Een reactie op mijn respect mail:quote:Beste Copycat,
Bedankt voor je reactie en medeleven...
Het was me het dagje wel..
Lieke gaan we zeker ons best nog voor doen!
Groetjes,
Mandy Smulders
quote:Wat ik vandaag bij het FOK!forum gelezen heb, over hoe de twee 'dames' Nadia en Amanda zich hebben gedragen in de kappersstoel, daar zakt mijn broek van af. Daarom alle respect voor Mandy dat ze zo rustig blijft onder het frustrerend kinderachtige gejengel van deze twee over het paard getilde nitwits.
Mandy blijkt één van de weinige 'outsiders' in de kooi die wél durven te zeggen waar het op staat en die niet onder het gejank buigen. Beide 'dames' moeten de ogen uit het hoofd schamen om hun kinderachtige gedram.
Hopelijk kan Mandy nog eenmaal terugkomen om het haar van Lieke onder handen te nemen. Die zich naar alle waarschijnlijkheid wel als een volwassen klant zal gedragen. Maar ik kan me ook volledig voorstellen dat ze daar even geen zin meer in heeft.
Met vriendelijke -zij het ietwat bemoeierige - groet,
Copycat
Donequote:Op donderdag 22 november 2007 22:43 schreef Copycat het volgende:
DGK [COS#2890] Waar geen haartje aan de lucht is...
Gooi je die te late van mij even dicht, Yvonne?
Deze dus, i like the namequote:Op donderdag 22 november 2007 22:43 schreef Copycat het volgende:
DGK [COS#2890] Waar geen haartje aan de lucht is...
Gooi je die te late van mij even dicht, Yvonne?
leuk dat ze je terug mailtquote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een return mail van Mandy, onze heldin:
[..]
Een reactie op mijn respect mail:
[..]
Ik blijf me bescheuren om jouw Don Quichote posts.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig dat Mandy, die het haar van Amanda zo vreselijk verpest heeft, lof krijgt in dit subforum.
Het lijkt me logischer dat Mandy uit het kappersambt gezet wordt, en schadevergoeding aan Amanda betaalt.
Ik heb mij ook niet onbetuigd gelaten en zie hier haar lieve reactiequote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Top!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb mij ook niet onbetuigd gelaten en zie hier haar lieve reactie
Bedankt voor je reactie en medeleven!
Ik heb idd al aardig wat positieve reacties gekregen vanavond..
Het was een zware dag maar het doet goed om te lezen dat mensen me steunen!
Tijd voor een borrel!
Groetjes,
Mandy
![]()
![]()
![]()
![]()
Mandy is een superbabe!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tijd voor een borrel!
Groetjes,
Mandy
![]()
![]()
![]()
![]()
Cc, dit geeft me zoveel prettige herinneringenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mandy is een superbabe!
* Copycat zoekt een oude cd van Barry Manilow en neuriet mee ... oh Mandy, you came and you gave without taking ...
He joh ga je eens aanmelden voor gastspeler. Je bent echt een rare. Ben je wel lekker.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig dat Mandy, die het haar van Amanda zo vreselijk verpest heeft, lof krijgt in dit subforum.
Het lijkt me logischer dat Mandy uit het kappersambt gezet wordt, en schadevergoeding aan Amanda betaalt.
ben je weer verliefd Ruudquote:Op donderdag 22 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd voor een borrel!
Groetjes,
Mandy
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat de Hizihair van Anita en/of Menno?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:52 schreef kit2u het volgende:
Hizi 's hair en haar moeder salon zitten naast elkaar . heeft even geduurd voordat de redactie dat door had.
Al die tijd werd Amanda dus bediend door vertrouwde personen.
lijkt verrekte veel op mijn reactie van Mandy:quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
quote:Hairworx <info@hairworx.nl> 22:28 (51 minuten geleden)
aan xxxx <xxxxxx@xxxx.xxx>
datum 22 nov. 2007 22:28
onderwerp Re: complimenten voor Mandy
Beste Guus
Bedankt voor je reactie en je medeleven..
Het was met het dagje wel....
Groeten,
Mandy Smulders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |