Alsof zij met een gozer mag afsprekenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]het is wel duidelijk wie de broek aanheeft dan HW
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof zij met een gozer mag afspreken.
Mag ja, mag!quote:
Ach, wat heb jij straks nou allemaal te doen? Beetje thuiszitten en luiers verwisselenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:28 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme! Onze werkster gaat begin volgend jaar verhuizen!
Dan moet ik alles zelf doen.
.
.
.
.
.
zwanger ?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ga je toch lekker Wilhelm Tell spelen!!
mogguh
Oe, altijd handig tegen stakende vmbo-ers.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:03 schreef Armageddon het volgende:
FOKKERDEFOK!!!!
Komt John hier net op het werk aanzetten met een mega pijl en boog. Je weet wel zo één waarmee je iemand op 100 meter omlegt.
Wás het maar zo. Ik moet kennelijk ook nog 3 dagen blijven werkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, wat heb jij straks nou allemaal te doen? Beetje thuiszitten en luiers verwisselen >:)..
Of tegen aggie buurmannen.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oe, altijd handig tegen stakende vmbo-ers.
Make him hurt.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:23 schreef k_i_m het volgende:
Oja. Vandaag is terror dag. Ik moet vanavond naar een bijeenkomst van de verloskundige praktijk. Met veel informatie over het ziekenhuis, de bevalling etc. Dingen die nuttig zijn en ik ook wel graag wil weten. Wie dit echter niet wenst te weten is mijn wederhelft. Dit gaat hij voelen, tot in lengte van dagen.
Zie je bij de stakende finnen!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:24 schreef Armageddon het volgende:
Heb nu thuis liggen.
Rambo kapmes
Pijl en boog
Beretta
Zou dit afdoende zijn denken jullie?
Tot in lengte van dagen, dankuwelquote:
Hé! Ik luister altijd naar Chris Rock en die zegt. Wie wapens heeft hoeft niet naar de sportschool.quote:
Overigens vind ik ook wel dat je tijdens je zwangerschap (en de eerste periode daarna) nét iets teveel aan info en goedbedoelde voorlichtingsavondjes hebt hoor. Ik haak daar ook altijd een beetje op af. Al die folders, pakketjes, sessies, bwech.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tot in lengte van dagen, dankuwel.
Ach, wapens, kinderwagens, maxi-cosy's... ik weet wel wat stoerder is iigquote:Op woensdag 28 november 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé! Ik luister altijd naar Chris Rock en die zegt. Wie wapens heeft hoeft niet naar de sportschool.
Dit is pas de eerste "informatieavond". Ze vertellen ook dingen over hoe het in het ziekenhuis aan toe gaat met bevallen enzo. Dat lijkt mij best handig om vantevoren te weten. Ik zie het nut er wel van in. Naar zwangerschapsyoga of andere zweefdingen ga ik ook niet, dat is niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Overigens vind ik ook wel dat je tijdens je zwangerschap (en de eerste periode daarna) nét iets teveel aan info en goedbedoelde voorlichtingsavondjes hebt hoor. Ik haak daar ook altijd een beetje op af. Al die folders, pakketjes, sessies, bwech.
Het is natuurlijk veel stoerder om met je haagse hoofd op de ado tribune te zitten en stoer met je berretta te zwaaien terwijl je in gedachten je rambo mes in de vervelende turk naast je plempt.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wapens, kinderwagens, maxi-cosy's... ik weet wel wat stoerder is iig.
Maak je niet zo druk manquote:Op woensdag 28 november 2007 09:43 schreef GI het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel stoerder om met je haagse hoofd op de ado tribune te zitten en stoer met je berretta te zwaaien terwijl je in gedachten je rambo mes in de vervelende turk naast je plempt.
Ik ga liever kinderwagen schoppen.
Mja.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:44 schreef k_i_m het volgende:
Mag ik hieruit opmaken dat je tenminste wel mee bent geweest?.
De kans is zeer groot dat ik daar toch niet onderuit kom, ivm medische indicatie. Is niet erg (liever daar dan thuis) maar dan wil ik ook wel een bee-tje weten wat ik kan verwachten.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:47 schreef Jarno het volgende:
Voorlichtingsavondje ziekenhuis zijn we trouwens niet naartoe geweest. Aan de ene kant is het fijn om te weten waar je terecht kunt komen, aan de andere kant kun je door kleine details zoooo enorm op gaan zien tegen een ziekenhuisbevalling, terwijl al die details je misschien niks kunnen schelen op het moment supreme. Ik ben toch meer het type van: we zullen wel zien, komt vast goed.
Hehe.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:49 schreef Jarno het volgende:
Kim, voor ons (mannen) ís het gewoon heel anders. Ik besefte pas goed dat mijn vrouw ging bevallen toen d'r vliezen gebroken waren. Tot dat moment was het gewoon iets dat ooit ging gebeuren. Wees mild voor 'm.
Ik was alweer bijna vergeten dat je niet moet fucken met zwangere vrouwen. Thanks voor de reminder!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:51 schreef k_i_m het volgende:
Mild? Ik ben nog nooit zo mild geweest. Terwijl ik zelf 20 weken half kotsend en wegtrekkend vreten stond te koken voor meneer vraag ik nu 2 uur van zijn tijd. Hij is de hele week vrij. En dat kan dan ineens niet? Moet jij eens kijken wat ik allemaal niet meer kan! TOT DE BEVALLING!
.
Dat wekt toch de bevalling op ?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik was alweer bijna vergeten dat je niet moet fucken met zwangere vrouwen. Thanks voor de reminder!.
NIet zó fucken, GI.quote:
Als mijn biologische klok het ooit weer gaat doen, zou ik dat uberhaupt willen. Ik heb eigenlijk liever niet dat mijn geliefde erbij zou zijn als ik uit elkaar gescheurd word door een baby en zwetend lig te gillen boven dat slagveld.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:47 schreef k_i_m het volgende:
En daar wil IK niet eens naartoe. Maar het siert je wel.
Ik zal vanavond wel even mededelen dat ie ook niet mee hoeft als ik moet bevallen. Dat ik dan mijn moeder wel bel.
ik zit nu zelfs nóg middle of nowhere-der-derquote:Op woensdag 28 november 2007 09:39 schreef Q. het volgende:
Je moet ook niet in the middle of nowhere gaan wonen, moblo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |