Het zijn wij, zonder het forum zou je vast niet meer kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Triest. Dieptriest dit programma. Wáárom kijk ik hier nog naar? Iemand help me van mijn verslaving!
Daar heb je een punt welquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het zijn wij, zonder het forum zou je vast niet meer kijken![]()
Was eerst de bedoeling.Maar toen sloeg de grap over in echte woede.Daarom m oet Huub nu niks meer gaan doen en gewoon met Jaap en Lieke gaan zitten.En tegen Selena gewoon aardig doen en niet over het spel hebben met haar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:46 schreef Katewalker het volgende:
Zijn Dennis, Nadia, Amanda en Brian nu bezig met het opzetje om Huub, Lieke en Jaap te laten denken dat zowel Nadia als Amanda Dennis volgende week gaan weg stemmen...![]()
Natuurlijk niet. Dit neppe toneelstukje hebben ze eerder besproken...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben even weggeweest. Is dit serieus van Nadia? Dat ze Nix weg wil stemmen?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef STAP01 het volgende:
Welnee, ze laat hem ff voelen wier slaaf Dennis isquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet het niet hoor...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was eerst de bedoeling.Maar toen sloeg de grap over in echte woede.Daarom m oet Huub nu niks meer gaan doen en gewoon met Jaap en Lieke gaan zitten.En tegen Selena gewoon aardig doen en niet over het spel hebben met haar.
Krijg toch het gevoel dat dit het echte script is. Nadia-Luc, nu Dennis-Selene. En Nadia pikt dat zogenaamd niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:55 schreef Prospera het volgende:
Naad: als je mij trapt, dan trap ik 10x zo hard terug.
Nix moet weer een puppy worden, aangelijnd dus![]()
Nou, dat vind ik nu niet eens zo erg, als Nadia er pissig van wordt vind ik alles prima.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:55 schreef STAP01 het volgende:
Nou, leuk. Jaap gaat hem er dus in houden.
Triest scriptje dit idd. Nadia en Amanda laten hem los, en opeens houdt Jaap hem er weer in. Spannendquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:55 schreef STAP01 het volgende:
Nou, leuk. Jaap gaat hem er dus in houden.
Ja, en hij heeft ook rouge op..waarom? Er is toch geen foto-shoot geweest vandaag? Het ziet er niet uit...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:58 schreef Kinga het volgende:
Huub je mascara loopt uit jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |