vriendjes vragen is zo brugklasleeftijd....quote:Op woensdag 28 november 2007 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
dan vragen jullie je vrienden om op je te stemmen, dat is ons allen ook niet onbekend. Daarom krijgt k_man van mij punten, omdat hij zo gefocussed is op het vervolmaken van de perfecte afbeelding in monochroom geluk dat hij geen tijd heeft voor aardse sociale interactie.
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tuurlijk al mijn excollegamedemodstakingsmaatjesexpermbannies krijgen deze maand wat
nu spekkoekquote:
Maak je maar niet druk, het gaat over één hele user, storm in een glas water wmb. Zal nog wel vaker gebeuren bij de FOT-wedstrijden.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef Babsie22 het volgende:
Ik denk aan de naam te zien dat die nieuwe stemmer inderdaad een vriendin van mij is die ik over de wedstrijd verteld heb.(zij is ook fotografie liefhebster) Maar heb haar niks over stemmen verteld! Vind het veel leuker om punten te krijgen op basis van mijn foto dan via vriendjespolitiek! (en winnen ga ik toch niet denk ik, maar ben zeker blij met alle punten die ik krijg!!)
Dr moeten koppen rollen, en rap een bietje.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:11 schreef k_man het volgende:
Ik vind dat we het moeten opblazen tot een flinke rel.
Misschien moet ik toch mijn punten anders gaan verdelen, met name de eerste en 2e plaats... Daarnaast vind ik niet dat je suggestieve opmerkingen over de sexuele performance van de moderators mag makenquote:Op donderdag 29 november 2007 13:25 schreef k_man het volgende:
Ik wil nu alvast melden dat ik het oneens ben met de beslissing die de modjes hierover gaan nemen. Welke beslissing dat ook mag zijn.
Mijn hemel, wat een incompetent zootje.
Hoe lang ben je nu precies mod af SB?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch mijn punten anders gaan verdelen, met name de eerste en 2e plaats... Daarnaast vind ik niet dat je suggestieve opmerkingen over de sexuele performance van de moderators
Je mist in je laatste verbale onanering nog wat werkwoordenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch mijn punten anders gaan verdelen, met name de eerste en 2e plaats... Daarnaast vind ik niet dat je suggestieve opmerkingen over de sexuele performance van de moderators
windows popups zuigen kont.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef freud het volgende:
[..]
Je mist in je laatste verbale onanering nog wat werkwoorden.
Ach, ach, je weet het verschil niet tussen impotent en incompetent? Dat worden nog leuke gesprekken bij de dokter.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch mijn punten anders gaan verdelen, met name de eerste en 2e plaats... Daarnaast vind ik niet dat je suggestieve opmerkingen over de sexuele performance van de moderators mag maken
je hebt niet ingestuurdquote:Op donderdag 29 november 2007 17:01 schreef Re het volgende:
ik ga ook even wat kloontjes maken om op mij te stemmen
Schande! Ik vind dat iedereen met meer punten dan ik per direct gediskwalificidi ehhh, gedis qua, gedikwafili, nou ja, uit de wedstrijd genomen moet worden.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Fraude!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |