Je hebt nog evenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ahhh ik kan Net5 zender niet vinden via de tuner
Legendarische bloedzuigstersquote:
da's altijd zo... die begint na een paar weken hopeloos te irriteren...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij nu op hoe lang die intro wel niet is
Goed dat je dat zegt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Oh trouwens voor het geval dat jullie het nog niet wisten, er doen twee moslims mee
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef TheVulture het volgende:
de blonde met penisnijd is superblij met Peter... eens kijken of ze dat nog zegt als ie zijn genotsknots naar binnen wil stoppen
quote:
Ik heb medelijden met de vrouw die hij ooit gaat bespringen, daar blijft niks van overquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:49 schreef amaranta het volgende:
Geef die jongen een nekschot!
Dat was echt nutteloos ja. Je hebt maar 1 euro per dag, spaar het dan voor als je straks echt honger begint te krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus. Waarom koop je in godsnaam een bosje bloemen
Het is alleen erg jammer dat ze zichzelf telkens in de nesten werkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
De tweeling heeft wel een schattigheidsfactor.
in de wat?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef amaranta het volgende:
Die tweeling heb ik in de promo geizen dus die gaan er niet uit.
oh ik snap hem al, ik wist niet wat 'geizen' was maar dat moet 'gezien' zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Promo, als in promotiefilmpje/voorstukje
Was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh ik snap hem al, ik wist niet wat 'geizen' was maar dat moet 'gezien' zijn![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
"Kom laat ik even snuite in mijn doekje en daarna direct ermee in mijn ogen wrijven."
die tweeling ook hae
Misschien krijg je er wel hele blauwe ogen vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
"Kom laat ik even snuite in mijn doekje en daarna direct ermee in mijn ogen wrijven."
die tweeling ook hae
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |