natasjaquote:Op zondag 25 november 2007 21:55 schreef sbientje het volgende:
natasja is idd ook door, en ollie, tiffanie, marjolijn, nathalie, mirjam toch ook.. sandy, jennifer, nigel, ivar, marvin, bas, davy... ook allemaal door
mirjam zat niet in kamer 4 toch?quote:Op zondag 25 november 2007 21:55 schreef sbientje het volgende:
natasja is idd ook door, en ollie, tiffanie, marjolijn, nathalie, mirjam toch ook.. sandy, jennifer, nigel, ivar, marvin, bas, davy... ook allemaal door
dat was die andere blonde volgens mij? Sharonquote:Op zondag 25 november 2007 21:56 schreef sbientje het volgende:
jawel! ik dacht eerst in een van die nietkamers, maar ik zag haar wel in kamer 4 net
neh, het was echt mirjamquote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was die andere blonde volgens mij? Sharon
quote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef alwaysthebest het volgende:
WTf Raar-hoofd-en-hangbuikje-jongen is door?
Daar moet je niet aan denkenquote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef Together het volgende:
Je zal maar in een trio met Marvin en die blonde Nathalie moeten.
Ik dacht dat ik Neil al naar huis zag gaanquote:Op zondag 25 november 2007 22:04 schreef sbientje het volgende:
gaan ze die trios husselen ofzo? ik dacht dat ik neil net met ivar op het podium zag staan...
ja, dat klopt, ik zag het ook. Het zou erg vreemd zijn als ze de trio's zouden husselen, omdat die mensen totaal niet voorbereid zijn om met andere mensen te zingen dan de mensen met wie ze die avond gerepeteerd hebben...al zou het wel een goede test zijn om te zien hoe ze omgaan met onverwachte situatiesquote:Op zondag 25 november 2007 22:04 schreef sbientje het volgende:
gaan ze die trios husselen ofzo? ik dacht dat ik neil net met ivar op het podium zag staan...
nope... ik zag hem op de hotelkamerquote:Op zondag 25 november 2007 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Neil al naar huis zag gaan
Staat ie nu al online, de gehele uitzending?quote:Op zondag 25 november 2007 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
als de uitzending online komt maak ik wel veel shots van de kamers
vanmiddag nog nietquote:Op maandag 26 november 2007 16:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Staat ie nu al online, de gehele uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |