abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54819576
Heeft ie nou nog geen topic? Jongens jongens jongens

Gisteren was ie een paar keer goed in beeld en aan het woord... In de chorusline zong ie Somebody to love, hij is lang en hij had een das om! Hij gaat ver komen! Hij zingt goed, ziet er goed uit, en is familie van mij. What more does an Idol need??

quote:
Zoutzak
Bas heeft zojuist zijn eerste optreden in het theater gedaan. Tijd om hem even te vragen hoe het optreden verliep. "Het ging goed voor mijn gevoel. Ik heb hard gewerkt om de kritiek die ik tijdens de Audities van de jury kreeg, weg te nemen. Bij mijn auditie kreeg ik te horen dat ik er als een zoutzak bij stond. Dat was ook zo. Ik heb daar hard aan gewerkt de afgelopen tijd."

Mimiek
Op YouTube heb ik veel gekeken naar Brigitte Heitzer, de winnares van Op zoek naar Evita. Wat zij doet met mimiek; ongelofelijk! Zij zong ook Somebody to love, hetzelfde nummer dat ik zojuist gezongen heb. En dat deed ze zo goed! Ik heb geprobeerd daar iets van mee te nemen."

Knallen
Het harde werken van Bas lijkt zijn vruchten af te werpen in het theater: "Nu moest de jury, met name Gordon, lachen toen ik zong. Ik hoop dat dat positief was. Ik ben blij dat ik 'Somebody to love' heb gezongen. Ik wilde graag knallen, en ik denk dat ik dat gedaan heb met dit liedje. Ik denk niet dat ik het beter had kunnen doen dan dat ik het nu gedaan heb."

Smaak te pakken
"Als ik niet doorga zou dat heel jammer zijn. Maar hoe dan ook, morgen is er weer een dag. En ik vind het zo leuk hier, met dat hele circus. Ik ga vanaf nu voor meer dingen auditie doen, of het nu voor Idols is of voor een musical."

De uitslag
Nadat de uitslag van de choruslines bekend is gemaakt, straalt Bas van oor tot oor. "Ik ben door! Dat is in één woord fantastisch! Het loopt allemaal volgens plan. Gordon kwam zelfs naar me toe en zei: Ik ben heel erg trots op je. Toen ik op het podium stond, hadden we oogcontact op het moment dat ik naar voren stapte. Hij lachte, net als John Ewbank. Maar dan vraag je je later af of dat wel positief was. Ja dus!"

Hard gewerkt
"Waar gaat dit eindigen? Ik vind het zo leuk hier. Voor hetzelfde geld gaat het morgen mis en dan was het een geweldige belevenis. Maar je komt hier wel om te winnen. Het is heel raar, ik had dit nooit verwacht. Maar ik moet zeggen dat ik wel heel veel aandacht heb besteed aan deze performance. Op school (Bas studeert aan het Conservatorium); heb ik er veel aan gedaan en heb ik er veel over gesproken met anderen."

Onzekerheid
"Daar werd ik wel onzeker van mijn zangdocente. Ze zei alleen wat er niet goed was aan wat ik deed. Zoals ik zei, stond ik er tijdens mijn auditie als een zoutzak bij. Mensen om me heen zeiden: Je moet het laten gaan en nergens aan denken. En dat was de beste kritiek die ik kon krijgen!"

Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_54819606
vond hem erg goed zingen... alleen knap is hij niet. En dat stropdasje
pi_54819620
quote:
Op zondag 25 november 2007 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
vond hem erg goed zingen... alleen knap is hij niet. En dat stropdasje
hij is heus wel knap

dat dasje hoeft van mij ook niet
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 25 november 2007 @ 10:32:33 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_54819631
Wat is er met z'n haar gebeurd, heeft aan de 230V gehangen?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_54819643
smaken verschillen dan
  zondag 25 november 2007 @ 10:39:20 #6
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_54819712
hij is niet echt knap aight?
  zondag 25 november 2007 @ 10:44:27 #7
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_54819773
Is dat een moderne variant van de comb over?
pi_54819834
jaja, ik ben bevooroordeeld, dat snappen jullie toch wel
  zondag 25 november 2007 @ 10:52:05 #9
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54819894
Hij was goed. Somebody to love is echt een megamoeilijk nummer qua hoogte enzo , en hij deed het echt supergoed .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_54820225

pi_54820640
Deed het inderdaad goed. Grote kanshebber om in de liveshows te komen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_54821105
bas-fans
  zondag 25 november 2007 @ 11:53:17 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54821162
Ah kijk... hier moet ik zijn!
Ik ben fan!

Oh, en over knap... hij is echt way too young voor mij, dat sowieso, maar ik vind hem zeker wel wat hebben hoor!
Ik heb in de hele uitzending sowieso niemand gezien waarvan ik bij wijze van spreken van de bank sopte. Ik denk dat deze jongen nog heel ver kan komen door de combinatie looks en zang.
Geen mooiboy, gewoon een leuke jongen!
pi_54821228
Ja wel leuk, maar ben nog geen fan. Z'n stem was me niet echt zo erg opgevallen, als in dat het supergoed was. En z'n uiterlijk is ook vrij gewoontjes . Maar toch wel positief totaalplaatje .
  zondag 25 november 2007 @ 12:09:54 #15
146900 Siaor
Dump die junk
pi_54821427
Ik vind 'm top
And then?
  zondag 25 november 2007 @ 12:12:12 #16
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_54821458
Erg goed. Alleen zijn haar kan stoerder
  zondag 25 november 2007 @ 12:12:30 #17
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_54821463
Neuh, knap vind ik 'm niet... Maar als je 'm naast het 'Idols-bord' zet klopt het plaatje wel helemaal

En zingen kan ie!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_54821979
Een van de beste jongens, wat een stem heeft die vent.

Hoe kan de stem van deze jongen je niet zijn opgevallen Shining?
That's all folks!
  zondag 25 november 2007 @ 13:14:05 #19
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54822724
Ja, hij viel me in positieve zin op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_54822771
Ik vond 'm tof, hij zong echt keigoed!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 25 november 2007 @ 14:55:50 #21
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_54824696
Ik ben Bas Fan, vooral na die mooie uithaal en hoe hij zong.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_54825402
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:55 schreef J-net het volgende:
Ik ben Bas Fan, vooral na die mooie uithaal en hoe hij zong.
Dat dus
pi_54827327
Oh, heb hem even door de war gehaald met een andere gast die op hem lijkt. Nee, hij deed idd een super goede uithaal dus ik neem terug wat ik zei over de niet zo bijzondere stem .
pi_54827382
Very good. Dat dasje moet wel echt weg, weet niet wie hem dat heeft aangesmeerd maar dat is echt verschrikkelijk.
pi_54829186
Dit is de grote verrassing van gisteravond voor mij... wat was ie goed
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')