Er stond dat hij homo is he. Maar dat is dus bullshit, heeft zelf een vriendin geloof ik.quote:
Och, dan is hij lang niet de eerste hoorquote:Op zondag 16 december 2007 18:47 schreef Cairon het volgende:
en dan heeft onze Ollie heel wat uit te leggen aan zijn 'dinnetje.
LOLliequote:Op zondag 16 december 2007 18:50 schreef Cairon het volgende:
het doet me goed te weten dat ik meer kans maak dan een willekeurige bakvis die wegglibbert op de bank iedere zaterdag![]()
Divine justice!
100% mee eensquote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond hem echt kut in de liveshow trouwens. Zijn stem is iel en zijn hoofd zag er eng en glimmend uit
Ziet er goed uitquote:Op maandag 17 december 2007 12:51 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Dat was altijd al zo hoor, hij zong nu niet opeens minder oid. Ik snapte al niet dat je hem zo goed vond, omdat je normaal wel een aardige smaak hebtquote:Op zondag 16 december 2007 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
100% mee eens.
Eigenlijk vond ik hem een van de minste.
Maar dat vind 90% van de kandidaten van zichzelfquote:Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef Eveli het volgende:
Eerst vond ik 'em wel leuk, maar sinds de laatste liveshow nu meer. Volgens mij vind 'ie zichzelf namelijk ook vrij leuk.
Mja, maar daar vind ik het wat minder irritant bij, alhoewel het bij Nathalie soms ook tegen het randje zit. Maar Ferry was nog het ergste van allemaal, maar die is eruit.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat vind 90% van de kandidaten van zichzelf
Sterker nog, hij behoort tot de bottom three. Ook qua uitstraling trouwens. Ik hoop dat het publiek hem vanavond naar huis stuurt, maar helaas zal dat wel ijdele hoop zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Eveli het volgende:
Maar om ontopic te blijven, ik hoop dat Ollie er ook snel uit vliegt. Hij behoort qua zang in ieder geval niet tot de beste van de finalisten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |