abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2007 @ 00:12:33 #1
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_54792669



Welkom bij de

Eerst maar eens voorstellen:


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam.
Intussen zijn er al meer dan 150 meets geweest, twee vakanties, en zijn er zelfs leden bij elkaar in bed beland.
Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag, maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht


  • Cagiva Raptor 650 '01 - (Makster)
  • Honda CB450S '90 - (MouseOver)
  • Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
  • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
  • Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine)
  • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
  • Kawasaki ZX9R '00 - (kratjuh)
  • Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK)
  • KTM 690SM Prestige - (Snelwagen)
  • Suzuki DRZ - (Youp)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSX 600 F - (motorbloempje)
  • Suzuki GSX-R 750 '93 - (MaartenGrendel)
  • Suzuki SV650S '00 - (bvvt)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Triumph Trophy 1200 '97 - (Stay-Fun)
  • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
  • Yamaha FZR600R '96 - (Crashcat)
  • Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet)
  • Yamaha SZR660 - (-XX-)

    VGV (Vaak Gestelde Vragen):

    Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

    Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
    Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

    Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

    Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

    Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

    Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

    Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

    Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

    Wie maakt de topics?
    Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden

    Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
    Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

    Enkele nuttige links
    Motor kopen?

    Aankooptips!

  • Handleiding voor het keuren van een tweedehands motorfiets!
  • Checklist om niets te vergeten bij het keuren.


    Diverse advertentie websites

  • Alles van nul tot ?2.500,00
  • Occasions
  • Speurders
  • Marktplaats
  • Duitse motoren op Mobile.de
  • Duitse motoren op Scout24
  • BPM-Calculator
  • Tarieven snelheidsovertredingen

    Onderdelen, kleding & aftermarket parts

  • RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
  • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
  • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
  • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
    ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

  • Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
  • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
  • Superpole uitlaten
  • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
  • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
  • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!

    Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
  • Bikez

    Motorreparatie
  • Motorcycle repair

    Motorfietsen voor grote mensen
  • Klik!

    Motorfilmpjes!!
  • Duc and WSBK movies, manuals and more.


    Disclaimer:
    Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico




    Biofuel Diesel Motorcycle Wins At Bonneville Speed Trials


    Where is Anthony Hopkins when you need him? The actor, who played the eccentric but focused New Zealander, Burt Munro, in The World’s Fastest Indian, must have been away filming on location during early September. Otherwise, there would have been no stopping him from taking over the reins of at least one of Hayes Diversified Technologies’ B20-fueled diesel motorcycles at Bonneville Speedway’s 2007 International Speed Trials. Undeterred, company owner Fred Hayes and chief test rider Byron Schmidt accomplished the deed themselves, despite adverse weather and a limited amount of track time.

    Climbing out of Munro’s 200 mph fully enclosed classic Indian Scout, it’s possible that Hopkins might have walked away less than impressed by the speed of HDT’s machines (103-mph standard model, 110 mph for the turbo). However, that’s pretty spunky for motorcycles that began life with only 30 hp and are not far removed from the off-road-capable two-wheeler produced for U.S. and European/NATO military forces. Only a bit of suspension lowering, streamlining of the bodywork and exhaust tweaking distinguishes HDT’s normally aspirated race bike from its production: M1030M1 Multi-Fuel Modified Military Motorcycle, on duty and serving around the world with the U.S. Marine Corps.

    Unlike any other machine at Bonneville, HDT’s diesel bike is capable of fording a 24-in. stream, and climbing or descending a 60 percent grade while operating on any version of diesel, kerosene or jet fuel. The HDT diesel bikes operated on B20 biodiesel (20 percent soybean, vegetable oil and other agricultural components; 80 percent petroleum diesel).

    HDT diesel bikes have been regular Bonneville contenders since 2004, albeit with little class competition. The unfaired regular and turbo models established records during that year’s meet. These records were broken in 2005, along with new marques for streamlined versions of the machines. The 2005 records for the unfaired models still stand. Hayes and the HDT team will be back for Bonneville’s next running, confident of attaining even higher speeds.



    HDT is an unknown name to most motorcycle enthusiasts, but the company has supplied thousands of modified on/off-road-capable motorcycles to the U.S. and various foreign military since 1981. These machines were initially based on Kawasaki’s 250 cc, and later 650 cc gasoline-fueled dual-sport models. In 1984 NATO proposed a long-term goal of a single battlefield fuel—aviation kerosene—eliminating the logistical burden for supply and transport of multiple fuels for trucks, tanks, aircraft and other vehicles.

    By the late ’90s U.S. forces had also become serious about the multiple-fuel issue and the U.S. Navy decreed that after 2005 they would supply or transport only diesel and jet fuel. Motorcycles had long proved their worth in the military but major motorcycle manufacturers indicated a lack of commercial interest for diesel motorcycles and an inability to meet the military performance requirements cost-effectively. Consequently, HDT and 39 other small companies competed to produce a working prototype. HDT succeeded in 2001, designing and building a diesel engine that exceeded all military requirements. The first nine diesel bikes were delivered the same year and then underwent lengthy field trials by the Marines. Production of the Marine Corps and European/NATO variants began in 2006.

    HDT planned to launch a civilian commercial variant of the military dieselbike, named the D650A1 Bulldog, in 2006. However, additional demand from their primary military market has delayed its production, but testing and product development continue. Projected dry weight is less than 400 pounds. and the motorcycle is expected to have more than 600 miles of range on a tank of diesel, achieving in excess of 100 mpg. Watch for an upcoming ride report and fuel economy test of the HDT Bulldog.

    For more information on the HDT diesel bike check out dieselmotorcycles.com. A good source for information on Biodiesel is biodiesel.org.

    [ Bericht 2% gewijzigd door bvvt op 23-11-2007 00:17:38 ]
  • Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 23 november 2007 @ 00:13:32 #2
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_54792682
    nummero Uno
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
    pi_54793263
    duno
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_54793303
    p0b
    pi_54794446
    Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
    pi_54794472
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:57 schreef Cageon het volgende:

    pld
    sdf
      vrijdag 23 november 2007 @ 07:37:55 #9
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_54794917
    moggel
      vrijdag 23 november 2007 @ 10:27:59 #11
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_54796933
    Mogguh
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:57 schreef Cageon het volgende:

    [..]

    pld
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 04:10 schreef worldpimber het volgende:

    [..]

    sdf
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 07:37 schreef Rib-i het volgende:
    Mgh
    Stelletje sms-sletjes hier
      vrijdag 23 november 2007 @ 10:28:52 #12
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_54797683
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 10:27 schreef koffiekoekje het volgende:
    Mogguh
    [..]


    [..]


    [..]

    Stelletje sms-sletjes hier
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
    pi_54798857
    Hallo
    pi_54799107
    De Blade staat klaar, dus ik ook zo maar klaar maken om naar school te gaan i
      vrijdag 23 november 2007 @ 12:45:44 #17
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_54799743
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 20:18 schreef worldpimber het volgende:
    Is er iemand die wel meekrijgt waar IOH allemaal mee bezig is?
    Gamen.

    Toffe en originele OP.
    WB heeft wel eens geinformeerd naar die diesel crosser.
    De Kwaak koste normaal 4 tot 5000 euro, maar als diesel ruim 22.000 euro.

    Dit weekend niet rijden, achterbandje komt maandag.

    Wel met Nick naar de voetbal, terwijk ik hem eigenlijk niet heb.
    Hij is pupil van de week en mag met het eerste elftal meedoen.
    Pappa erbij vond hij stoerder dan mamma erbij .

    i
    pi_54801791
    pi_54802402
    WB, wat zeg jij: nu een FZR1000 kopen of nog even doorsparen (wachten op de bonus) en een YZF 750 kopen?
      vrijdag 23 november 2007 @ 16:46:56 #20
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_54804765
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
    WB, wat zeg jij: nu een FZR1000 kopen of nog even doorsparen (wachten op de bonus) en een YZF 750 kopen?
    Ik zou zeggen: begin eens met een niet te dure en kogelvrije naked, een Bandit 600 bijvoorbeeld.
    Of die CB600 die ik laatst gepost had. En ga daar eens ervaring mee op doen.

    En voor wat betreft de feitelijke vraag, beter een iets jongere YZF750 die goed onderhouden is, dan een FZR1000 die van eigenaar op eigenaar misbruikt wordt. En door de ouderdom ook al wat verdachter is.
    Daar kan je dan lekker op leeglopen. Al blijft het bij iedere koop het risico van mechanische sport.
    pi_54805231
    WB pwned als begeleider
    Vanavond pas 22.00 te vertrekken dus kan ik nog lekker 70's show, South Park en Family Guy kijken

      vrijdag 23 november 2007 @ 17:27:25 #22
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_54805260
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 12:45 schreef Worldbeater het volgende:

    [..]

    Gamen. [ afbeelding ]
    Niet alleen gamen helaas

    iIOH leest even mee
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_54805398
    Ook weer thuis
    Eindelijk een cadeautje voor sinterklaas
    pi_54805443
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 17:27 schreef ikookhier het volgende:
    Niet alleen gamen helaas
    pi_54805525
    Guten Abend.
    Sowieso schrijf je zo.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')