Laat me raden: Brian verkondigt dit nu als zijn eigen cunning plan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda plannen een surpirse-party voor de verjaardag van Amanda. Het plan is om in de paardenbak een schaatsbaan te maken ....... Hoe orgineel, dat was Nena vorig jaar al van plan !
Huub en Amanda gingen toch samen het feestje organiseren....... wats gebeurd, dat dat niet meer doorgaatquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda plannen een surpirse-party voor de verjaardag van Amanda. Het plan is om in de paardenbak een schaatsbaan te maken ....... Hoe orgineel, dat was Nena vorig jaar al van plan !
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden: Brian verkondigt dit nu als zijn eigen cunning plan?
Brian deed gisteren 3 pogingen om Amanda te vertellen, dat hij het feest ging organiseren. Hij deed dat in de kapsalon, toen juist de extensions eruit waren gehaald ..... Amanda hoorde het niet eens !quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub en Amanda gingen toch samen het feestje organiseren....... wats gebeurd, dat dat niet meer doorgaat
Dat is nou een echte vriendin, op je verjaardag nog even herinnerd worden aan het feit dat je dood haar hebtquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorstel van Nadia : "We nodigen haar eigen kapper uit als verrassing" ........
Oh God, krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:29 schreef pasjesjen het volgende:
Brain zegt dat hij ook nog een gedicht gaat schrijven ...
Sowieso een leuk cadeau dat de volgende dag weer terug moet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog een voorstel van Nadia : "We bestellen bij de zus van Janice sierraden van het merk xxxxxx en vragen of ze die kan komen brengen. De dag daarna kan ze die gewoon weer ophalen. Dan kost het ook geen geld"
Ja, ja ..... En waarvan moet die zus dan de bakker en de melkboer betalen ..... ?
volgens mij dacht brain dat jaap aan het afluisteren wasquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:32 schreef pullup het volgende:
Wtf was dat voor agressief gedrag richting Jaap ineens van Brian
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, krijgen we dat weer.
Lieve Manny
Ik wil wel maar ik kannie
Brian
Jaap kwam gewoon binnen om de krant te pakken. Maar Brian stond meteen in aanvalshouding. Je weet wel, eerst meppen en daarna kijken wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef pasjesjen het volgende:
Even een kleine ruzie tussen Jaap en Brain
Stond jaap eigenlijk af te luisteren?
Ik heb het namelijk niet gezien?
Zoals gewoonlijk dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jaap kwam gewoon binnen om de krant te pakken. Maar Brian stond meteen in aanvalshouding. Je weet wel, eerst meppen en daarna kijken wat er aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |