Klopt toch? Elke chorusline weer iemand anders die dat doetquote:Op zondag 25 november 2007 20:50 schreef Together het volgende:
"Chantal bijt als eerste het spits af."
De volgende chorusline bijt iemand als tweede het spits afquote:Op zondag 25 november 2007 20:50 schreef Together het volgende:
"Chantal bijt als eerste het spits af."
Het zou ook niet best zijn als het meeviel, dat ze maar nooit meer mee mag doen.quote:Op zondag 25 november 2007 20:51 schreef Together het volgende:
Lotus valt tegen...
quote:Op zondag 25 november 2007 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt toch? Elke chorusline weer iemand anders die dat doet.
Jaja, jullie hebben gelijk.quote:Op zondag 25 november 2007 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
De volgende chorusline bijt iemand als tweede het spits af.
Als ze goed zou zingen, dan was het gewoon een mooi meisje geweest dat goed kon zingenquote:Op zondag 25 november 2007 20:52 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Het zou ook niet best zijn als het meeviel, dat ze maar nooit meer mee mag doen.
jammer dat ze met het uitzenden er dan een melodietje eronder pleuren.. klink toch weer anders.quote:Op zondag 25 november 2007 20:53 schreef sbientje het volgende:
nee, maar volgens mij alleen het geluid uit de mic uitgezonden c_a
Ik vond het ook vreemd klinken hoorquote:
wat een trut idd...quote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef sbientje het volgende:
die trut met die krullers
Ik vond hem ook wel goed....quote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef Svensational het volgende:
Die kerel die 10 9.7 kilo is afgevallen klonk op zich ook niet onaardig, toch?
daarom.... trutquote:Op zondag 25 november 2007 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Je gaat toch niet je krullers indoen als je weet dat je elk moment moet gaan optreden?
denk gewoon verlegen hoorquote:Op zondag 25 november 2007 20:59 schreef Svensational het volgende:
Wat een onbeleefde bitch die Roxanne, durft Wendy niet eens aan te kijken.
maar wel minderquote:Op zondag 25 november 2007 21:01 schreef Svensational het volgende:
Die trilling zit er nog steeds in.
ja dat zei ik ook al, maar dat liedje past geowon niet bij haar stem..quote:Op zondag 25 november 2007 21:02 schreef BVO het volgende:
Naomi viel vandaag tegen hoor.
er zijn er weer meer met slecht engels dan met goed engels volgens mijquote:Op zondag 25 november 2007 21:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
Jennifer
Anupa's Engels is idd niet erg best, maar ze is niet de enige waarvan het Engels slecht is.
Ze heeft een rokersstemquote:Op zondag 25 november 2007 21:04 schreef Svensational het volgende:
En Nikky kan me ook nog steeds niet bekoren./
Omdat Gordon moest janken van bewondering en positieve emotie.quote:Op zondag 25 november 2007 21:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind die neusring best een aangename stem hebben... waarom zaten ze te lachen?
Tof iddquote:
Jaja,quote:
vond hem ook wel goedquote:Op zondag 25 november 2007 21:08 schreef sbientje het volgende:
ger, opbokken!
naambordjesquote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat jullie al die namen al kennen.
En dus mag ik niet op hem kotsen?quote:Op zondag 25 november 2007 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaja,maar een eind raak, zingen kan hij wel.
Ik ken er ook bijna geen één. Beetje jammer dat die naambordjes zo slecht leesbaar zijn, RTL4 had best even de namen in de uitzending kunnen plakken, was een stuk makkelijker geweest.quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat jullie al die namen al kennen.
Dat zie je me nergens zeggen hoor. Le-zen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:11 schreef Together het volgende:
[..]
En dus mag ik niet op hem kotsen?
O-K. Maar let toch eens niet zo op alles wat ik zeg.quote:Op zondag 25 november 2007 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zie je me nergens zeggen hoor. Le-zen.
ik vind m echt een vervelend uitstraling hebbenquote:
Ik reageer op reacties, niet op users.quote:Op zondag 25 november 2007 21:14 schreef Together het volgende:
[..]
O-K. Maar let toch eens niet zo op alles wat ik zeg.
geweldige stem inderdaadquote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
Wat kan Do toch geweldig mooi zingen!
Tja, in een studio klink ik zelfs nog mooi.quote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
Wat kan Do toch geweldig mooi zingen!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:19 schreef sbientje het volgende:
die lindy, die heeft toch ook al 100 x eerder meegdaan?
Die Chinees met dat groene truitje iddquote:Op zondag 25 november 2007 21:19 schreef sbientje het volgende:
is dit wat mannen 'nice rack' noemen?
hoe heet zij eigenlijk? ze is erg goedquote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
deze vind ik ook erg goed.... met dat rode truitje
ja die bedoelde ik idd...quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Chinees met dat groene truitje idd! Ze zong wel ongelooflijk vals
!
mirjam!quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hoe heet zij eigenlijk? ze is erg goed
Mirjam geloof ikquote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Mirjam.quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Arigatoquote:
quote:
ik vind haar wel grappig...quote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef BVO het volgende:
Aishaaaaaaaaa.
Ik wil die microfoon gewoon opeten!
En die vingers in d'r oren.
ja ik moest ook ff denkenquote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..], ik zat al te denken hoe ik dat begrijpbaar op zou schrijven
!
Hij heeft een fijne stem om naar te luisteren imho. Alleen zijn uitspraak laat echt te wensen overquote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef BVO het volgende:
Ivar is tof.
Wat zingt zij ongelooflijk lelijk zegquote:Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef BVO het volgende:
Zo, dat was het, ik ben eruit!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat zingt zij ongelooflijk lelijk zeg.
Deze hele groep was slecht trouwens.
Ik blijf haar tof vindenquote:
Ik zal niet ontkennen dat ik haar niet knap vind.quote:Op zondag 25 november 2007 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]Aisha zingt dito haar uiterlijk.
En nee, inkoppers als "Lelijk dus!" zijn niet leuk.
Ze heeft ook wel een grappig accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |