quote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga gewoon alle deelnemers laten bannen!
Maar niet mijquote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Xilantof het volgende:
Das mooi, dan hebben Re en ik alsnog gewonnenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Xilantof het volgende:
In dat geval:quote:Op donderdag 29 november 2007 22:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Das mooi, dan hebben Re en ik alsnog gewonnen![]()
machtsmisbruikquote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Xilantof het volgende:
geen handdoekje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval:
... Ik heb een laken nodig
die is te klein voor het geluk dat jullie foto's mij geven.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
die is te klein voor het geluk dat jullie foto's mij geven.
ik heb een onwijze mental imagequote:
en en en?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:10 schreef Xilantof het volgende:
Stemmen kan tot vanavond 22.00 uur.
Even een "reminder"
Damn. Vergeten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:10 schreef Xilantof het volgende:
Stemmen kan tot vanavond 22.00 uur.
Even een "reminder"
Dat krijg je als je te druk bent met rellenquote:
Pas insturen wanneer de sterren goed staanquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:02 schreef SpecialK het volgende:
Jeetje. Gewoon ook echt 0 punten. Iemand tips voor een betere inzending voor volgende maand?
Misschien een landschapje in zwart/wit doen dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 08:59 schreef Ymke het volgende:
Op naar de volgende wedstrijd :landschap en dat in deze grauwe tijd , wordt moeilijk om daar wat moois van te maken
maar dat is wel alleen voor de photoshop wonders onders onsquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:36 schreef Xilantof het volgende:
Deze maand mag ook de HDR-techniek worden toegepast. Denk dat dat dan nog best leuk kan uitpakken met dreigende luchten enzo
Dat wordt dus een PS wedstrijd ipv een fotowedstrijdquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:36 schreef Xilantof het volgende:
Deze maand mag ook de HDR-techniek worden toegepast. Denk dat dat dan nog best leuk kan uitpakken met dreigende luchten enzo
Er is altijd wel iemand bereid e.e.a. uit te leggen. En er lopen topics over hier in FOT waarin het uitgelegd wordt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dat is wel alleen voor de photoshop wonders onders ons
tuurlijk en het is ook leuk omdat te lerenquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand bereid e.e.a. uit te leggen. En er lopen topics over hier in FOT waarin het uitgelegd wordt.
We hebben dit juist gedaan zodat men ook wat nieuwe dingen kan proberen waarbij de "doorgewinterde" wat kan leren aan de "beginnners".
't Is inderdaad niet verplicht te gebruiken. En het zal mij niet verbazen als een "gewone" foto gaat winnen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuurlijk en het is ook leuk omdat te leren
maar iemand die het nu ff moet leren kan het natuurlijk nooit zo goed als iemand die er al jaren mee bezig is
daarom lijkt het me ook niet slim om dat meteen aan een wedstrijd te hangen
maar goed ik stuur waarschijnlijk een gewone foto in
Daar ben ik ook wel mee eens.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't Is inderdaad niet verplicht te gebruiken. En het zal mij niet verbazen als een "gewone" foto gaat winnen.
Je moet het ook gewoon deels zien als stimulans om wat te leren. nieuwe technieken. etc.
Moet eerst nog een progje in PS zien te krijgen waarmee ik mijn RAW foto's kan openen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:03 schreef Xilantof het volgende:
Hét topic over HDR. Met tutorials en probeersels van FOTters. Interessant leesvoer
[HDR] Meer High Dynamic Range Fotografie
Dat is koffiedik kijken. wat de één een orgasmisch wonder der fotografie vind is prullebak werk voor de ander. Neem nu deze wedstijd, ik heb geen twee keer naar de nummer 1 gekeken en toch heeft ie gewonnen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:02 schreef SpecialK het volgende:
Jeetje. Gewoon ook echt 0 punten. Iemand tips voor een betere inzending voor volgende maand?
nee hoor, een photomatix wedstrijdquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:49 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat wordt dus een PS wedstrijd ipv een fotowedstrijd
zo kan ik het me niet herinneren of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
als het goed is, mogen we met zijn allen weer gaan stemmen op onderwerpen, en aan de hand daarvan wordt een onderwerp kalender voor volgend jaar vastgesteld, zo is het afgelopen jaar gegaan in ieder geval.
gaat dit weer gebeuren, en wanneer?
correct ...quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo kan ik het me niet herinneren of ligt dat aan mij?
we mochten toch verschillende onderwerpen insturen maar daar werd door de mods een keuze uitgemaakt
en niet de 11 onderwerpen met de meeste stemmen
HDR wordt zwaar overschat imo, het is het tone-mappen wat de foto maakt. HDR geeft je wel meer ruimte om te tone-mappen (tone te mappen?)quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:02 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel mee eens.
Een HDR moet wel bijzonder goed zijn om wat extra's aan de foto toe te voegen
En gemaakt zeker met de Mol view Plugin van PSquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:24 schreef Sugar het volgende:
Niks HDR-techniek.
Gewoon Hollands Drassig Recht:
[ afbeelding ]
Is ook niet echt een compositie die schreeuwt om HDR hequote:Op zaterdag 1 december 2007 15:24 schreef Sugar het volgende:
Niks HDR-techniek.
Gewoon Hollands Drassig Recht:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |