dat is waarquote:
Ik stond nog half lachend te praten daar dat Luque ze beter inschoot dan KJH en toen draaide ik me om en zag ik de bal in het netjequote:Op zondag 25 november 2007 19:21 schreef venomsnake het volgende:
Jeetje, wat stond Ajax te slapen bij die 3-1 zeg..
je weet wat ze zeggen als je niet scoort dan scoort de tegenpartij en dat deden wij!quote:Op zondag 25 november 2007 19:21 schreef venomsnake het volgende:
Jeetje, wat stond Ajax te slapen bij die 3-1 zeg..
quote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen als je niet scoort dan scoort de tegenpartij en dat deden wij!
quote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen als je niet scoort dan scoort de tegenpartij en dat deden wij!
we hebben het over dezelfde Gabri?? die in de rust werd gewisseldquote:Op zondag 25 november 2007 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
Mooie uitslag, vorig seizoen verloren we als het slecht ging maar nu winnen we zo'n beetje toch alles als we ook slecht spelen. Luque zal denk ik nog wat meer wedstrijdritme nodig hebben.
Gabri doet het weer prima na zijn slechte begin van het seizoen, alleen die prutsbal weer in de 2e helft moest gelijk denken aan vorig seizoen dat hij ook een keer zo uitverdedigde.
Maxwell..quote:Op zondag 25 november 2007 20:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]Maduro
wat speelde die gast verschrikkelijk goed. Mijn absolute man of the match. Nu nog bijtekenen!
NEC uit waar cultheld Lobont een pingel eruit duwdequote:
Als het zo doorgaat wordt Koster vanzelf weer de coach van Jong Ajax.quote:Op zondag 25 november 2007 21:30 schreef Pritt het volgende:
Tuurlijk weer wat blessures erbij.
Ajax voetbalt altijd gewoon standaard met het 3e elftal oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |