Het zijn wij, zonder het forum zou je vast niet meer kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Triest. Dieptriest dit programma. Wáárom kijk ik hier nog naar? Iemand help me van mijn verslaving!
Daar heb je een punt welquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het zijn wij, zonder het forum zou je vast niet meer kijken![]()
Was eerst de bedoeling.Maar toen sloeg de grap over in echte woede.Daarom m oet Huub nu niks meer gaan doen en gewoon met Jaap en Lieke gaan zitten.En tegen Selena gewoon aardig doen en niet over het spel hebben met haar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:46 schreef Katewalker het volgende:
Zijn Dennis, Nadia, Amanda en Brian nu bezig met het opzetje om Huub, Lieke en Jaap te laten denken dat zowel Nadia als Amanda Dennis volgende week gaan weg stemmen...![]()
Natuurlijk niet. Dit neppe toneelstukje hebben ze eerder besproken...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben even weggeweest. Is dit serieus van Nadia? Dat ze Nix weg wil stemmen?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef STAP01 het volgende:
Welnee, ze laat hem ff voelen wier slaaf Dennis isquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet het niet hoor...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was eerst de bedoeling.Maar toen sloeg de grap over in echte woede.Daarom m oet Huub nu niks meer gaan doen en gewoon met Jaap en Lieke gaan zitten.En tegen Selena gewoon aardig doen en niet over het spel hebben met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |