quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:55 schreef Ripley het volgende:
Heb ik eindelijk een fan, gaat er een slotje op
Jongens met onaantrekkelijke vriendinnen
stonden er ook foto's in?quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Wel een klacht dat je te veel van mijn tieten zietquote:
was zeker van een lelijk wijfquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel een klacht dat je te veel van mijn tieten ziet
Geen idee, ik ben zojuist even gaan kijken maar er staan geen foto's.quote:
Decepties!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:06 schreef Q. het volgende:
Tieten!
Ik moest ze wat meer opbergen van "sweetgirly".quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef Jarno het volgende:
Hallo, mijn "TIETEN!" alarm ging zojuist af.. What did I miss?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest ze wat meer opbergen van "sweetgirly".
Hij stelde daarna zeker ook voor om het even snel op maandagochtend te doen, omdat het toch wel goed gaat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo wil mijn directeur persé dit jaar nog de complete IP-migratie af hebben (van 2 klasse C netwerken, naar 1 klasse B netwerk, met 200 clients, 100 (barcode) printers en nog eens 100 tot 150 apparaten.![]()
![]()
![]()
![]()
'oh dat gaat wel goed, net als de serverruimteverhuizing. Daar zag je ook tegenop, maar dat was in een dag klaar..'
Kutnewbies.
Wat een dom wijf dan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moest ze wat meer opbergen van "sweetgirly".
Geen idee, maar hij/zij is een beetje boos op mequote:
In a way.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
gaat het nog over kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |