abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206048
Geinteresseerd in wat captures van Sabine, oa van haar laatste nacht met Bart in stringslip... ga dan naar: http://kino.freepage.de/scanman/SABINE/Sabine.html

Groeten, The Scanman

pi_206049
Je moet het maar lekker vinden om naar die kont van Sabien te kijken.
De laatste foto is trouwens vrij onduidelijk, ze wou blijkbaar zo snel mogelijk onder de dekens liggen zodat we haar voorkant tien keer zien en dan door elkaar heen
Proud to be a scout
pi_206050
Sabbeltje heeft best wel een dikke reet, en een stel flinke "love handles"

Die redt het nooit als VJ bij TMF

I sense much Windows in you.
Windows leads to bluescreen, bluescreen leads to downtime.
Downtime leads to suffering. Windows is the path to the
darkside. Powerful Linux is.

Unkown Jedi Knight

pi_206051
sorry, maar sabien heeft een hele lekkere reet.Zoiezo een heel mooi lichaam.
  Admin vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:22:00 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206052
Sorry maar Sabien ziet er niet uit. D'r hele kop staat me niet aan, en hoewel dat niet perse betekent dat ze lelijk is, maar eerder wat zegt over het WAAROM ik haar lelijk vind (puur persoonlijkheid - ja, dat kan ook lelijk maken). Ze is gewoon te arrogant, egoistisch en kattig.
Maar goed, da's mijn bescheiden mening.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:27:00 #6
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_206053
[quote]op 10-22-1999 om 12:41 PM schreef Kiekeboeh het volgende:
Sabbeltje heeft best wel een dikke reet, en een stel flinke "love handles"

Dikke reet, dikke reet ??
Ze heeft helemaal geen kont man ..
Billoze vrouw ..

Maar goed .. d'r zijn er dus blijkbaar zat die dat fijn vinden .. dus billoze vrouwen, weest niet bevreesd !

pi_206054
Ik persoonlijk vind dat Sabine een mooi figuur heeft. Dus mooi billen en mooi borsten!
pi_206055
Wat me wel opviel de laatste paar dagen, is dat Sabine een enorme onderkin heeft.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_206056
Nee joh Sabien heeft helemaal geen mooie reet. R zit te weinig ronding in die dingen van haar....

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_206057
sabje d'r neus, d'r is iets met d'r neus... vreemd stompje, heeft ze misschien ooit een enorme dreun op d'r neus gehad, en is dat medisch nooit goed rechtgezet, of is ze gewoon naar een slecht plastisch chirurg gegaan. die neus..... aaaahhhhhh
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 16:18:00 #11
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_206058
quote:
op 10-22-1999 om 02:22 PM schreef Danny het volgende:
Ze is gewoon te arrogant, egoistisch en kattig.
Maar goed, da's mijn bescheiden mening.

ehhh Danny,
ik lees een tijdje dit Forum en er gaan geruchten dat jij en Cat meer hebben??
Je neemt meestal zo'n nickname als je ook kattig bent? Dus waarom val jij niet op Sabine als ZIJ kattig is?

pi_206059
nogmaals, als sab een man zou zijn dan zou iedereen haar een stoere eerlijke toffe vent vinden. Maar ja, als meisje moet je nou eenmaal alleen maar lief, schattig ja en amen piepen, anders ben je ineens een gemene bitch.lullig en helaas (nu nog) waar.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 16:55:00 #13
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_206060
quote:
op 10-22-1999 om 04:49 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
nogmaals(bla)waar.

Ik vind Sabine best een stoere vent. Maurice is eerder de lullige Bitch van BB.
Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 17:38:00 #14
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_206061
quote:
op 10-22-1999 om 04:14 PM schreef zap8 het volgende:
sabje d'r neus, d'r is iets met d'r neus... vreemd stompje, heeft ze misschien ooit een enorme dreun op d'r neus gehad, en is dat medisch nooit goed rechtgezet, of is ze gewoon naar een slecht plastisch chirurg gegaan. die neus..... aaaahhhhhh

Misschien heeft ze dezelfde plastisch chirurg als Michael Jackson? Maar ik moet toegeven, lichamelijk valt ze me ZWAAR tegen. Bijna

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 10:42:00 #15
248 CAT
World Traveller
pi_206062
Welnee, ik heet geen CAT omdat ik kattig ben, hoor! Ik wil mezelf nu echt niet over de borst gaan aaien maar ik ben best lief! ne.......tja, wat die geruchten qua Danny en mij betreft! Jaaaaaaaa, daar kom je nog wel achter! Er komt vast gauw een tweede tipic 'Danny is geweldig'
-=***One nation under a groove***=-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')