor?
Markquote:Op zondag 25 november 2007 14:42 schreef Greys het volgende:
Is dat Nikki?
En hoe heet die jongen dan met die muts? Die gister op de slaapkamers met zijn gitaartje bezig was?
Die is leuk!
ik had het dus omgedraaidquote:Op zondag 25 november 2007 14:54 schreef J-net het volgende:
114 mensen, 54 zouden er de 1e keer utivallen waardoor er nog 60 overbleven voor de 2e dag. Wat weer logisch is omdat ze 20 groepjes van 3 mensen gaan vormen
Achter Brenda staan de 7 resterende.quote:Op zondag 25 november 2007 14:24 schreef Woelli het volgende:
Maar dan kom je op 53 mensen. Missen er nog 7
Die staan vast achter iemand ofzo
Ook Anup, waar ik van de 3 seconden auditie vrolijk van werd, maar hier enorm door de mand valtquote:Op zondag 25 november 2007 16:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als je trouwens in die Idols-mediaplayer op Programma's klikt, dan bij Idols de theaterronde en dan chorusline, kan je wat deels niet eerder vertoond materiaal van wat mannelijke kandidaten (o.a Ollie) zien en je hoort ook t commentaar van de jury. Wel hele korte stukjes.
Hoe heet het blonde meisje met nummer 5, die vond ik echt goed! Ze zong One moment in time.quote:
Was zij die met de te felle rode lippenstift?quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe heet het blonde meisje met nummer 5, die vond ik echt goed! Ze zong One moment in time.
Yes.quote:Op zondag 25 november 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was zij die met de te felle rode lippenstift?
Ik weet haar naam nietquote:
Ik denk het wel. Steeds opnieuw het hele nummer (ik zou daar als jury helemaal gestoord van wordenquote:Op zondag 25 november 2007 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien een rare vraag trouwens, maar weet iemand hoe zo'n chorusline werkt? Moet iedereen gewoon alleen het hele nummer zingen?
Wat had ze dan moeten doen? Opeens afbreken is ook zo raar. Maar het klonk inderdaad nergens naar.quote:Op zondag 25 november 2007 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zit die choruslines terug te kijken en het ergste moment van gister was wel die uithaal van die chick met dat groene truitje, mijn god zeg. Ze ging er nog seconden lang mee door ook.
Maar ze kregen toch ieder maar een minuut? Ik dacht zelf dat ze ieder de helft deden ofzo, of verder gingen waar de ander gestopt was. Aan de andere kant is dat ook niet helemaal eerlijk, want dan moet de een misschien een moeilijker stukje.quote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Steeds opnieuw het hele nummer (ik zou daar als jury helemaal gestoord van worden).
Ja vond ik ook. En dan ook nog overdreven duidelijk. Volgens mij wilde hij aan de jury laten zien dat hij alle teksten heel goed kon.quote:Op zondag 25 november 2007 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Op een gegeven moment zie je trouwens bij een mannenchorusline iemand in de achtergrond playbacken/meezingen. Dat vind ik zo stom staan. Nooit playbacken als je op een podium staat en niet zingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |