Knappe vent wel ja, maar niet mijn type. Hij weet de homo in mij niet te beroerenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je vindt hem gewoon een lekkerding.
Ollies stem is echt ver onder de maat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou Nigel is ook wel een hoog nummertje. Nummer 2. Ze kunnen nog wel wisselen van plek!
Er zitten dit keer eindelijk goede mannelijke stemmen tussen.
idd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je vindt hem gewoon een lekkerding.
Ollie is gewoon goed. Hij is totaal niet arrogant en heeft bewezen niet op te geven, en er voor te knokken. Zangtechnisch gezien kan ik wel zeggen dat Ollie hoog scoort.quote:Ik vond hem gisteren ook best goed, ik vind hem nog wel steeds een kneus
Ik vind hem ook zeker niet slecht, ik denk dat zijn uitspraak soms wat vreemd klinkt omdat hij uit venlo komt. Hij praat toch ook met accent? Of ben ik nu in de war.quote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Ollie is gewoon goed. Hij is totaal niet arrogant en heeft bewezen niet op te geven, en er voor te knokken. Zangtechnisch gezien kan ik wel zeggen dat Ollie hoog scoort.
Zijn idols gehalte zit ook goed. Je ziet hem niet voor niets zo vaak in beeld!
En om hem een kneus te noemen vind ik gewoon triest. Kom dan met feiten.
Ik vind hem net iets te aandachtsgeil.... ik ben meer een type van doe maar gewoon en zing fantastisch dan in je boxershort onder de douche te gaan staan en vervolgens met een nog strakkere boxer in beeld te gaan staan schudden, dan vind ik je een kneusquote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Ollie is gewoon goed. Hij is totaal niet arrogant en heeft bewezen niet op te geven, en er voor te knokken. Zangtechnisch gezien kan ik wel zeggen dat Ollie hoog scoort.
Ollie zingt matig en ondergemiddeld en gaat door vanwege zijn zogenaamde geilheid. Niks mis mee, maar kom dan niet met zijn 'uitstekende zangtechniek', kom op zeg.quote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef xamderzone het volgende:
[..]
...idols is een show...hopelijk geloof jij niet dat alles wat er in deze show gebeurd "spontaan" zal zijn...quote:dan in je boxershort onder de douche te gaan staan en vervolgens met een nog strakkere boxer in beeld te gaan staan schudden,
...hij is uiteindelijk degene die het doet...degene die het ook had kunnen weigeren...quote:Op zondag 2 december 2007 18:09 schreef xamderzone het volgende:
[..]
...idols is een show...hopelijk geloof jij niet dat alles wat er in deze show gebeurd "spontaan" zal zijn...
Ik vind Ollie persoonlijk zeer goed zingen ja. En ik dacht niet dat mijn woorden 'uitstekende zangtechniek', waren...maargoed, overdrijven is natuurlijk ook een kunst.quote:'uitstekende zangtechniek',
Inderdaad, je moet er wat voor over hebben!quote:...hij is uiteindelijk degene die het doet...degene die het ook had kunnen weigeren...
Om als een kneus over te komen? Inderdaad ja.quote:Op zondag 2 december 2007 18:12 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet er wat voor over hebben!
Ja en gezien de vele reacties (of ze nou positief of negatief zijn) toch met succes ;-)quote:Nee, serieus, hij doet maar een eind raak, maar om te zeggen dat het niet spontaan is boeit natuurlijk niet, hij doet het uiteindelijk zelf.
Vele reacties, dat valt wel mee toch? Niks meer dan op een ander.quote:Op zondag 2 december 2007 18:17 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Ja en gezien de vele reacties (of ze nou positief of negatief zijn) toch met succes ;-)
Amen!
quote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
en gaat door vanwege zijn zogenaamde geilheid.
Ik kijk dan niet alleen naar forums...zucht.quote:Vele reacties, dat valt wel mee toch? Niks meer dan op een ander.
Oh, daar heb je wel gelijk in idd, op straat praat iedereen over hemquote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef xamderzone het volgende:
[..]
Ik kijk dan niet alleen naar forums...zucht.
Er is zelfs een strip van 'mquote:Op zondag 2 december 2007 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, daar heb je wel gelijk in idd, op straat praat iedereen over hem.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, daar heb je wel gelijk in idd, op straat praat iedereen over hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |