Het komt voortaan op woensdagquote:Op zondag 2 maart 2008 00:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet door Colombia gaan dat had het wat spannender gemaakt. De finale-proef: Zoek en vind Tanja Nijmeijer![]()
on-topic: Morgen lekker kijken, bij de vorige editie wist ik al wie er zou winnen en dat kijkt toch anders, nu weet ik niks
Waarom dat dan? Zondagavond kwam perfect uit als afsluiter van het weekend.quote:
zondagavond was kut met voetbal & voetbal insite! woensdag is veel beter, want dan is er meestal toch niets beters opquote:Op zondag 2 maart 2008 00:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Zondagavond kwam perfect uit als afsluiter van het weekend.
Ik kijk geen voetbal (insite)quote:Op zondag 2 maart 2008 10:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
zondagavond was kut met voetbal & voetbal insite! woensdag is veel beter, want dan is er meestal toch niets beters op
Ik heb hem wel eens gespot in de Free Record Shop, kon je destijds ook online bestellen maar is nu uitverkocht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:14 schreef Remzz het volgende:
Het eerste is ooit op DVD uitgekomen (volgens mij zelfs onder druk van FOK!), maar ik heb hem nooit in de winkels zien liggen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in België is het net begonnen
Goed ideequote:Op maandag 3 maart 2008 17:49 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Heb hem vorige week op Marktplaats besteld!![]()
Maarja ik zou de andere seizoenen ook graag op DVD willen hebben, indien iemand ze heeft PM maar![]()
Vorig jaar was het Nederland dat eerder was, het jaar daarvoor was het beide op dezelfde dag geloof ik , maar onze uitzending was een uur ofzo eerder , en de jaren daarvoor waren wij ook al eerder in elk geval.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig jaar was België volgens mij ook eerder.
In Belgie is daar wel werk in te vinden jaquote:Op maandag 3 maart 2008 22:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een van de kandidaten is van beroep dopingcontroleur![]()
Nee hoor :p , ik licht hoogstens eens een onbeduidend tipje van de sluier ...quote:Op maandag 3 maart 2008 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah ok. Dat was het.
Maar niet spoileren he Joost
Net5 kennende zal het wel nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:05 schreef Leep het volgende:
wodt t nog ergens in de wek herhaalt?
Is dat zo?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar online is ie altijd wel te vinden na een dag of wat
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoorde van mijn moeder vrijdagochtend!
Om 09.10 om precies te zijn.
Ik kwam vorig seizoen pas nog tegen. Ik ga er niet naar linken, dat kost me ooit nog een banquote:
Ah torrents enzo bedoel jequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam vorig seizoen pas nog tegen. Ik ga er niet naar linken, dat kost me ooit nog een ban
PM mag altijd natuurlijk
Eensquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef k_man het volgende:
Voetbalfans verdienen het gewoon niet om te kunnen genieten van PE.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben voor de broertjes... puur gebaseerd op uiterlijk
Waar is Geert als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
Ja, nu weten we wel dat je moslim bent. Of is ze als zendeling naar Mexico gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |