ohquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dat niet meer als reactie op Vivoex bedoelt
De koppels zijn toch gaar dit jaar of nietquote:
Dat was ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:36 schreef Minna het volgende:
Maar met die bijnamen gaat het primaGing meer om mensen die het hebben over egbert en jozefien en anja en nogiets alsof ze ze al jaren kennen
Ik ben voor de bijnamen!
Nee, vrouwen noem je geen zwager. Zwager is mannelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De vrouwen van de broers van je eigen man.
Denk ik.
Inderdaad, wat een gezeur. Beerman heeft gewoon gelijk dat haar blonde haar zo opvallend is dat ze daar voor het liften voordeel uit kunnen halen. Daar hoef je je toch niet, zo ongeveer, door geprostitueerd te voelen. En wie weet, mag ze hem nog wel ontmaagden op deze trip!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb alleen het vorige seizoen gezien en ben nu toch wel verslaafd
Maar ik weet al wie de pascal en miranda zijn. Dat is dus echt wel beerman en blondje -schoonheid-zit-van-binnen-crap. Serieus als ze lelijk was, dan had ze wel anders gepruillipt.
Ook die opmerking; "Ja fijn"![]()
Die is nu al irritant!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Die kale flapoor en schreeuwlelijkje worden het ergerkoppel.En als ze door blijft gaan wordt het "hoi-ik-ben-moslim"-vrouwtje ook irritant.
19.00 doen ze sowieso niet op zondag (tegenover de voetbalsamenvattingen), 20.30-21.00 al begintijd dan.quote:Op zondag 9 maart 2008 08:31 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus jammer dat ze niet gewoon de nieuwe aflevering op 19:00 zetten op zondag. Dat is toch vrij prime-time.
Ik mis de zorgeloze zondagen met peking express, kopje thee en fok
of was dat expeditie robinson
K_man made my day!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 00:58 schreef k_man het volgende:
Herhaling van aflevering 1 is zondag om 19.00 uur - kwam in beeld tijdens Law & Order.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond is toch de 2e aflevering?
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrive klootzak!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:04 schreef dingdang het volgende:
Die kerel die nu al zo uber enthousiast is.. Ik hoop toch niet dat hij net zoals reinier gaat worden... Echt, wat ergerde ik me daar aan zeg pfff
quote:jij maakt me bloedlink, jij!
Ik vind de tweeling ook eigenlijk niet zo tof, terwijl hier iedereen er helemaal mee weglooptquote:Op zondag 9 maart 2008 21:07 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering gezien (ooit) en vond het erg leuk! Terwijl veel mensen in dit topic de tweeling leuk vinden, heb ik al min of meer besloten dat ik me aan ze erger.Met Jamila en haar moslimverhaal vond ik juist reuze meevallen, ze heeft het genoemd in het voorstelfilmpje en een keer op dat plein tegen die monnik ofzo.
Favoriet tot nu toe zijn Marion en Dominique, ik vind het wel leuk als mensen elkaar van tevoren niet kennen. Maar helaas voor Veronique is Peter niet echt een leuke verrassing.
Ik heb nog maar 1 aflevering gezien, dus heb nog niet echt een oordeel over de kandidatenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind de tweeling ook eigenlijk niet zo tof, terwijl hier iedereen er helemaal mee wegloopt.
Dat was hilarisch! Verwend nest bij oude rustige Belg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:32 schreef CarOnline het volgende:
de ergste kandidaat ooit was pascale, die opmaakpop, 'jij maakt me bloedlink, jij!'
Een mening kan ik altijd nog bijstellenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 aflevering gezien, dus heb nog niet echt een oordeel over de kandidaten
Ik vind dat groepsgebeuren ook niet leuk. Die vrijgeleide voor een groep vind ik ook stom.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was hilarisch! Verwend nest bij oude rustige Belg.![]()
Inge & Lien, die waren irritant (en dat kan niet vaak genoeg worden gezegd).
Ik ben benieuwd naar de aflevering zo meteen. Ik hoop dat het groepsgebeuren snel af is gelopen. Hoewel dat samenwerken voor leuke irritaties kan leiden, denk ik toch dat iedereen apart wel leuker is.
En ik hoop dat de irritatiekoppels zich waar maken en opnieuw enorm irritant worden.
Oh ja inge en lien, die waren ook behoorlijk hysterisch jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was hilarisch! Verwend nest bij oude rustige Belg.![]()
Ik ben benieuwd naar de aflevering zo meteen. Ik hoop dat het groepsgebeuren snel af is gelopen. Hoewel dat samenwerken voor leuke irritaties kan leiden, denk ik toch dat iedereen apart wel leuker is.
En ik hoop dat de irritatiekoppels zich waar maken en opnieuw enorm irritant worden.
Ik was ze net vergetenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Je hebt nog evenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ahhh ik kan Net5 zender niet vinden via de tuner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |