Kijkend naar het percentage man-vrouw in de crew moet ik toch wat kots terugslikken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
crewgangbangs...
Daarom is het gelukkig ook optioneel Joogquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijkend naar het percentage man-vrouw in de crew moet ik toch wat kots terugslikken.
15 guys1girl.mpg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom is het gelukkig ook optioneel Joog.
Dan doe je lekker niet meequote:
Hmm. True tha.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:32 schreef jogy het volgende:
Jamaar, Dachau is eng.
..euh?quote:[b]Op vrijdag 23 november 2007 13:49
Als het om 1 fysiek netwerk gaat ben je met het aanpassen van het netmask al bijna klaar.
En dan nog zo'n stoere kutnewbiemod erbij ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:48 schreef Jarno het volgende:
C:rewtopic.
Hehehehehe.. Kijk... Dat zijn nog eens de echte foto's!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest ze wat meer opbergen van "sweetgirly".
Sorry.. heb helaas alleen maar ervaring met Interoute en Webrreus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Moggel
[..]
Nope.
Weet iemand nog een fatsoenlijk DC waar ze niet zo lopen te piepen als je gewoon 6-8 racks neer wilt zetten, zonder 'managed hosting' of andere recipes for disaster af te nemen?
En zeg nou niet Redbus. please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |