Het is een reeks bronnen over de Nederlandse geschiedenis, vanaf de Oudheid tot en met de Bijlmerramp.quote:Op zondag 25 november 2007 22:57 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik waardeer Geert Mak als geschiedschrijver. Ik vind geschiedenis interessant en werken als 'De eeuw van mijn vader' en 'Hoe God verdween uit Jorwerd' vind ik erg goed. Ik heb 'Ooggetuigen' niet gelezen. Ik zal eens kijken
Homo's mogen blijven, mits niet getrouwd en zonder kinderen. Voor de rest klopt het jaquote:Op zondag 25 november 2007 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Homo's en buitelanders eruit maar wel pro minder belasting ofzo?
Dank voor de tipquote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het is een reeks bronnen over de Nederlandse geschiedenis, vanaf de Oudheid tot en met de Bijlmerramp.
Heheh ..... hoe leef jij met jezelf ...... bedoel ik ben verre van pro homo ... maar ze moeten hun pieletje vooral stoppen in wat hun goed dunk en wat de ontvangende partij goed dunkt ..... laat dat punt rusten ... het is NONE OF YOUR FUCKING BUSINESS.quote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef Jurgen21 het volgende:
Homo's mogen blijven, mits niet getrouwd en zonder kinderen. Voor de rest klopt het ja
Ik zie de stasipolitie inderdaad al invallen doen onder etenstijdquote:Op zondag 25 november 2007 22:56 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Een duidelijke regel dat alcohol onder de 18 jaar niet is toegestaan lijkt me duidelijk genoeg
hoho, gristengedachte ... verbieden en het pobleem is wegquote:Op zondag 25 november 2007 23:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik zie de stasipolitie inderdaad al invallen doen onder etenstijd![]()
Kom op zeg. Kinderen mogen geen alcohol kopen. Als je dit handhaaft zouden er geen problemen zijn. Bovendien gaat het hier toch om boeren zonder verstand dus ik zie eigenlijk niet eens een probleem.
Wie zegt dat dat niet mag? De relatie van twee homo's hoeft alleen geen juridische status te krijgen. Dan kun je net zo goed het huwelijk tussen vader en dochter en broer en zus toestaan.quote:Op zondag 25 november 2007 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heheh ..... hoe leef jij met jezelf ...... bedoel ik ben verre van pro homo ... maar ze moeten hun pieletje vooral stoppen in wat hun goed dunk en wat de ontvangende partij goed dunkt ..... laat dat punt rusten ... het is NONE OF YOUR FUCKING BUSINESS.
wat hoe waar?quote:Op zondag 25 november 2007 23:02 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb vrijdag een geschiedenisboek gekocht met een van de mooiste omslagen in mijn collectie.
Ik zie geen enkele reden waarom je welk huwelijk dan ook zoui toestaan.quote:Op zondag 25 november 2007 23:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet mag? De relatie van twee homo's hoeft alleen geen juridische status te krijgen. Dan kun je net zo goed het huwelijk tussen vader en dochter en broer en zus toestaan.
Ik word echt schijtziek van die aandacht die homo's krijgenquote:Op zondag 25 november 2007 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heheh ..... hoe leef jij met jezelf ...... bedoel ik ben verre van pro homo ... maar ze moeten hun pieletje vooral stoppen in wat hun goed dunk en wat de ontvangende partij goed dunkt ..... laat dat punt rusten ... het is NONE OF YOUR FUCKING BUSINESS.
Maar dat is toch none of your business?quote:Op zondag 25 november 2007 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden waarom je welk huwelijk dan ook zoui toestaan..... Huwelijk is en blijft een farce.
Een huwelijk is toch een prima middel om een basiscontract tussen een man en vrouw te regelen. Bovendien is juridisch gezien handig als er later kinderen komen.quote:Op zondag 25 november 2007 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden waarom je welk huwelijk dan ook zoui toestaan..... Huwelijk is en blijft een farce.
Ik ben niet tegen homo's of homoseksualiteit. Ik ben wel tegen het homohuwelijk en adoptie door homoparen. Dat verschil moet je toch kunnen zienquote:Op zondag 25 november 2007 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract voldoet voor de meeste mensen prima. Wat mij betreft schaffen we dat hele burgerlijk huwelijk morgen nog af. Alleen kerkelijke huwelijken staan we dan nog toe. Niet-religieuze mensen kunnen binnenkort naar ondergetekende voor een samenlevingscontractquote:Op zondag 25 november 2007 23:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een huwelijk is toch een prima middel om een basiscontract tussen een man en vrouw te regelen. Bovendien is juridisch gezien handig als er later kinderen komen.
quote:Op zondag 25 november 2007 23:10 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract voldoet voor de meeste mensen prima. Wat mij betreft schaffen we dat hele burgerlijk huwelijk morgen nog af. Alleen kerkelijk huwelijke staan we dan nog toe. Niet-religieuze mensen kunnen binnenkort naar ondergetekende voor een samenlevingscontract
Geloofsdwang, heel fout. Even erg als vakbonden in Bolivia die hun leden dwingen om op die marxistische Indiaan te stemmen.quote:Op zondag 25 november 2007 23:10 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract voldoet voor de meeste mensen prima. Wat mij betreft schaffen we dat hele burgerlijk huwelijk morgen nog af. Alleen kerkelijk huwelijke staan we dan nog toe. Niet-religieuze mensen kunnen binnenkort naar ondergetekende voor een samenlevingscontract
Is de inhoud ook goed?quote:Op zondag 25 november 2007 23:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet het op dit plaatje eigenlijk niet zo goed.
Was het een man?quote:Op zondag 25 november 2007 23:18 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom zijn er mensen die hun hele leven bij elkaar liegen op internet
Waarom zijn er mensen die dit niet doen?quote:Op zondag 25 november 2007 23:18 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom zijn er mensen die hun hele leven bij elkaar liegen op internet
Als het over FOK gaat maakt het natuurlijk niet uit. Maar het ging hier om iemand op een redelijk serieus forum.quote:Op zondag 25 november 2007 23:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waarom zijn er mensen die dit niet doen?
Best een grappige oorzaak van alcoholisme.quote:Op zondag 25 november 2007 23:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Meisjes die zich op internet aanbieden, dat deugt meestal niet.
Kent iemand dat programma Hello Goodbye over passagiers op Schiphol? Een oude morsige kerel met een houten poot had contact gezocht met een Russische over internet en die zou die dag naar Nederland komen. Nou ja, niemand dus. Die vent koopt bij de tax free shop een fles jenever en drinkt die achter elkaar leeg. "Ja, jammer, volgende keer beter."
Het was geen meisje. Het was een vent van mijn leeftijd die alles goed voor elkaar leek te hebbenquote:Op zondag 25 november 2007 23:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja, maar ik zal nooit publieke toegeven dat ik daar naar kijkquote:Kent iemand dat programma Hello Goodbye over passagiers op Schiphol?
Correct.quote:Op zondag 25 november 2007 23:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar dat is toch none of your business?
Nou, komt er nog wat van?quote:Op zondag 25 november 2007 22:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Schrijf een opstel dat ik kan lezen in mijn afgronddiepe retraite.
Dat ben ik zo met je eens, zodra we de belastingvoordelen meteen afchaffen.quote:Op zondag 25 november 2007 23:10 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract voldoet voor de meeste mensen prima. Wat mij betreft schaffen we dat hele burgerlijk huwelijk morgen nog af. Alleen kerkelijke huwelijken staan we dan nog toe. Niet-religieuze mensen kunnen binnenkort naar ondergetekende voor een samenlevingscontract
Omdat mensen kinderen krijgen. Daarom is er op zijn minst een basisvoorziening nodig, maar dat hoeft natuurlijk geen huwelijk te zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 23:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Correct.
Daarom zie ik ook niet waarom welk huwelijk dan ook wettenlijk vast gelegd zou moeten worden.
Elk belastingvoordeel moet worden afgeschaft.quote:Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat ben ik zo met je eens, zodra we de belastingvoordelen meteen afchaffen.
Eens, maar je moet ergens beginnenquote:Op zondag 25 november 2007 23:38 schreef Fastmatti het volgende:
Elk belastingvoordeel moet worden afgeschaft.
Het moet in één keer. Anders wordt het nooit wat.quote:Op zondag 25 november 2007 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eens, maar je moet ergens beginnen
Dit is mijn keuzequote:Op zondag 25 november 2007 23:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik kan nu UB40 gaan luisteren, naar bed gaan, medische communicatie afmaken, lezen, Civ spelen of opruimen. Keuzes.
Word.quote:Op zondag 25 november 2007 23:45 schreef Apropos het volgende:
UB40 vervalt.
Het heeft geen zin mooie zinnen te schrijven in een waardeloos boek.quote:Op zondag 25 november 2007 22:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
En als hij wil schrijft hij best mooie zinnen.
Matroesjka's zekerquote:Op zondag 25 november 2007 23:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Kent iemand dat programma Hello Goodbye over passagiers op Schiphol? Een oude morsige kerel met een houten poot had contact gezocht met een Russische over internet en die zou die dag naar Nederland komen. Nou ja, niemand dus. Die vent koopt bij de tax free shop een fles jenever en drinkt die achter elkaar leeg. "Ja, jammer, volgende keer beter."
Wat doe ik hier dan nog?quote:Op maandag 26 november 2007 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het heeft geen zin mooie zinnen te schrijven in een waardeloos boek.
Je hebt gelijk, ga maar. Bedankt voor je inzetquote:
Die sigaar erbij zegt veel over de doelgroep.quote:
Waar stond dat dan in dat zij een lunch hadden?quote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ja, Frits Wester en Jos Heymans (beide CDA) solliciteren duidelijk naar een post in Balkenende VMisschien is een en ander al besproken tijdens een lunch die Balkenende recent had met Wester en Van Westerloo.
Dat zei Frits Wester op het CDA-partijcongres tegen mijn grootvaderquote:Op maandag 26 november 2007 08:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waar stond dat dan in dat zij een lunch hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |