abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206065
maar goed dat sabine zo dom is want als ze verstand had van internet en dit forum onder ogen was gekomen hadden we weer een zieltje minder in ons schone landje .84,45% van de stemmen dan voel je je toch niet echt beter lijkt me (van de 1,5 miljoen kijkers)
ach gut
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:19:00 #2
483 sdb
Pluk de dag
pi_206066
Ze was vanmorgen telefonisch bij Koffietijd (maandag is ze er live) en ze reageerde heel laconiek op die 84 procent en zei dat ze de argumenten wel snapte.
Life is a moment in space

pi_206067
quote:
op 10-22-1999 om 11:00 AM staat op de BB site het volgende:

.... Bart is al meer dan acht kilo afgevallen. “Dit komt echt doordat ik niet zoveel meer drink”, zegt hij tegen Mona. Ook de andere bewoners zijn de nodige kilo’s kwijt. Mona is al bijna twee kilo kwijt en Ruud is ook flink afgevallen. Ongeveer vijf kilo heeft hij eraf gesport.....

Goh, en was het niet sabine die zei dat ze was aangekomen ??
Heeft zij stiekem de voorraden geplunderd ??

Of waren het mischien toch de kleine giften van Bart? ( .. is er nog nog iemand die zegt dat het niet voedzaam is !)

Karin : ..... Bianca is een oude geest in een jong lichaam. :)
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:35:00 #4
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_206068
In die kleine giften van Bart, heb ik begrepen dat er heééééééél vééééél calorien in zitten, dus.....
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:42:00 #5
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_206069
Jullie maken me moe met die onnodige topics, heb notabene er zelf een geopend om alle reacties kwijt te kunnen!!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_206070
quote:
op 10-22-1999 om 01:42 PM schreef Maurisico het volgende:
Jullie maken me moe met die onnodige topics, heb notabene er zelf een geopend om alle reacties kwijt te kunnen!!

Maurisico hebt helemaal gelijk, laten we daar verder gaan.

Karin : ..... Bianca is een oude geest in een jong lichaam. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')