Oh, maar dat ken ik wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ga maar eens snel kijken dan!
Let ook vooral op de engste toetsenman ooit.
Ja, ik ken weinig ondergewaardeerde bandjes.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:59 schreef Z het volgende:
Herman heeft aandacht genoeg gekregen.
Lol.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben ondergewaardeerd.
Ik wel kman! Kun je wat leuke kroegen en restaurantjes aanbevelen?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:21 schreef k_man het volgende:
Kom je gezellig naar Amersfoort, Lienekien?
Ga je daar te wonen, T.?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik wel kman! Kun je wat leuke kroegen en restaurantjes aanbevelen?
Ik doe niet aan kroegen. Restaurantjes zijn er zeker, maar uiteraard afhankelijk van het budget.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik wel kman! Kun je wat leuke kroegen en restaurantjes aanbevelen?
Ja, ik kreeg vandaag van de makelaar te horen dat ik het appartement mag betrekken. Gelukkig maar, want ik moet over twee weken mijn kamer uit.quote:
Nieuwe baan, nieuw huis, het gaat rap!quote:Op woensdag 28 november 2007 14:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vandaag van de makelaar te horen dat ik het appartement mag betrekken. Gelukkig maar, want ik moet over twee weken mijn kamer uit.
Ik heb er zin in.quote:Over ons bedrijf
Hebt u wel eens kort, regelmatig of lang vervoer op maat nodig???
Dan wil ik u graag even voorstellen.aan ons familiebedrijf. Wij zijn een middelgroot autoverhuurbedrijf in Amsterdam. Wij verhuren verschillende soorten auto's (personen-, bestel- en vrachtauto's voor B rijbewijs).Tevens kunt u bij ons ook terecht voor een goed kapsel in onze kapperszaak voor een prix d' amie.
Geen idee. Maar wel op twee minuten en dertig seconden loopafstand van mijn kantoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:08 schreef k_man het volgende:
Aha. Welke wijk is het geworden?
* k_man is bijzonder geïnteresseerd in appartementjes te Amersfoort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |